Femboy

673 58 16
                                    

- pov Zuzu -

Minęło parę dni, oczywiście mój zazdrosny chłopak nie przepadał gdy byłem sam na sam z Togą, ale z drugiej strony starał się nie pokazywać tego nikomu, dobrze wiedział że jestem gejem, a Himiko mimo wszystko nie była w moim typie.

Udało nam się jeszcze bardziej zbliżyć, aż pewnego dość ciepłego dnia przyszło coś do Himiko, a ta mnie porwała do swojego pokoju..

T: Przyszły! *zamyka drzwi*

M: Co niby- Aaaa... Boje się co z tego wyjdzie, Himi>^<

T: Jeśli będziesz się czuł niekomfortowo czy coś to będziesz mógł się przebrać, to nie wyzwanie przecież.

M: Jasne, dobra, która jest moja?

T: Eee.. Ta *podała mi spódniczkę, na szczęście nie była krótka, była luźna i prawie sięgała kolan, ja miałem większą, ponieważ jednak nie mam w cięcia w tali ani nic więc... *

M: Nie mogę jej założyć na swoje spodenki, prawda?

T: Pff raczej nie, są za długie, ale mają w zestawie spodenki do połowy ich długości jak chcesz, możesz je założyć, wiele osób tak robi.

M: Jasne.

Przebraliśmy się, oczywiście nie patrząc na siebie nawzajem i oboje mieliśmy te spodenki.

Toga wskoczyła na swoje łóżko i poprawiła mi koszulkę żeby dobrze leżała, sama miała na sobię crop top, który zakrywał pasek od spódnicy.

T: Wyglądasz uroczo w niej, jak się czujesz?

M: Dość dziwnie.. Jakbym miał na sobie jeszcze większy t-shirt, czy coś? A pod nim spodenki.

T: To.. Chcesz tak wyjść czy sobie odpuszczasz?

M: Hmmm~ *uśmiechnąłem się szyderczo* reakcja chłopaków może być cudowna~

T: A co powiesz na to żeby ten t-shirt Shiga włożyć do spódnicy?? Będziesz lepiej wyglądał.

M: Tak myślisz?

T: Yhym~

Włożyłem koszulkę jak proponowała, dawno nie nosiłem własnych koszulek -w-

Zeszliśmy na dół zachowując się 'normalnie'. Chłopaki śmiali się, byli zszokowani, a Dabi pytał się co mi zrobiła, oczywiście nie wyśmiewali się ze mnie, tylko pomysłu założenia tych samych spódnic.

Cały czas mnie zastanawiało czy widziałem wcześniej zarumienionego Tomurę. Próbował wykrztusić z siebie 'W-wyglądasz uroczo.. ~' ale wtedy wszyscy się śmialiśmy. Taka jest 'energia' w naszym domu.

Oczywiście niedługo po tym zaczął gonić mnie i Himiko bo się przebieraliśmy w jednym pokoju. Za 'karę' miałem siedzieć do końca dnia w spódniczce-w- a planowałem się po tym przebrać...

Najgorsze było to że nie mogłem się na niego 'obrazić' robiąc się w kulkę, bo wtedy by widział te ala spodenki pod spódnicą, więc musiałem siedzieć nawet normalnie, cały dzień.

Odkryłem nowy sposób wkurzania go! Na fotelu gameingowym nie mógłby za mną tak o usiąść, dlatego też zacząłem grać na komputerze, ja uzależniony od gier?? Ależ skąd.

Jako że byłem w spódnicy, bał się przekroczyć granice i nie mógł mnie podnieść z fotela. Tak też go wkurzyłem cały wieczór, ale każdy musi się kiedyś zmęczyć, więc wyłączyłem go. Tomu nadal siedział na moim łóżku czekając aż skończę.

M: Idiota.

S: Tak, wiem że mnie kochasz.

M: Skończył się dzień, więc mogę się już przebrać. *ziewnąłem, serio byłem zmęczony*

Castle On The Hill część 1 [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz