Jungkook se na jednom bezpečném místě, kde ho nikdo neviděl, teleportoval k sobě domů. Rychle běžel na záchod, kde se už skláněl nad záchodovou mísou.
,,Sakra. Neměl jsem to jíst." řekl si sám pro sebe. Spláchl záchod, vypláchl a umyl si pusu. Pak šel do sklepa, kde si vše připravil.
Když už to měl hotové, tak zrovna zazvonil zvonek. Šel tedy otevřít. Ve dveřích stáli všichni, které měl doučovat.
,,Zdar, šprte." řekl Wooseok. Jungkook jen kývl. Všech šest vstoupilo.
Všichni se poté přesunuli do obýváku, kde si vytáhli učebnice a sešity. Jungkook je začal nějak doučovat.
,,Jen si někam odskočím, chvíli tady počkejte." řekl Jungkook. Ostatní kývli. On šel ke sklepu.
,,Liso, Jisoo, Jennie, pojďte sem!" zavolal na ty tři.
,,A kam?!" zakřičela s úšklebkem Lisa.
,,Běžte dolů, budu na vás čekat!" zakřičel a ony tedy šly. Sešly schody a šly k Jungkookovi, který stál u nějakých dveří.
,,Takže.. Mám tam pro vás menší překvapení, ale musíte jít jedna po druhé." řekl Jungkook. Ony se na sebe podívaly s úšklebkem.
,,Tak Jisoo, běž první." řekla Lisa. Jisoo se usmála a přišla k Jungkookovi. Jungkook otevřel dveře a ona tedy šla po schodech k dalším dveřím. Jungkook zavřel a šel za ní.
Rychle otevřel dveře od sklepa. Než se stačila vzpamatovat, strčil ji dovnitř, rychle vstoupil a zamkl.
,,Co to dě-.?!" Jisoo se zarazila. Mohla vidět celou mučírnu a tři křesla. Jungkook na nic nečekal a do jednoho ji strčil. Když se tam posadila, spoutalo jí to ruce i nohy.
,,Co to děláš?!" začala lomcovat s pouty. Jungkook se zasmál a zalepil jí pusu lepící páskou.
,,Abych nemusel poslouchat nějaké zbytečné kecy." řekl a pak ji pohladil po tváři.
,,Počkej si." řekl a pak šel zpátky. Jenže nešel po schodech nahoru, zůstal stát u dveřích do sklepa.
,,Pojď, Jennie!" zavolal na ni. Dveře se otevřely a pak zase zavřely. Ona sešla schody dolů a stoupla si k němu. On udělal to samé, jako u Jisoo, takže nakonec skončila ve křesle, vedle Jisoo. No a stejně to udělal i s Lisou.
,,Počkejte si tady, jen si něco vyřídím a jsem u vás." mrkl na ně a pak šel nahoru, k ostatním.
,,Kde jsou?" zeptal se Soobin.
,,Už šly. Vy můžete taky jít." řekl Jungkook. Oni se na něj překvapeně podívali, ale víc nic neřešili a opustili jeho dům.
Jungkook se uhechtl.
,,Nebojte, ani vás neušetřím."
___
Nejsem s touhle kapitolou spokojená ://
ČTEŠ
My vampire
Fantasy,,To ty jsi ho zabil, že?" zeptal se ho Taehyung. ,,Koho?" zeptal se. ,,Ty moc dobře víš koho! Proč zrovna jeho?! Mého nejlepšího kamaráda, hm?!" začal křičet Taehyung. ,,Aha, tak ty myslíš ho. Jo, toho jsem zabil, protože mi tě chtěl přebrat." ř...