32.kapitola

854 60 6
                                    

<Time skip- o několik týdnů později>

Už byly pryč dva týdny a moc se toho nezměnilo. Taehyunga pořád otravovala Lisa s její partou a Jungkooka zase Wooseok a jeho parta.

Taehyung se více a více zamilovával do Jungkooka. Do toho stydlivého a tichého chlapce, který se bavil jenom s ním.

Vzato začal více nenávidět toho 'někoho', kdo se mu pořád zjevuje v domě. Sice ho nijak moc slovně neurážel, ale jeho narážky na sex s ním nebyly úplně nepříjemnější.

,,Ahoj, Jungkooku!" řekl Taehyung, když se na přestávku posadil vedle něj.

,,Ahoj, Tae." pousmál se Jungkook. Taehyung se na něj vřele usmál.

,,Jak se dneska máš?" zeptal se Taehyung.

,,Celkem fajn. Ty?"

,,Dobře." Když jsem s tebou. domyslel si Taehyung.

,,Nazdar, Jeone." přišel k nim Wooseok a jeho parta.

,,Co chceš?" řekl nepříjemně Taehyung.

,,Klidni se, Kime. Jen jsme přišli tady Jeonovi něco oznámit." řekl Soobin.

,,Úča nám u tebe zařídila doučování. Nám všem. Takže budeš mít doma takovou menší, školní třídu. Jo a abych nezapomněl.. Platí to i pro Lisu a její partu." řekl Wooseok a Jungkook se zatvářil překvapeně.

,,T-tak... Dobře. A kdy?" zeptal se Jungkook.

,,Dneska v pět odpoledne." řekl Seungmin a Jungkook přikývl.

,,Tak se zatím měj, šprte." řekl Wooseok a poté už odešli.

,,Co to bylo?! Tys o tom věděl?" zeptal se ho hned Taehyung. Jungkook zakroutil hlavou v zápor.

,,Nechtěl bys teda dneska po škole někam zajít, dokud nebudeš mít to doučování?" zeptal se Taehyung.

,,Jo, klidně. Třeba do tý cukrárny v týhle ulici." navrhl Jungkook a Taehyung souhlasil.

***

Byla další přestávka a Taehyung tentokrát seděl opět s Kentou.

,,Dneska s ním jdu do kavárny." řekl Taehyung. Kenta se na něj podíval.

,,Fakt?" zeptal se Kenta. Taehyung přikývl.

,,Tak toho využij! Konečně se mu vyznej." řekl Kenta a Taehyung si povzdechl.

,,Když já se bojím." řekl Taehyung se skloněnou hlavou. Kenta zakroutil hlavou, i když to vlastně Taehyung neviděl.

,,Prosimtě, kdyby se takhle bál každý, tak by žádný vztah nikdy nevznikl. Takže se neboj a prostě mu to řekni." řekl Kenta a Taehyung si opět povzdechl.

,,Tak jo. Pokusím se." řekl Taehyung. Doufal, že mu Jungkook nedá kopačky.

To ale nevěděl, kdo Jungkook ve skutečnosti je...

___

;)))

Už se nám blíží jedna napůl dobrá, napůl špatná událost a pak další a další masakry xd. Takže se máte na co těšit ;)))

My vampireKde žijí příběhy. Začni objevovat