Byla zrovna svačina a všichni z Jungkookovy třídy se scházeli u stolů, povídali si a nebo jedli své svačiny. Jungkook ale jen seděl. Přemýšlel nad Taehyungem.
Jestli už vstal, jedl a co tak asi měl. Jungkook měl jasno, na co měl nepopsatelnou chuť a co by si chtěl dopřávat snad každý den. Taehyungovu krev.
Ihned ale musel zastavit své myšlenky, jinak by mu oči opět ztmavly a on by mohl někoho zabít. Na což nebyla ta nejvhodnější chvíle.
Najednou uviděl partu kluků, kteří Taehyunga zmlátili. O něčem se tam bavili a Jungkook se uchechtl.
Jeden z vás už tu oxidovat nebude. zasmál se v hlavě. Najednou se ta skupinka otočila jeho směrem a odebrala se rovnou k němu.
,,No zdárek debílku. Jakpak se máš? A kde máš toho tvého daddyho Taehyunga?" zasmál se jeden z nich. Jungkook měl takovou chuť se začít nahlas smát.
Nevím, kdo bude ten daddy. řekl si v duchu.
Jungkook jen seděl a díval se do země. Nemohl na ně hned vyjet, musel být furt ten stydlivý a tichý kluk, který se dá snadno šikanovat.
,,Hej! Mluvím s tebou!" zakřičel ten kluk. Jungkook se zamyslel, jak se vlastně jmenuje.
,,Nech mě být." řekl Jungkook a celá parta se zasmála.
,,Proč bych měl?" zeptal se ten kluk.
No jasně! Wooseok (ಥ‿ಥ) další oběť.
Jungkook by chtěl tak moc říct něco jako ,protože si tím ulehčíš způsob smrti', ale nemohl. Musel mlčet.
,,P-prostě m-mě n-nech." zakoktal se Jungkook. Wooseok a i ostatní dva jeho kumpáni, mezi které patřil samozřejmě Seungmin a ještě Soobin (╥﹏╥ proč jsem na sebe tak zlá).
,,Kde máš svačinu?" zeptal se Wooseok (-ie) a dal na lavici jeho batoh.
,,N-nemám." řekl Jungkook. Jak by asi mohl mít svačinu? Krev si neskladuje a od svých deseti let neměl jiné jídlo.
,,Ne? Tak se podíváme." řekl Wooseok a začal se prohrabovat v jeho tašce. Opravdu nic.
,,A co peníze? Máš?" zeptal se Wooseok. Jungkook zakroutil hlavou. Na co peníze?
,,Čum se kurva na mě, když k tobě mluvím!" řekl Wooseok a za vlasy mu zaklonil hlavu tak, aby se mu Jungkook mohl dívat do očí.
Zasmál se a dal mu facku tak silnou, že málem spadl ze židle. Jungkook se pousmál, ale tak, že to nebylo vidět.
Tímhle si Wooseok a i jeho parta zajistili nepříjemnou smrt...
___
:((
Chudáček Wooseokie, Seungminie a Soobinie. Mám je tak ráda a v téhle knížce jsem na ně tak zlá. No jo, co už se dá dělat.
Jak můžete poznat, vážně mi dochází nápady, takže kapitoly budou zatím asi o ničem :((
A omlouvám se za to, že jsem odpublikovala tuhle kapitolu, ale plány se mi v hlavě změnily.
And I purple yall!
ČTEŠ
My vampire
Fantasy,,To ty jsi ho zabil, že?" zeptal se ho Taehyung. ,,Koho?" zeptal se. ,,Ty moc dobře víš koho! Proč zrovna jeho?! Mého nejlepšího kamaráda, hm?!" začal křičet Taehyung. ,,Aha, tak ty myslíš ho. Jo, toho jsem zabil, protože mi tě chtěl přebrat." ř...