,,Budu mít někdy na výběr?" zeptal se ho Taehyung. Jungkook se zatvářil zamyšleně.
,,Hmmm..." zamručel zamyšleně. Naklonil se k Taehyungovi blíže.
,,Ne." řekl s úšklebkem na tváři. Taehyung obrátil oči v sloup a odstoupil od něj.
,,Můžu si alespoň vybrat, na co se budeme koukat?" posadil se Taehyung na gauč, s několika obaly dvdček v rukou.
,,No.." odmlčel se Jungkook.
,,Jo, protože jsem se na filmy nedíval... Hodně dlouho." zamyslel se Jungkook. Taehyung se zamračil. To se jako upíři nesmí dívat na žádné filmy?
,,Jak to?" zeptal se Taehyung udiveně.
,,To neřeš." řekl Jungkook. Taehyung se na něj zamračil.
,,Chci o tobě zjistit o trochu víc. Nebudu spát s někým, koho neznám." rozhodl Taehyung. Jungkook protočil očima. Věděl, že by se s Taehyungem vyspal, i kdyby ho Taehyung neznal. Na něm mu nezáleželo. Ale jednu věc mu říct může, ne?
,,Na filmy se nedívám, protože je to ztráta času." řekl Jungkook.
,,A proč se na ně se mnou teda chceš dívat?" zeptal se ho Taehyung. Jungkook se ušklíbl a naklonil se ke němu blíž.
,,Protože vím, že pak dostanu odměnu." usmál se na něj Jungkook.
,,Jak si můžeš být tak jistý?" zeptal se Taehyung.
,,Vždycky, když budu chtít, jakkoliv mě uspokojíš, pravidlo 16." řekl Jungkook se stálým úšklebkem. Taehyung si povzdechl. Ale hned ho něco napadlo.
,,A co když to pravidlo poruším?" zeptal se Taehyung.
,,Tak to pak ti bude zbývat už jen jedno porušení pravidla a bude trestík.." odmlčel se Jungkook a naklonil se k jeho uchu.
,,Na který bych ale moc nespěchal, vzhledem k tomu, že jsi mou děvkou jenom chvíli." řekl Jungkook. Taehyung se od něj odtáhl a dal mu silnou facku. Jungkook se chytl za tvář a ušklíbl se.
,,Takhle mi neříkej!" zakřičel na něj Taehyung dotčeně. Věděl, že pro Jungkooka nic neznamená, že ho bere jenom jako dočasnou kurvu, ale bolelo ho, když ho tak nazýval.
,,Takže baby je zlé?" zeptal se Jungkook.
,,Neříkej mi děvko, prosím." řekl Taehyung se slzami v očích.
,,A jak bych ti měl říkat? Lásko? Zlato? Miláčku? Pamatuj si, že u mě se těchto přezdívek nikdy nedočkáš, protože já nevím, co je to láska a nikdy to ani nepoznám." řekl Jungkook. Taehyung si z tváří setřel slzy, které mu mezitím stekly po tvářích.
,,Nebreč, nemám to rád." řekl Jungkook. Normálně pláč a utrpení u svých obětí miluje, užívá si to, ale u Taehyunga je to jiné. Nevěděl, co se to s ním děje..
Ale doufal, že Taehyung není něco, čím se zdá být...
___
Moc, vážně MOC vám děkuji za neuvěřitelných 7K přečtení!!! Strašně moc to pro mě znamená a strašně moc mi to zlepšilo náladu. I luv and purple yall so, so SOO much!!
ČTEŠ
My vampire
Fantasy,,To ty jsi ho zabil, že?" zeptal se ho Taehyung. ,,Koho?" zeptal se. ,,Ty moc dobře víš koho! Proč zrovna jeho?! Mého nejlepšího kamaráda, hm?!" začal křičet Taehyung. ,,Aha, tak ty myslíš ho. Jo, toho jsem zabil, protože mi tě chtěl přebrat." ř...