62.kapitola

860 61 37
                                    

{Time skip- o týden později}

Uplynul další týden. Celý týden se Jungkook na Taehyunga choval divně.

Pořád se na něj usmíval, kupoval mu jídlo a už spolu tak často ani nespali. Taehyungovi to přišlo nějaké divné, ale užíval si to. Jungkook na něj ještě nebyl tak hodný.

Taehyung mu začal znovu propadat. Bál se ale, aby toho Jungkook jen nezneužil. Měl takový divný pocit, jakoby se mělo brzy něco změnit.

Taehyung se zrovna oblékal, jelikož měl za pár minut jít do školy. Najednou ho někdo objal ze zadu. Nebyl vidět v zrcadle, před kterým stáli, tak Taehyungovi došlo, že to je dozajista Jungkook.

Taehyung se k němu více natiskl. Byl s ním celkem šťastný.

,,Bude se mi stýskat." zamručel Jungkook roztomile. Taehyung se usmál.

,,Ale daddy.. Brzy příjdu a pak bychom mohli zajít třeba do nějaké herny, co ty na to?" zeptal se ho Taehyung. Jungkook s radostí souhlasil a odtáhl se od něj.

,,Tak se měj hezky." řekl Jungkook, když už Taehyung chtěl jít. Taehyung mu dal ještě dětský polibek na rty.

,,Ty taky." usmál se Taehyung a už byl pryč. Jungkook nad tím jen zakroutil hlavou.

***

,,Taehyungu!" zavolal na něj někdo, když už byl na odchodu ze školy. Otočil se a uviděl svou spolužačku, Eunmi.

,,Hm?" řekl Taehyung a počkal, než k němu doběhne.

,,Kdo je ten kluk, kterej pro tebe pořád jezdí ze školy?" zeptala se ho. Dlouho nebyla ve škole, přišla teprve před jedním dnem, tak nic nevěděla.

,,Jungkook. Můj... Přítel." řekl Taehyung. Byl v hloubi duše smutný, jelikož si nebyl jistý, jestli by Jungkook byl doopravdy jeho přítelem. Na venek se to ale snažil zakrýt.

,,Oh." posmutněla.

,,Nevadí. Pozdravuj ho ode mě." mrkla na něj a už byla pryč. Taehyung nad tím jen zakroutil hlavou a šel ven ze školní budovy.

Šel na parkoviště, jenže tam Jungkook nebyl. Chvíli tam počkal, ale nikdo nikde. Šel tedy pěšky. Šel k domu Jungkooka, kde byli poslední dobou častěji.

Vešel dovnitř, přezul se a sundal si bundu a šel do obýváku, kde Jungkook nejčastěji byl. Jenže tentokrát tam nebyl. Taehyung si tedy odložil kabelu do rohu předsíně a vydal se do pokoje.

Jenže když otevřel dveře, uviděl něco, co mu zlomilo srdce na miliardy kousíčků...

___

Já se bojím i za vás ://

My vampireKde žijí příběhy. Začni objevovat