Pomalu došli k jednomu menšímu rodinnému domku.
,,Tady to je." řekl Taehyung a poukázal přesně na onen dům.
,,Dobře. Odemčeš, nebo mám já?" zeptal se Jungkook. Celou cestu ho podepíral, jelikož mu bylo lehce nevolno.
,,Já to zvládnu." řekl Taehyung s lehkým úsměvem. Došli tedy před dřevěné dveře. Taehyung vytáhl z kapsy u kalhot klíče. Vybral jeden, kterým odemkl. Vstoupili do menší předsíně.
Na levé straně od dveřích byl věšák na oblečení a botárna, na kterou ho Jungkook posadil. Ignoroval Taehyungovy protesty v podobě toho, že se umí vyzut sám a sundal mu boty, které pak dal do botárny. Popadl první pár papučí a nasadil mu je. Sám si sundal své boty.
Pak Taehyunga opět zvedl, sundal mu bundu a pověsil ji, jako později tu svou na věšák.
,,Kde máš pokoj?" zeptal se Jungkook.
,,Nahoře, první dveře vlevo-aaa!" Taehyung zakřičel překvapením. Jungkook si ho totiž opět vzal do náruče, což on nečekal.
,,Pusť mě! Já tam dojdu!" začal vyšilovat Taehyung.
,,Donesu tě tam, bude to rychlejší." řekl Jungkook. Taehyung byl překvapený, jak se z tichého, na pohled křehkého kluka stal tak silný kluk, který si stojí za svým. Taehyung si povzdechl a opět se na něj více namáčkl.
Jungkook hluboce vydechl. Tohle bylo pro Taehyunga nebezpečné. Už jen tím, že se ho dotýkal se v něm mohlo něco zlomit a mohlo to dopadnout fakt špatně. Pokud by tedy nebyl jeho-..
Ne, to je blbost. pomyslel si Jungkook. Zanedlouho došel do druhého patra a do Taehyungova pokoje. Byl tam vážně nepořádek a vážně to tam zapáchalo. Jungkook se nadechl toho smradu. Pro něj to ale spíše byla vůně.
Smrdělo to tam, jako v jeho bývalém domě, možná i víc. Dost mu to ale připomínalo věčný smrad v jeho domě, což mu jen ztěžovalo jeho krocení.
Položil Taehyunga na postel a v tu chvíli zjistil, že spí.
,,Sakra." zanadával Jungkook, když si všiml Taehyungova naprosto odhaleného a bledého krku. Začal zhluboka dýchat, aby se uklidnil.
,,Teď ne. Ne. Jednou ano, ale teď vážně ne." říkal si potichu sám pro sebe. Moc mu to ale nepomáhalo.
Otevřel své oči. Už nebyly hnědé, byly plně černé. Pohladil Taehyunga po tváři a zasmál se.
,,Jak naivní." řekl si a vstal ze židle, na které doposud seděl. Začal se procházet po pokoji.
,,Trochu nám to tady uklidím." řekl si a začal to tam uklízet. Nechtěl být pro Taehyunga ještě více nebezpečný. Ten zápach s ním totiž dělal taky mnoho.
***
Konečně měl uklizeno a tak si sedl za Taehyungem na postel. Stále poklidně oddychoval.
,,Tohle mi jednou oplatíš." řekl a nahl se k jeho krku. Nasál tu nádhernou vůni. Měl takovou chuť na to, udělat to, co tak moc chtěl, už když ho poprvé ucítil.
,,Možná příště." řekl si a jeho oči se opět změnily na hnědé.
Čímž jen potlačil rostoucí chtíč...
___
;)))))))
Zajímavé, že?
(((((;
I purple yall!
ČTEŠ
My vampire
Fantasy,,To ty jsi ho zabil, že?" zeptal se ho Taehyung. ,,Koho?" zeptal se. ,,Ty moc dobře víš koho! Proč zrovna jeho?! Mého nejlepšího kamaráda, hm?!" začal křičet Taehyung. ,,Aha, tak ty myslíš ho. Jo, toho jsem zabil, protože mi tě chtěl přebrat." ř...