~1~

3.8K 110 21
                                    

Je pátek odpoledne a já přicházím domů ze školy. Ale nejednou slyším od rodičů rozhovor.

„Už bychom jí to měli říct"

„Až přijde tak jí to řeknem"
U tady této věty jsem se zarazila. Ehm.. co by mi tak asi chtěli říct? Zeptala jsem se sama sebe. Ale v uvažování mě přerušila mamka.

„Jé ahoj zlato ty už jsi doma?"zeptala se tázavím hlasem.

„No když mě asi vydíš tak jo" pousmála jsem se a čekala co mi teda chtějí říct.

„Víš potřebovaly bychom ti něco důležitého s tátou říct"

„Dobře a co to bude?"

„Takže s tátou jsme se rozhodly že se přestěhujeme do Koreji"

„C-co že?"

„Ano" dodal táta

Bez jaké kolik reakce jsem odešla do pokoje kde jsem se zamkla. „Jako fakt přijdu ze školy a najednou se stěhujem!?"jakoby moc mi to nevadilo protože tu nemám nějak extra dobré vztahy, ale i tak je to můj domov.

Někdo mi začal klepat na dveře.Věděla jsem že to asi bude mamka tak jsem odemkla ona vešla do pokoje a sedla si vedle mě na postel.

„Zlatíčko já vím že asi s toho nejsi úplně nadšená ale musíme tam jet kvůli práci"

„A jaká že to je vůbec práce?"

„Tvůj táta tam má kamaráda možná ho znáš no ale to teď není podstatné říkal že by měl pro mě a tátu dobrou práci za dobré peníze a měl by pro nás i krásný dům"

„A co škola?"

„To všechno už je zařízené"

„Aha a kdy že se stěhujem?"

„No co nejdřív možná tak za dva dny"

„My už máme zbaleno takže teď potřebujeme aby ses zbalila ty a mužem klidně zítra jet na letiště" usmála se

„Tak dobře" nakonec jsem přikývla protože jsem věděla že by jsme tam jeli i tak.

Mamka se usmála a šla zpátky do kuchyně. No a já jsem se začala balit. Zabalila jsem si jen potřebné věci zbytek jsem tu mohla nechat přecejen bydlíme v paneláku takže v pohodě.

O 2 hodiny později...
Když už jsem měla všechno zabaleno musela jsem si ještě všechno upřesnit kde co mám atd. Pak jsem si začala uvědomovat moje pocity. Takže já Y/n letím do Koreji. Je to vážně divné ale docela se těším. Nejspíš se tam asi budu dorozumívat Anglicky a po čase Korejsky. Ale co nová škola? Doufám že mě tam do jejich kolektivu vezmou.

Takže ahojjj😚 tady toto je moje první knížka doufám že se zatím líbí.💕 Kapitoly se pokusím dělat delší.😊
Jinak omlouvám se za chyby pokud by tam nějaké byly klidně mě informujte.😉 Budu ráda za každé hvězdičky⭐ a komenty 💭
Uvidíme se u další kapitoly.💜

XOXO

Taehyung × reader [Y/n]Kde žijí příběhy. Začni objevovat