29.kapitola

903 60 9
                                    

Taehyung seděl nervózně na gauči. Poklepával nohou, hrál si s prsty a kousal si ret. Málem si ho však prokousl, jelikož se lekl, protože ucítil tlak na jeho stehně. Jakoby mu ho někdo zmáčkl.

Jenže když se tam koukl, nikde nic žádná ruka a stisk přesto nepovoloval. Taehyung se začal bát, když ten dotek cítil výš a výš, až se ocitl v jeho klíně.

Taehyungovi bylo jedno, co se děje. Prostě zavřel oči a čekal, co bude dál. Náhle se však ozval zvonek a Taehyung už onen záhadný dotek necítil. Rychle se vzpamatoval a šel otevřít.

Ve dveřích stála samozřejmě Lisa. Výstřih až po podlahu a sukně, tak krátká, že skoro by mohlo být vidno její spodní prádlo. Boty na vysokém podpatku, že byla málem vyšší, než Taehyung. Už z toho pohledu na ni se mu chtělo zvracet.

,,Ahoj, Taehyungie." usmála se na něj a hned ho šla obejmout. Taehyung jí něžně obětí oplatil a málem omdlel, jak moc byla převoněná.

Jungkook voní líp. zamyslel se. Pak se tedy oba posadili na gauči v obýváku a Taehyung pustil televizy.

,,Ježiš, co to tam máš?" zeptala se udiveně, když tam uviděla nějaký dokument o upírech. Hned mu vzala ovladač a začala přepínat na ostatní programy, ale všude byl ten dokument.

,,Nemáš to nějaký rozbitý?" zeptala se ho a hodila mu ten ovladač do klína. Taehyung si ho vzal a televizy vypl. Šel pro nějaká dvdčka.

,,Co si pustíme?" zeptal se, když k ní přišel se sbírkou filmů s různými žánry. Hned vytáhla nějaký film a podala mu to.

Taehyung si povzdechl, když zjistil, že je to nějaký romantický film. I tak to pustil, no ale když opět zapnul televizi napojenou na DVD přehrávač, opět se tam objevil ten dokument. Akorát se to ale začalo sekat.

,,Co se to k sakru děje?!" začala vyšilovat Lisa. Najednou televize vypnula a dokonce i světla. Žaluzie se samy zatáhly a najednou se ozval hlasitý smích. Lisa se lekla a na Taehyunga se nalepila. Taehyung ji chtěl ale odstrčit, no moc mu to nešlo.

,,Necháš ho!" zakřičel něčí hlas, který Taehyung již znal. Byl to přesně ten hlas, co ho pořád otravoval.

Lisa se od Taehyunga odlepila a s křikem a kabelkou v ruce vyběhla. Taehyung uslyšel opět smích a pak už televize zase jela a byl tam ten romantický film.

,,Co kdybychom se na to koukli spolu?" zeptal se ten hlas a Taehyung opět ucítil dotek na svém stehně.

,,N-ne." řekl a televizi vypnul. Chtěl odejít, ale něco ho místo toho povalilo na gauč.

,,Pr-proč se mi n-neukážeš?" zeptal se Taehyung, který ani nevěděl, kam se má koukat. Ozval se smích.

,,Není na to ten správný čas." řekl ten hlas a Taehyung na sobě už náhle nic necítil. Tak tedy vstal, všechno uklidil a pak už se díval na nějaké filmy, dokud se nešel umýt a nakonec neusnul v jeho posteli.

Kdo si počká, ten se dočká...

My vampireKde žijí příběhy. Začni objevovat