Aniden gözlerimin üzerinde olan her yere ışık nüfus etti. Etrafıma bir kez daha baktığımda sim siyah bir alanda olduğumu fark ettim.
"Neredeyim?"
>SİSTEM< Tekrardan Hoş Geldin!
>SİSTEM< Bilinmeyen Bir Güç [Büyü] Tarafından Geçmişe Götürüleceksin! [Kum Saati Ters Döndü!]
>SİSTEM< Bilinmeyen Bu Güçle Yeni Bir Görev Belirdi!
Etrafım yavaşça tekrardan aydınlanırken kendimi oturur pozisyon da bir sandalyede buldum. Önümde beliren sistem penceresi bu sefer beni bilinçlendirmek içindi.
[Zamanında yapılan antik büyü ile doldurulmuş eşyalar, eskiden çoğu Ririe tarafından buldu. Fakat belirli güçlü eşyalar hala kayıptı. Bunlardan biri büyü ve mananın ani oluşumu ile ortaya çıkan İntikam Kum Saati!
Ririe tarafından aranan bu alet o kadar uğraşa rağmen bulunamadı. Ama aslında bu antik eşyanın Marki Roscenté ailesinin kızında olduğunu kim bilebilirdi. Av yarışmasında çıkan felaketin asıl nedeni Ririe' dir!
Kaybettiği o kadar savaşın ardından bir asil aileden yardım alarak içeriye sızmaya başaran Ririe adamlarından bir kaç tanesini bu av yarışmasını mahvetmek ve aynı zamanda eğer başarabilirse Veliaht Prens Kallisto Regulus' u öldürmek istedi. Peki bunu başarabilecek mi?]
Aria' nın kum saati hakkında detaylı bir bilgiye sahip olduktan sonra biraz daha rahatlamıştım. Ama bu benim için yeterli değildi. Madem öyle neden hala geçmişe dönmedim. Kum saati çalışmadı mı?
"Neden hala geçmişe dönmedim öyle ise?"
Oyun benim cevabımı net bir şekilde duymuştu ki cevap verdi.
[Güç ana kaynaktan çıktıktan sonra kullanılan mana çoktur. Yani şu anda büyüyü asıl kullanan kişi Aria Roscenté' nin kendine gelmesi bekleniyor. Senin görevin Aria Roscenté' ye yardım ederek geçmişe dönüp İmparatorluk için yapılan bu suikastta yaralanma ve can kaybını azaltmak.]
Derin bir şekilde nefes aldığım andı.
>SİSTEM< [Ana Görev] Kum Saati Ters Döndü! [1. Aşama] Aria Roscenté ile Birlikte Silahlı Güçleri Çoğalt!
[Ödül: Derrick İlgi +%5, Reynold İlgi +%7 ve Vinter İlgi +%4]
Ödül gerçekten de göz kamaştırıcıydı.
[Kabul et]
Bütün etrafım aniden sanki çizilen bir resimmişcesine geri geldi. Oturduğum sandalyeye baktım. Masadaydım. Hangi? Ben Av Yarışmasındayım! Yanımda sakin bir şekilde her şeyden habersiz bir şekilde oturan Reynold ve Derrick' e döndüm. Ardından da babamın gerçekten de Vinter ile konuşup konuşmadığına baktım. Her şey gerçekti, ben geri geldim. Derrick ve Reynold' un kalkma anı gelmişti. Aynı o zaman ki gibi Derrick öne atıldı.
"Biz ayrılıyoruz. Eğer her hangi bir şey olursa bir görevli ile haber yolla."
Hala yaşadığım olayları anlayamadığım bir gerçekti. Fakat buna rağmen endişeliydim.
"Şey ben..."
"Bir şey mi oldu Penelope? Neden bu kadar solgunsun?"
Doğru artık bana deliler gibi aşık biri elde ettim. Buna rağmen onun bana karşı gösterdiği sevgi hala yabancıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villains Are Destined To Die
FanfictionKüçük yaşta çok güçlü bir büyücünün kızı olan Penelope genç yaşta annesi Priscilla'yı kaybetti. 12 yaşına kadar yanlız bir şekilde sokaklarda büyüdü. Bir gün İnka İmparatorluğunun tek Dük ailesinin başı ile karşılaştı. Eckart Ailesinin Dük'ü kendi k...