{Time skip- konec vánočních prázdnin}
Byl konec prázdnin a Taehyung měl jít do školy. Nikam se mu nechtělo, i když byla pravda, že se alespoň na chvíli zbaví Jungkooka. Snad.
Taehyung byl nervózní. Jako jediný z celé školy bude vědět, co se celý ten školní půlrok dělo.
Bude si pamatovat všechna ta oznámení o zmizení nebo vraždách jeho spolužáků, bude si pamatovat toho něžného a hodného Jungkooka, který je teď ale úplně jiný. Bude pro něj těžké se neprokecnout.
Taehyung už si oblékal rolák, aby zakryl svůj krk, který byl opět posetý cucfleky od Jungkooka. Taehyung totiž opět porušil několik pravidel, tak měl trest, který byl stejný, jako minule. Tedy skoro stejný.
Najednou ho někdo objal kolem pasu. Byl to Jungkook. Taehyung ho poznal, jelikož nebyl vidět v zrcadle, před kterým stáli.
,,Co si to bereš na sebe, hm?" zeptal se ho Jungkook.
,,Rolák, abych zakryl tu paseku, cos mi udělal včera na krku." řekl Taehyung. Jungkook se uchechtl a sundal mu ho.
,,Hej!" zakřičel na něj naštvaně Taehyung. Jungkook mu hodil mikinu.
,,Vem si tohle. Každý den jsi nosil mikiny, tak proč bys nemohl teď?" řekl Jungkook. Taehyung se zamračil.
,,Protože nechci, aby všichni viděli tohle." poukázal Taehyung na jeho krk plný rudých flíčků.
,,Ale já chci, aby to všichni viděli a kdo tady rozhoduje?" řekl Jungkook. Taehyung si povzdechl.
,,Ty." řekl a vzal si na sebe teda tu mikinu. Jungkook se usmál.
,,Vem si ještě nějakou bundu, ať nenastydneš." řekl Jungkook. Taehyung poslechl. Tohle chování už bylo u Jungkooka normální. Taehyung nechápal, co se to s ním děje. To ho chce zaujmout?
,,Dneska odpoledne nezapomeň hrát, že jsem tvůj kluk, jasný?" řekl Jungkook. Taehyung přikývl.
,,Tak se... Měj." zamával mu Jungkook. Taehyung mu překvapeně zamával nazpět a vyšel směr škola.
Jungkook se doopravdy choval nějak divně...
___
Mám předepsaných několik kapitol, ale nechce se mi je naráz vydat xd. Tak možná budou vycházet dvě denně.
ČTEŠ
My vampire
Fantasy,,To ty jsi ho zabil, že?" zeptal se ho Taehyung. ,,Koho?" zeptal se. ,,Ty moc dobře víš koho! Proč zrovna jeho?! Mého nejlepšího kamaráda, hm?!" začal křičet Taehyung. ,,Aha, tak ty myslíš ho. Jo, toho jsem zabil, protože mi tě chtěl přebrat." ř...