19.kapitola

855 57 1
                                    

Taehyung si všiml, jak se Jungkook baví s Chaeyoung a začal lehce žárlit. Když Chaeyoung odešla na chodbu, šel za Jungkookem. Rozhodl se, že bude dělat jakoby nic.

,,Ahoj, Jungkooku." usmál se na něj. Jungkook se na něj podíval.

,,Ahoj." řekl Jungkook jen.

,,Neměl bys dneska večer čas? Že bych u tebe přespal." řekl Taehyung. Jungkook se zamyslel. Pro jednou ho může odmítnout, když si s ním pak bude užívat každý den.

,,Nemůžu. Mám už něco v plánu." řekl Jungkook. Taehyung otevřel pusu z překvapení. Vážně si vybral radši ji?!

,,Fajn, tak třeba zítra." řekl Taehyung.

,,Jasně." přikývl Jungkook a Taehyung si šel zpátky sednout na své místo.

,,Odmítl tě?" zeptal se Kenta.

,,Poprvé." řekl smutně Taehyung.

,,Neboj. Myslím si, že se to už víckrát nestane." položil mu Kenta ruku na rameno.

,,Dal přednost té krávě." řekl Taehyung.

,,Jeho věc bude, až k němu příjde těhotná s někym jiným. Pokud spolu teda budou." řekl Kenta. Taehyungovi se udělalo špatně z představy, že by Jungkook chodil s Chaeyoung.

,,Nechtěl bys dneska zajít někam do kavárny?" zeptal se Kenta.

,,Ne, dneska nemám náladu." usmál se Taehyung a šel se projít na chodbu.

***

Byl už večer a Jungkook u sebe doma čekal na Chaeyoung. Zrovna měl nádhernou podívanou na to, jak se Taehyung sprchuje. Měl v jeho koupelně totiž skrytou kameru pro případy, že by k němu nemohl jít a pozorovat ho osobně.

Jungkook by se nejradši přidal k němu a hned tam by mu vyšukal mozek. Najednou ucítil tlak mezi stehny. A uslyšel zvonek.

,,Sakra." zaklapl notebook. Už bylo devět, úplně na ni zapomněl. Že by ji i využil?

Jungkook šel pomalu po schodech dolů. Špatně se mu chodilo. Otevřel dveře a v nich stála Chaeyoung.

No to mě potěš. řekl Jungkook. Měla na sobě černý crop top a černé, krátké kraťasy. V ruce držela kabelku a měla boty na vysokém podpatku.

,,Ahoj." usmála se. Vstoupila, dala kabelku na botník a pak si ihned omotala ruce kolem Jungkookova krku. Jungkook zase kolem jejího úzkého pasu. Nahrávalo mu to do karet.

,,Co budeme dělat?" zeptal se Jungkook.

,,O něčem bych věděla." řekla a přisála se na jeho rty. Jungkook začal spolupracovat. Proč ne? To ona toho potom bude litovat, on ne.

Jungkook se od ní odtáhl. Ona se na něj usmála, ale on se jen pousmál, aby nebyly vidět jeho zuby.

,,Běž zatím do pokoje, já za chvíli příjdu. První pokoj vpravo." řekl a ona se tam tedy vydala a posadila se na postel.

To ale nevěděla, že to jsou poslední minuty jejího života...

___

Hmm... Zajímavé.

Dneska vám ještě vydám další upíří scénku.

My vampireKde žijí příběhy. Začni objevovat