Haii guysss, I'm back! Hahaha tak cerita ni tak akan disambung ya. Takkan ada cerita baru untuk Arif dan Damia sebab saya malas agagaga. Saya biar korang je tentukan sendiri cerita mereka berdua tu.
Btw, i just realised that there are toooo many flaws dalam cerita ni. Hahaha saya banyak letakkan misteri dalam cerita ni tapi tak rungkaikan agaga lupa weh! So di sini saya akan explain apa semua benda yang saya tertinggal (bila saya baca balik dan terjumpa la). So, if ada anything yang korang tak puas hati or tak faham, u may comment here. Saya akan jelaskan ohok.
#1
Pasal pantun yang Aryka dapat masa trial SPM dia tu, it was actually from Arif, not Adam. Hahaha saya tahu ramai yang fikir Adam kannn. Sorry gaisss. Dalam pantun tu, first verse tu Arif lah Mr. Nobody tu. No matter what he did, there's no way he could win Aryka's heart, and he knew that. Second verse, the panglima mentioned was Adam. Masa tu Arif tahu yang Aryka dah start suka Adam. And third verse pulaaaa, kejadian masa tu lah. Kan Adam hilang, tak diketahui keberadaan dia. So, bukan main lagi Aryka cari Adam kan masa tu. Sikit pun dia takde kisah pasal Arif. Haaa tu jelah hsshjshss bapak cringe do pantun aku err maafin gue ya.
#2
Kalau korang perasan la, ada beberapa kali saya mention pasal Firash ni ada kelebihan, haa malas pulak nak scroll and ss, so kalau korang ingatlah. Sebenarnya kelebihan Firash tu lebih kurang macam he's a mind reader. He always know apa yang orang fikir haa gittew. Tu kelebihan dia, takdela direct dia boleh baca minda orang tapi dia boleh faham apa yang orang tu fikir ah gitu lah lebih kurang.
Banyak lagi sebenarnya, nanti kalau saya ingat saya tulis lagi. Meanwhile, kalau hampa ada soalan boleh la tanya sini. Saya janji saya jawab asap 😭 ohok.
Oh btw, i really need all of you guys' prayers for these 9th n 11th of June. I have medical school entrance interviews, so please guys, doakan saya perform iv tu n accepted la ha sekaligus. Ohooo thanks guys, bai!
Update: I got accepted and in my third year medical school now hehee
YOU ARE READING
Mr. Nobody
Teen FictionAryka Sofea. Secantik nama, secantik itu jugalah tuan empunya nama. Namun, adakah perangainya secantik itu jua? Hahahaha Menjadi seorang pengurus kepada pasukan bola sepak sekolahnya, banyak kontroversi yang perlu dilaluinya memandangkan ahli yang h...