Betül nasıl Nalan tarafından rehin alınıyorsa ben de Annem Hanım tarafından rehin alındım. Zorla temizlik yaptırdığı için bölümlerde aksama oluyor, kusura bakmayın.
O sebeple şuraya ufak bir spoi verip kaçıyorum, bir sonraki bölüm yüksek ihtimalle hamam sahnelerine ev sahipliği yapacak.
Keyifli okumalar!!
Seviliyorsunuz!!
♤♤
Derince oflayıp koluma girmiş ve bir sırtlan edasıyla sırıtan Gül'e baktım. Ben strese girdikçe o daha fazla mutlu oluyordu ve ciddi ciddi sokak ortasında saç baş girişmemek için kendimi çok zor tutuyordum. "Gül," dedim dişlerimin arasından. Ahtapot misali sardığı kolumu kendime çekmeye çalışsam da daha sıkı sararak bana engel oldu. "Sen böyle sırıttıkça dişlerini söküp eline vermek istiyorum, cidden."
Başını geriye atarak sesli bir şekilde güldü ve tek kaşını kaldırarak muzipçe bana baktı. "Sakin ol aslan parçası," dedi sesini kalınlaştırıp uzatarak. "Bana en ufak şekilde bile vurursan seni teyzeme şikayet ederim. Bir ömür boyu dilinden kurtulamazsın." Göz devirip önüme döndüm, malesef ki son derece haklıydı.
Leyla teyze, Gülnur teyzenin tam tersiydi.
Leyla teyze, komşumuzun ablası olarak ne kadar iyi ve iyi kalpliyse, sevgilimin teyzesi olarak da bir o kadar korkutucuydu. Gülnur teyze adım kadar emindim ki bana asla kayınvalidelik yapmazdı ama Leyla teyze yapardı... Devran'ı kendi oğlu gibi görüyordu ve ona abartı denebilecek bir sevgi besliyordu. Kendisinin oğlu olmadığı için Devran'ı bu derece sevdiğini düşünüyordum çünkü başka bir açıklaması olamazdı.
"Desem ki, abimin sevgilisi bana vurdu." Alt dudağını dişlerinin arasına alıp başını iki yana salladı. "Seni Betül olarak değil müstakbel gelinimiz olarak ele alır, tüm sülaleye seni anlatır. Demedi deme." Söylediklerini umursamadan kolumun üzerindeki elinin derisini tırnaklarım arasında sıkıştırdım. Tiz bir çığlık atıp kolumu sonunda rahat bıraktı. "Zaten gerginim, bir de beni sen germe yemin ederim teyzeni umursamam seni Almanya'ya kadar kovalarım. Teyzen geri döndüğünde seni Almanya'da bulur."
"Üstelik senin de bu zamanların gelecek. O zaman soracağım sana, elimden kurtulamayacaksın." Sözlerim onu hiç de korkutmadı ki umurunda dahi olmadığını da biliyordum.
"Ay," dedi uzatarak. Ellerini çenesinin altında birleştirip melül melül yüzüme baktı. "Ne güzel olur teyzemin yanında Almanya'da yaşasam. Ne mutlu olurum." Bir insan nasıl on saniyede bir başka bir konu düşünürdü, konudan konuya ışık hızında atlardı, anlayamıyordum. Başımı aşağı yukarı sallayıp "Ya," dedim yalandan gülümserken. "Ne şahane olur, az kafamı dinlerim." Bazen diyordum ki yılda birkaç ay uzaklaşsam, her şeyden, herkesten... ama sonra geçiyordu tabii.
Kıkırdayıp yeniden koluma girdi. "Şansına küs çünkü abim beni salmaz. Yani bir ömür boyu çekmek zorundasın." Leyla teyze sık sık Gül'ü de yanına almak için teklifte bulunuyordu ama yalnız Devran'da değil evdeki herkes bu teklife karşı çıkıyorlardı. Duraksayıp tuttuğu kolumu ileri geri hareket ettirerek kısa süreli dengemin bozulmasına sebep oldu. Ters ters bakmamı umursamadan heyecanla "Bak sana ne diyeceğim," dedi. Başımı devam etmesi için olumlu anlamda salladım. "Biliyor musun, teyzem sırf senin için gelmiş. Geçen annemle konuşurlarken annem söylemiş sizi, o da atlamış uçağa gelmiş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başı Yok Sonu Çok
General FictionBu kurguda argo, küfür ve yetişkin içerik barındıran sahneler bulunmaktadır. ●○●○● "Beni sokmaya çalıştığın kalıpta olmadığımı sen de ben de gayet iyi biliyoruz." Ne kast ettiğini gayet net anlamıştım sanırım. Ona sürekli abi dememi kast ediyordu. "...