Taehyung šel pomalu domů. Brečel. Strašně ho to bolelo. Myslel si, že se Jungkook změnil. Myslel si, že ho miluje. Choval se tak.
Ale ne. Jen si ho chtěl omotat kolem prstu a pak jeho důvěry a lásky jen zneužít. A taky se mu to povedlo. Taehyung se nikdy necítil tak strašně jako teď. Nikdy ho nic tolik nebolelo.
Taehyung přišel k sobě a ihned šel do svého pokoje, kde si lehl na postel a začal brečet. Začaly se mu vybavovat všechny hezké vzpomínky s Jungkookem.
Na to, jak s ním byl v aquaparku, v herně, odkud ho nemohl odtáhnout, v kině i v divadle (šťastlivci :'))). Všude si to s ním neuvěřitelně užil.
A teď to bylo všechno pryč. Všechno se rozplynulo jako iluze.
Taehyung šel do kuchyně, vzal si z mrazáku kýbl zmrzliny a sedl si na gauč. Přišel si, jak nějaká třináctka po rozchodu.
Díval se do prázdna a jedl zmrzlinu. Na nic jiného neměl náladu. Když dojedl zmrzlinu, pustil si písničky.
Hudba ho vždy dokázala uklidnit. U Jungkooka si dokonce všiml, že má schovanou kytaru. Jednou ji objevil a stále přemlouval Jungkooka, aby mu něco zahrál, ale on nechtěl.
Další nádherná vzpomínka přivedla Taehyunga k slzám. Stýskalo se mu po Jungkookovi.
Chtěl by k němu teď hned jít, lehnout si na jeho stehna a dívat se s ním na nějaké filmy, ale nemohl.
Cítil se strašně. Ale to nevěděl, co právě prožívá Jungkook.
Ten stále ležel v koupelně, všichni by si řekli, že už není mezi námi. I když to vlastně skoro nebylo možné.
Upíři totiž jsou nesmrtelní, jenom dokud si nenajdou svou soulmate. Když ji najdou a ona je opustí, znatelně zeslábnou a mohou zemřít do několika týdnů, jelikož nebudou jíst, možná se ani hýbat.
Jungkook se zvedl ze země a domotal se k posteli. Na tu si lehl a začal zase brečet. Měl na ní už strašně moc obětí. A to i Taehyunga.
Nenáviděl ji.
ČTEŠ
My vampire
Fantasy,,To ty jsi ho zabil, že?" zeptal se ho Taehyung. ,,Koho?" zeptal se. ,,Ty moc dobře víš koho! Proč zrovna jeho?! Mého nejlepšího kamaráda, hm?!" začal křičet Taehyung. ,,Aha, tak ty myslíš ho. Jo, toho jsem zabil, protože mi tě chtěl přebrat." ř...