,,Kdo to je, Jungkooku?" poukázal jeho otec na Taehyunga, který tam právě přišel.
,,Dobrý den. Jsem Kim Taehyung. Přítel Jungkooka. Kdo jste vy?" představil se Taehyung. Jungkookovi rodiče na něj vykulili oči.
,,Prosím?! Jsi vůbec upír?!" vykřikl překvapeně jeho otec. Taehyung zakroutil hlavou v zápor.
,,Jungkooku, řekni nám popravdě... Je tvoje soulmate?" zeptala se jeho matka.
,,Jo." řekl Jungkook a přivinul si Taehyunga blíže k sobě.
,,Takže můj syn má za soulmate obyčejnýho smrtelníka a ještě k tomu kluka, takže se nedočkáme dvojčat." rozhodil jeho otec rukama. Taehyung si povzdechl.
Asi není dobrý nápad chodit s Jungkookem. Taehyung se smutně vydal do obýváku.
Jungkook si povzdechl a obrátil se na jeho rodiče s vražedným pohledem, který jim snad nikdy nevěnoval.
,,Mami, tati. Osud už mi ho přidělil a já ho miluju. Vím, že je moje soulmate, poznal jsem to, když jsme se spolu dívali na východ slunce a když mě opustil, kvůli jedné blbé hádce a já málem umřel. Mohl jsem si za to sám, ale to není to hlavní. Je prostě moje soulmate a vy s tím nic nenaděláte."
Oba se na něj překvapeně dívali. Asi ho vážně miluje, když se ho takhle zastal.
,,Dobře, dobře. My zase někdy příjdeme, aby se nám více představil, ale teď tam asi nepůjdeme." řekl jeho otec a oba se zamáváním byli pryč.
,,Chjo." povzdechl si Jungkook a šel do obýváku, kde Taehyung sklesle seděl na gauči.
,,Asi spolu být nemůžeme." řekl Taehyung. Jungkook se lekl. To se s ním vážně chce rozejít?
,,Proč? To už mě nemiluješ?" posadil se vedle něj Jungkook.
,,Ne, to ne. Miluju tě, ale ani tvoji rodiče nám to nepřejí." řekl Taehyung. Jungkook si povzdechl a chytil Taehyunga za ruku.
,,Víš... Moji rodiče, zejména můj otec si mysleli, že budu mít za soulmate upírku, protože to takhle u nás bylo z generace na generaci. Ale teď mi osud přidělil tebe. A víš ty co? Jsem za to rád. Protože žádnou lepší soulmate bych mít nemohl. Navíc jsem to rodičům už vysvětlil. Nikdy bych se s tebou nerozešel jenom kvůli názoru ostatních. A ty přeci nechceš, aby to dopadlo, jako minule, že?"
Taehyung záporně zakroutil hlavou. Jungkook ho políbil na čelo a na nos.
,,Tak a teď se půjdeme umýt." řekl Jungkook a začal Taehyunga táhnout do koupelny.
Taehyung se hned cítil líp...
___
Dochází mi předepsané kapitoly👀👀
ČTEŠ
My vampire
Fantasy,,To ty jsi ho zabil, že?" zeptal se ho Taehyung. ,,Koho?" zeptal se. ,,Ty moc dobře víš koho! Proč zrovna jeho?! Mého nejlepšího kamaráda, hm?!" začal křičet Taehyung. ,,Aha, tak ty myslíš ho. Jo, toho jsem zabil, protože mi tě chtěl přebrat." ř...