38.kapitola

873 56 18
                                    

Taehyung si povzdechl.

,,Jo, zůstanu doma, ale ne s tebou." řekl Taehyung nepříjemně a šel ke skříni, aby si vytáhl nějaké oblečení.

,,Proč ne? To se ti až tak protivím?" řekl smutným hlasem. Taehyung si ale stejně myslel, že je to jenom hraný smutek.

,,Uhodl jsi." řekl Taehyung.

,,A proč?" zeptal se.

,,Furt mě otravuješ, jsi strašnej perverzák, zabíjíš lidi kolem mě a ani mi nechceš říct, jak se jmenuješ." řekl Taehyung naštvaně.

,,Však jsem ti už řekl, že mi máš říkat daddy." řekl.

,,Ale já chci vědět tvé pravé jméno!" zakřičel na něj Taehyung a otočil se jeho směrem, ale nikde nikdo. Jako vždycky. Najednou se na jeho tělo ze zadu někdo namáčkl.

,,Nepotřebuješ vědět mé jméno, až pode mnou budeš sténat, bude to jenom daddy." řekl a Taehyung se uchechtl.

,,Myslíš si, že se jen tak vyspím s někým, koho jsem ani jednou neviděl?" zeptal se Taehyung. Uslyšel uchechtnutí.

,,Za prvé, kdo říkal, že se se mnou vyspíš dobrovolně? A za druhé. Vídáš mě každý den." řekl a Taehyung se zarazil.

,,To mě jako zn-.." ,,Jo, nedělá mi to problém." řekl a Taehyung se zarazil.

,,Co když to někomu řeknu?" zeptal se Taehyung. Ten "někdo" se zasmál.

,,A co bys tak řekl? Doma mám nějakýho šílence, který se asi umí zneviditelnit a vraždí mi spolužáky?" řekl a Taehyung se zamyslel. Taky nevěděl, co by řekl.

,,No vidíš. Tak mi nevyhrožuj, jinak bude trestík." pohrozil.

,,Kdy?" zeptal se Taehyung. Chtěl věděl, kdy se mu konečně zjeví, aby věděl, koho má nahlásit.

,,Uvidíš." zasmál se.

,,Kdy se omluvíš tomu tvýmu crushovi?" zeptal se ho a odstoupil od něj.

,,Nevím, mohl bych dneska." řekl Taehyung. Vzal si do ruky tričko.

,,A teď zavři oči, nebo běž pryč. Chci mít trochu soukromí." řekl Taehyung. Uslyšel smích.

,,Jak víš, že mám oči?" řekl a Taehyung se zarazil.

,,Ne, dělám si srandu, oči mám. To bych pak nemohl vidět tvé sexy tělíčko." řekl a Taehyungovi se z toho chtělo zvracet.

,,M-můžeš mi tedy n-nechat s-soukromí?" zeptal se Taehyung. Začal se ho vážně lehce bát, aby mu ještě doopravdy něco neudělal.

,,Nemůžu. Stejně jsem tě už viděl mnohokrát nahého a chci tě vidět ještě několikrát, takže šup, šup." řekl a Taehyung si povzdechl. Sundal si tričko a rychle si nasadil čisté. Takhle to udělal i se vším oblečením.

,,No vidíš. Nebylo to tak těžký." řekl a Taehyung si hodil pyžamo do koše s prádlem, jelikož bylo spocené a špinavé.

,,Tak já už půjdu, babyboy. Musím si jít něco vyřídit." řekl a už byl nejspíš pryč. Taehyung si oddechl a plácl sebou do postele, kde začal brečet. Nechtěl, aby mu ten "úchyl" něco udělal. Bál se ho.

Co když se ale dozví, kdo ten "úchyl" skutečně je?

___

😏😏😏

Je mi Taeho líto :((

Ale to jsme nepřešli ještě k tomu nejhoršímu ;)))

My vampireKde žijí příběhy. Začni objevovat