- 60. BÖLÜM: "Geçmeyen Zaman" -

756 78 23
                                    

Gecenin geç saatlerine kadar istesem de uyuyamadım. Babam, Leydi Estelle, Kallisto ve Vinter' ın başına gelenler. Normalde bu kadar her şeyi gözümde büyütmemeye çalışırım. Ama dediğim gibi artık endişeliyim. Bunun ana nedeni hiçbir şeyin eskisi gibi olmaması. Gerçek oyuna göre her şey ilerliyor ve yaşananlar öylece devam ediyordu. 

Normal oyun modun da Dük asla biri ile evlenmedi. Ve asla eşinden başka bir kadına bakmadı. Ama şimdi aniden aşık oldu. Hatta evlenmeyi planlıyor. Bir tek bu da değil. Normal oyun moduna göre Dük olmaması gereken Derrick artık Dük olmak için can atıyor. Reynold ise hikayenin başından beri benden nefret ederken artık 'Kız Kardeşim' gözü ile bakıyor.

Veliaht Prens Kallisto Regulus ise açık ve net bir şekilde benimle kur yapmaya çalışıyor. İşler gerçekten de ilginçleşti. Oyunda hiç görmediğim karakterler ortaya çıktı. Buna örnek olarak Ain, Estelle, Kain, Mielle ve Aria söylenebilir. Normalde olmaması gereken şeyler oluyor. Penelope hiçbir zaman evin Düşesi olmaya uygun görünmedi. Ama artık benim sayemde ona gözü kapalı bir şekilde güvene biliyorlar. Vinter tamamıyla bana aşık durumda. Ama buna rağmen Yvona' ya yardım edip geri getirir mi? En ufak bir fikrim yok. 

Aslında yapsa bile saçma olmazdı. Ne de olsa Marki Berdandi ailesi ile Dük Eckart ailesinin işleri ve yakınlığı yıllara dayanıyor. Bildiğim kadarıyla şu an ki Dük Eckart' ın babası ile Vinter' ın dedesi de yakındı. Bu durumda bana aşık olup olmaması bu durumu etkilemez. O sadece kendine yakın olan bir aileye yardım etmiş olur. Bu durumda onu suçlayamam. Ama normal oyunun başlaması için 2 hafta kaldı.

Kısacası her hangi bir şekilde önüme gelen bir erkek ana karakterin bile ilgisi %100 olsa kurtulurum. Yoksa aynı oyunda olduğu gibi bütün erkekler Yvona' ya aşık olacak. Hemen ardından da ben kötü karakter olacağım. Ölüme mahkum olan ben tek bir kelime söyleyemeden asılacağım. Ya da daha basit bir şekilde Yvona yüzünden taciz edilmeye ve devamlı olarak şiddete maruz kalacağım. Hayatım her geçen saniye kötüleşecek. Ve ben acı çekerek öleceğim...

*  *  *

Pekala sabahın bu erken saati İmparator tarafından bir dava mektubu almak hiç hoş değil. Babam Estelle' nin tarafında olduğu için suikastçının müttefiki olarak görülmüştü. Bu yüzden onu yargılayacaklar. Hemen ardından da eğer olaylar bir sonuca ulaşmazsa belki de ölecek. Ama her durumda Dük' ün ölmesi imkansız! O Yvona' nın eve girmesini onaylayan kişiydi. Yvona ilk geldiğinde eve hemen alınmadı. Aksine zindana atılarak sorguya çekildi. Derrick onu kabul etmedi ve Reynold' da onaylamadı. 

Bunun nedeni gerçek Prenses olan Yvona Eckart' ın hafızasının silik olmasından kaynaklıydı. Küçüklüğünü hatırlamıyor olması iki erkek kardeşin sinirlerini bozdu. Bunun sonucunda da onlar nasıl Penelope' yi hor gördüyse onu da hor gördüler. Ama bütün olayların sonunda tabii ki de Yvona kazandı. Her zaman ki gibi sevilen masum ve tatlı kız oldu. Detaylıca düşününce bunun asıl nedeni Dük' tü.

Eğer Dük o benim kızım değil deseydi ya da ona daha az yanaşsaydı. Bütün erkek ana karakterlerin ona olan bakışı farklı olacaktı. Ama öncelikle benim de babamın kalbini kazanıp onu kendi tarafıma çekmem gerek. Bu durumda bu davada babamı savunmam önemli ölçüde rol alacak. Hatta sevdiği kadın Estele' yi de kendi tarafıma çekmem gerekecek. Derrick' in odasının önüne gelmiş bir şekilde düşünmeye devam ediyordum. Düşüncelerimden ayrılıp kapıyı açtım. Onun da İmparatordan gelen dava mektubunu okuması ve onaylaması gerekiyordu. Dava günü gerçekten de Eckart ailesi için zor olacak.

Kapının açılmasıyla odanın önceki gelişime kıyasla daha fazla siyah ve beyaza dönüştüğünü fark ettim. Derrick' in modu iyice düşmüş ve boşalmıştı. Benim geldiğimi görünce aniden değişen oturması ile hızlıca ayaklanmış ve benim yanıma gelişti. Bense ona yardımcı olmak için masasına yönelmiştim. Bana gülümseyerek bakarken kendini ne kadar kastığını görebiliyordum.

"Penelope?"

"Bu gün bir mektup geldi. Gel otur. Beraber okuyalım."

Gözleri elimde ki mektuba kaymıştı. Eminim ki mektuptaki kırmızı ejderhada gözüne çarpmıştır. Kendi kendime konuşurken istemsizce hak vermiştim. 

Pekala onun için pek hoş olmamalı. Ne de olsa Derrick benim öz abim değil. Ve Dük Eckart' da her nasılsa benim öz babam değil. Bu yüzden şimdiye kadar onlara ne kadar içten bir şekilde kibar davransam da artık olaylar değişti. Yvona her an geri gelebilir ve ben artık onların bildiği eski para düşkünü kız değilim. Yani beni evlatlıktan reddetseler bile asla bir pişmanlığım olmayacak.

Villains Are Destined To DieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin