Přečti si plz ty mý kecy dole.
Taehyung ležel zády k Jungkookovi. Z očí mu tekly slzy. Nebyl smutný z toho, že se vyspal s Jungkookem. Byl smutný z toho, jaký Jungkook doopravdy je. Měl zlomené srdce.
,,Copak se děje, babyboy?" zeptal se Jungkook. Taehyung se najednou naštval. Otočil se na něj a posadil se.
,,Co se děje?! Ty se ještě ptáš?! Celou dobu předstíráš, jak hodný jsi, jak dobrý kamarád jsi a já debil se do tebe ještě zamiluju! Pak si jen tak příjdeš, řekneš mi, že všechny ty lidi jsi zabil ty a ještě jsi se se mnou vyspal! Víš, jak se teď cítím?!" řekl Taehyung. Jungkook z toho měl ale srandu.
,,Můj problém není, že jsi tak naivní." řekl Jungkook. To Taehyunga natolik vytočilo, že ho schodil z postele. Jungkook s výkřikem spadl, ale po nějaké chvíli se nezvedal a v místnosti bylo hrobové ticho.
Taehyung se začal bát. Co když Jungkooka zabil? Nejsou ale upíři nesmrtelní? Nebo je to jenom báchorka? Nebo je Jungkook jenom potichu, aby ho vystrašil?
,,J-jungkooku?" zakoktal se Taehyung a pomalu se naklonil přes postel. Nikdo tam nebyl. Najednou ho někdo povalil pod sebe. Byl to, kdo jiný, než Jungkook.
,,Baby si chce hrát, hm? Copak už jsi zlobivý babyboy?" řekl Jungkook. Taehyung se mu snažil ze sevření vymanit, ale nic.
,,Nejsem žádný babyboy!" zakřičel na něj Taehyung. Jungkook se uchechtl.
,,Když jsem ti tak říkal, líbilo se ti to." řekl Jungkook. Taehyung si povzdechl.
,,Ale to se mnou bylo něco jinak! Já nevím ani, proč jsem se s tebou vyspal, chápeš?!" zakřičel na něj Taehyung. Jungkook se nad tím zarazil.
Začal přemýšlet nad tím, co Taehyung řekl. Jak jako, že neví, proč se s ním vyspal? Myslel si, že ho prostě taky chtěl. Nebo v tom bylo něco jiného?
,,To ale nemění nic na tom, že si teď zasloužíš trestík. Dost jsi zlobil." řekl Jungkook.
,,Ale ne dneska. Ještě bys mi zítra nemohl chodit, i když to nebudeš moct tak či tak." řekl Jungkook a slezl z něj.
,,Nelituj toho, babyboy. Byl to úžasný sex, ne snad?" zeptal se Jungkook.
,,Možná že jo, ale byl s tou nejhorší osobou." řekl Taehyung nevrle a otočil se k němu zády. Jungkook si povzdechl.
,,Babyboy, babyboy. Víš co? Zítra se podíváme na pravidla." řekl Jungkook. Taehyung se uchechtl. Dopředu si říkal, že ty pravidla stejně bude porušovat.
To ale nevěděl, jaké tresty za porušení pravidla jsou...
___
Ahuj po hodně dlouhé době!
Strašně moc se omlouvám, že tak dlouho nevyšla kapitola. Nebudu psát důvody, protože by to bylo samý: Neměla jsem čas, byla jsem líná a bla bla bla.
Rozhodla jsem se psát podle toho, jak budu mít inspiraci. Neberte to tak, že bych psala jednu kapitolu za půl roku, ale jenom bych psala třeba nějaký dny kapitoly víc sem, nějaký dny kapitoly víc k Why me.
Ale nebojte, měsíční pauza už by neměla být, pokud mi do psaní něco nevleze, jako teď.
Takže dobrou noc a hezké sny!
ČTEŠ
My vampire
Fantasy,,To ty jsi ho zabil, že?" zeptal se ho Taehyung. ,,Koho?" zeptal se. ,,Ty moc dobře víš koho! Proč zrovna jeho?! Mého nejlepšího kamaráda, hm?!" začal křičet Taehyung. ,,Aha, tak ty myslíš ho. Jo, toho jsem zabil, protože mi tě chtěl přebrat." ř...