74.kapitola

819 60 16
                                    

,,Budu nesmrtelný." řekl Taehyung.

Hodně nad tím přemýšlel a už jen představa nad nekonečným šťastným životem s Jungkookem ho přiměla k tomuto názoru.

,,Jsi si jistý?" zeptal se ho Jungkook. Přeci jen to bylo velké rozhodnutí, které se nedalo vzít zpět.

,,Ano." řekl Taehyung.

,,Dobře. Ale kdykoliv si to můžeš rozmyslet, ano?" řekl Jungkook. Taehyung se na něj usmál.

,,Nerozmyslím. Chci s tebou žít navždy." řekl Taehyung. Jungkook se usmál a zastavil se.

,,Víš, že jsi strašně roztomilý?" řekl Jungkook a už jen tato věta přinutila Taehyunga se červenat.

Jungkook se naklonil pro polibek, který mu Taehyung s radostí oplácel. Najednou se zvedl vítr a z jabloní kolem nich začaly větrem vlát okvětní lístky. Ach, jaké to klišé.

Ani jeden tomu však nevěnovali pozornost a dále si užívali rtů toho druhého. Prošlo kolem nich několik lidí, ale Jungkook ani Taehyung je nevnímali.

Zanedlouho se kvůli nedostatku vzduchu od sebe odtáhli, stále však zůstali ve stejné pozici. Jungkook držící Taehyungův úzký pas, Taehyung s omotanými rukami kolem Jungkookova krku.

,,Miluju tě." řekl Jungkook. Taehyung se usmál.

,,To já tebe taky." řekl Taehyung.

Pak se jen vydali cestou domů.

{Time skip- o dva dny později}

Jungkook ráno nechal Taehyunga doma ležet a spát v posteli a napsal mu lísteček, že se šel jenom projít. I když to pravda tak úplně nebyla.

Šel nakoupit. A to snubní prsten pro Taehyunga. Vešel do zlatnictví. Pozdravil menší rudovlásku za pultem a přišel k ní.

,,Tak, co by to bylo, pane?" usmála se na něj. Jungkook se zamyslel, jak by to řekl.

,,Hmm... Mužský snubní prsten, prosím." řekl Jungkook. 

,,Pro koho to bude?" zeptala se s nadějí v hlase ona slečna. 

,,Pro mého snoubence?" řekl Jungkook. Nechápal, na co to potřebuje vědět. Slečna znatelně posmutněla.

,,Jak velký a nějaký zdobený nebo jen obyčejný?" začala se smutně ptát. Jungkook se nad smutkem v jejím hlase nezaobíral a začal přemýšlet, jaký by se pro Taehyunga mohl hodit.

,,Asi nějaký trochu zdobený a veliký.. To si rozmyslím." řekl Jungkook. Ona před něj dala krabici s průhledným víkem, které oddělala.

Jungkook ihned začal vybírat. Chtěl nějaký lehce zdobený. Nakonec vybral stříbrný prsten s menšími modrými drahokamy, které nevyčnívaly. Vyzkoušel si ho a celkem mu padl, tak si řekl, že snad bude padnout i Taehyungovi. 

,,Tento, prosím." podal jí ho.

,,Chcete na něj i nějakou krabičku?" zeptala se ještě. 

,,Ano, pokud možno, tak fialovou." řekl Jungkook s menším úsměvěm. Vzpomněl si, jak mu Taehyung jednou řekl, že jejich barva je fialová. Řekl, že nezná důvod, prostě, že si to myslí.

Ona vytáhla fialovou krabičku na prsten, který do něj poté dala. Pak mu ji podala.

,,984 486,07 wonů (20 000 Kč, 734,43 eur)." nadiktovala částku, kterou Jungkook kartou zaplatil. Nakonec si převzal krabičku a zlatnictví opustil.

Teď už bylo vše připravené na den, kdy požádá Taehyunga o ruku.

___

Tohle je moje poslední předepsaná kapitola👀👀

My vampireKde žijí příběhy. Začni objevovat