69.kapitola

859 68 26
                                    

{Time skip- konec školního roku}

Byl poslední den školy a Taehyung měl před sebou vyhlášení maturity. Bál se, aby postoupil.

Byli v jednom školním sále, kde mohli být i rodiče studentů, ale Taehyung si byl jist, že ti jeho tam nejsou.

Ale nevadilo mu to. Věděl, že tam někde stojí Jungkook, jeho přítel, se kterým je už půl roku.

Od té události se toho hodně změnilo. Jungkook se přestěhoval k Taehyungovi a úplně se změnil.

Byl na něj hodný, starostlivý, tak často spolu nespali, dával mu neustále nějaké malé dárečky, zval ho na rande, i když spolu už chodili, skládal mu písničky, které mu potom zpíval za doprovodu kytary a stále s ním nějakým způsobem flirtoval.

Byl s ním jednoduše šťastný, i když by to nikdy neřekl. Neřekl by, že bude někdy chodit s upírem, který vraždil jeho spolužáky. Ale na to se ani nezaobíral.

Nyní se soustředil na to vyhlášení. Spousta jeho spolužáků už tam byla a všichni prošli. Byl by trapas, kdyby on jako jediný student toho ročníku neprošel.

,,Kim Taehyung!" zavolala jeho jméno učitelka. To znamená, že prošel, nebo to bude jenom totální propadák?

Podle toho, že si s ním ředitelka školy a jeho třídní učitelka podaly ruce, uznal, že asi prošel. Ihned se mu rozzářil úsměv na tváři.

,,Rád bych poděkoval našim učitelům, mým spolužákům, že to vydrželi v tomto podivném roce. A hlavně bych chtěl poděkovat jedné nejmenované osobě za podporu." podíval se Taehyung při svém proslovu na Jungkooka, který se na něj usmál.

,,Moc děkuji vám všem." dořekl Taehyung a šel si opět sednout.

Nakonec, když všichni už prošli, každý vyhodil svou maturitní čepici co nejvýš do vzduchu.

Pak se Taehyung rovnou vydal za Jungkookem. Ihned ho krátce políbil. Byl velmi šťastný, že postoupil.

,,Kdo byla ta nejmenovaná osoba, hm?" zeptal se Jungkook, držící Taehyunga kolem pasu. Taehyung moc dobře věděl, že Jungkook ví, že je to on.

,,Ty, Jungkookie." řekl Taehyung a objal ho. Zarazilo ho ale něco, co najednou uslyšel.

,,Taehyungie!"

___

Copak se asi stalo?

My vampireKde žijí příběhy. Začni objevovat