46.kapitola

1K 64 28
                                    

,,C-cože?" zeptal se vyděšeně Taehyung. Nikdy by to do Jungkooka neřekl. Mrzelo ho, že byl takový. Bál se ho.

,,Slyšel jsi. Z nějakého důvodu mi tvá krev strašně moc voní, až někdy nemůžu odolat." odmlčel se Jungkook.

,,Ale snažím se, jelikož vím, že kdybych jen trochu tvé krve upil, už bych s tím nedokázal přestat." řekl Jungkook.

,,A to by ti vadilo?" zeptal se ho Taehyung.

,,No... Celkem ano, protože.." odmlčel se Jungkook a naklonil se k jeho uchu, na které naschvál jemně vydechl.

,,Tě strašně moc chci." dořekl, přesunul se k jeho rtům a začal ho dravě líbat. Taehyung ho chtěl odstrčit, nechtěl s ním nic mít, jenže něco ho uvnitř něj donutilo a on začal spolupracovat.

Jungkook se do polibku usmál a šel s ním k jeho posteli, na kterou ho doslova hodil. Lehl na něj a začal ho znovu líbat.

Taehyung se nechal. Nechal se hladit po těle jeho velkými dlaněmi, nechal si vyhrnovat své tričko, nechal Jungkooka ho líbat a sám mu polibky oplácel.

Věděl, že toho bude litoval, ale něco mu uvnitř něj říkalo, ať to prostě udělá. Věděl, že Jungkook nebude asi tak nevinný a tichý, jak se zdál. Ale nemyslel na to. Představoval si, jak ho právě teď líbá ten plachý a hodný Jungkook. Jungkook, kterého miloval a ze srdce miluje.

Mezitím ho Jungkook začal líbat na hrudi, až po bříško a podbřišek, kde začal nasávat jeho kůži. Taehyung potichu sténal.

Jungkook mu pomalu sundal kalhoty i s boxerkami a olízl špičku jeho vztyčené chlouby, že které již vyteklo trochu kapiček touhy.

,,Prosím." zasténal Taehyung. Jungkook se zasmál.

,,Copak bys chtěl, babyboy?" zeptal se Jungkook.

,,Daddy, prosím, vykuř mi." řekl Taehyung. Jungkook se nad tím usmál.

,,A zasloužíš si to, babyboy?" zeptal se Jungkook.

,,Ano, daddy, prosím." řekl Taehyung. Jungkook ho najednou plácl přes stehno. Taehyung vykřikl.

,,O tom, jestli si to zasloužíš, nebo ne, rozhoduji já." řekl Jungkook.

,,To je jedno z mých pravidel, ale ty je ještě neznáš, takže ti to odpustím." řekl Jungkook a začal jeho stehno hladit a mačkat.

,,Nicméně... Nemyslím si, že by sis to zasloužil." řekl Jungkook. Taehyung se na něj nechápavě podíval.

,,Pořád jsem ti ještě neodpustil to s Kentou." řekl Jungkook a silně zaryl své nehty do jeho stehna. Taehyung vypískl a naznačil mu, aby toho nechal.

,,Prosím, daddy, odpusť mi to. Promiň, prosím, vykuř mi." prosil Taehyung.

,,Aww, tak krásně prosíš. Ale máme tu menší problém." odmlčel se Jungkook a naklonil se nad něj.

,,Nikdy nikomu nekouřím."

___

Rozhodla jsem se dělit smuty na dvě části, abyste neměli tak dlouhé kapitoly (neboli abych nemusela tolik psát).

Takže....

Otázka pro ty, co byli dneska ve škole:

Taky jste tam málem chcípli?

Otázka pro ty, co teprve do školy půjdou:

Jak se tam těšíte?

Well... Já jsem málem umřela z demence mých spolužáků. Chtěla jsem tam vyskočit z okna. A to tam s nimi budu muset vydržet celý rok... No... Uvažuju o změně školy xd.

Jinak good luck do tohohle školního roku a upřímně... Radši se budu učit ve škole, než si videochatovat s učiteli.

My vampireKde žijí příběhy. Začni objevovat