Idk kto czyta opisy, więc żeby lepiej wiedzieć co się stało (chodzi o następny rozdział) przeczytaj opis, jest krótki (można maks 2000 znaków więc no-.-)
Chce jeszcze zaznaczyć parę rzeczy zanim zacznę o postaciach:
- postacie nie są całkowicie takie jak w oryginalnym anime/mandze. Staram się żeby były jak najbardziej podobne, ale nie obiecuję tego (głównie do Spinnera i Compressa) no i nie wszystkie info będzie poprawne (głównie wiek)
- cała opowieść nie ma na celu urazić albo obrażać chorób psychicznych albo osób chorujących
- nie jestem psychologiem ani nie choruje/chorowałam (przynajmniej nie mam żadnej diagnozy) na żadną z wymienionych chorób. Wszystko jest połączeniem informacji wyczytanych/obejrzanych w internecie, tego jak sama się domyślam oraz (w niektórych przypadkach) odrobinę informacji które mogę mieć od znajomych. Nie traktujcie tego jako rzetelne źródło informacji do czego kolwiek
- co najważniejsze! Jeśli czujesz się niekomfortowo z ogólnym opisem problemów psychicznych, anoreksją, bulimią, samookaleczaniem, próbami samobójczymi, yaoi, związkami gdzie różnica wiekowa to 5 lat, alkoholizmem, rozdwojeniem jaźni, prześladowaniem, seksem i tym podobnymi, lepiej abyś wyłączył(a) tą książkę
Dziękuję~
(Najpierw podaje nazwisko, potem imię)
Shigaraki Tomura, dawniej Shimura Tenko (S) - 20 lat,
pseudonimy Tomu, Shiga, Shiggi.
Choruje na alkoholizm od 17 roku życia z powodu syndromu Otella, czyli zazdrości o swoją wcześniejszą partnerkę, zaczął wtedy pić.
Indywidualność - rozkład (nie będę opisywać indywidualność bo raczej ogarniacie co nie co z oryginalnej historii)
Charakter, jest bardzo zazdrosny o osoby będące blisko z nim, a najbardziej ukochanych. Mimo wszytsko jest opiekuńczy dla drugiej połówki, uznaje się za nieatrakcyjnego, ale nie robi nic z tym (w sensie nie głodzi się ani nie narzeka 24/7 na to) jest dość inteligentny, stworzył ligę, ale to jego 'opiekun' znajduje członków, muszą się nadawać, ale również potrzebować pomocy. Stworzył ją by tacy jak on i ci w gorszym stanie mieli swoje miejsce i uzyskali pomoc, oczywiście jak chcą. Jest uzależniony od alkoholu, czasem pali ale nie za często, lubi horrory i wścieka się gdy jego plany nie działają.
Jak się znalazł w lidze: w wieku 5 lat gdy ukazała się jego indywidualność zabił swoją rodzinę, wtedy znalazł go All For One i zaadoptował zapewniając by miał wszystko czego potrzebował (głównie chodzi o rzeczy materialne, ale starał się mieć pewność że będzie czuł się dobrze)
Problem dla Kuro: pilnuje ile zniknęło alkoholu a potem tego co odwala po pijaku
Kurogiri dawniej Shirakumo Oboro (K) - powinien mieć około 32 lat, jednak ma 17 (to skomplikowane).
Pseudonimy: Kuro (bardziej skrót), Kuromommy, Mamagiry, Gościu Mgła, Purple Guy.
Nie choruje na nic, od 15 lat zajmuje się Shigarakim i dba o niego jak syna a potem przyjaciela i szefa.
Indywidualność - Warp Gate (zadowoleni wszyscy piszący jak to się nazywa???)
Charakter, jest dość opiekuńczy, zna się bardzo dobrze na psychologi, oraz na pomocy (nie tylko pierwszej, ale głównie tej) dba aby każdy w lidze miał wszytskiego co potrzebuje. Jest dość wysoki, przez co nikt nie wie oficjalnie że ma 17 lat, również zachowuje się bardzo dojrzale. Jego zadaniem jest znajdowanie potrzebujących osób, które 'mogą się przydać'
CZYTASZ
Castle On The Hill część 1 [ZAKOŃCZONE]
FanfictionJestem Midoriya Izuku, mam 14 lat, a to jest mój ostatni dzień na tym świecie.. może odrodzę się z indywidualnością? A może poprostu zaznam spokoju? Nie wiem, ale mimo wszystko będzie lepiej niż tu. Zdjąłem swój plecak oraz buty, byłem w mundurku s...