Medya Death is the Only Ending for the Villainess (Villainess are Destined to Die) 'Novel', Kallisto Regulus kapağıdır.
"Biliyorum. Beraber ileriye gideceğiz. Derin bir nefes alıp gülümseyeceğiz. Bu yüzden dayan. Ellerini tutacağım. Bütün İmparatorluk, senin ellerinde. Yok etmekte yaşatmak da senin elinde. Yeter ki benden uzağa gitme."
|
|
|
Hepimiz birbirimize bakıyorduk. "Çok beklemedik Genç efendi. Endişelenmenize gerek yok." Derrick gene sinirleri bozulmuş bir şekilde kaşlarını büzüştürmüştü. Hepimiz birer fincan çay aldıktan sonra konuşmaya başladık. Bu sefer Reynold benden önce davranmıştı.
"Evet. İstersen hızlıca konuya gir Derrick?"
Derrick'ten beklentilerim vardı. Konu ile ilgilenmemin çeşitli nedenleri vardı. Babamın zehirlenmesi gibi. Derrick konuya olan ilgimi beğenmiş gibi duruyordu. Yani sırıtmasından başka ne anlaşılabilir ki?
"Araştırma yapıldı. Herkes teker teker sorgulandı. Sonucunda pek önemli olmasa da net bilgilere ulaştık. Öncelikle babamın zehirlenmesi planlı bir şekilde yapılmış. Ne zamandır planlıyorlar, bir fikrimiz yok. Ama asıl dikkat çeken durum şu ki; O gün evin baş aşçısı hastalanıyor. Doğal olarak evine gönderiliyor. Aşçı eksiği karşılanmak üzere ise İmparatorluktan yeni bir aşçı gönderiliyor." Derrick derin bir iç çekerek sözlerine devam etti. "İşin daha da tuhafı, babam zehirlendikten kısa bir süre içinde, hem normal aşçımız hem de İmparatorluktan getirilen aşçı öldürülüyor."
Reynold sinirler Derrick'e bakıyordu. "Bu ne demek Derrick?" Reynold ilk defa sakin bir şekilde tepki vermişti. Durum ciddiyetinin farkında olması güzel. Dahası Emily'nin bana söylediği şeyler.
Kesinlikle bilmeleri gerek.
"Benim ikinize de söylemem gereken şeyler var." İkisi de bana dönerken konuşmaya başladım. "Dün Emily ile bir konuşma gerçekleştirdim. Bir dedikodudan bahsetti. Hizmetçilerin sürekli olarak son günlerde konuştuğu bir konu."
"Hizmetçiler sürekli olarak dedikodu yapar sorun ne?" Reynold kendi bildiğini söyledi. Keşke durumlar Reynold'un dediği gibi olsaydı. "Ben de aynı şekilde düşündüm. Ama düşüncem yanlıştı. Dedikoduya göre, son günler malikanede neler olduğunu gözetleyen kişiler varmış. Siyah pelerinli kişiler ciddi anlamda dikkat çekmiş."
Hepimiz sessizdik. "Belki de sadece bir dedikodudur?"
"Reynold, olay malikanenin dışında gerçekleşiyor. Ama hizmetçiler bu durumu nasıl biliyor?" Derrick'in bütün yüzü kasılmıştı. Ne demek istediğimi anlamıştı.*
"Babam bunu biliyordu, öyle değil mi? Neden bir şey yapmadı?"
"Bilmiyorum. Ama babamın muhakkak mantıklı bir açıklaması vardır." Reynold dediklerime katılarak kafasını salladı. "Derrick, aşçı İmparatorluktan geldi?" Reynold'un dedikleri ile kanım dondu.
"Bu da ne anlama geliyor???" Derrick'e baktım. Derrick ise düşünceliydi. "Bu bir tehdit. Ama İmparator'dan olması imkansız."
Eğer tehdit eden kişi İmparator değilse?
"Kraliçe." İşte şimdi ne olduğu ortaya çıkmıştı. Derrick bana baktı. "Penelope bu tarz konular biraz karışık istersen odadan çıkabilirsin. Seni böyle bir taht kavgasına sokmayacağım."
"Hayır kalacağım. Dinleyeceğim. Zaten bildiğim ama asla üzerinde durmadığım şeylerdi."
"Kraliçe'nin istediği gücü vermek gibi bir niyetimiz yok. Babamında olmadığına eminim. Bu yüzden son ana kadar beklemiş olmalı. Kraliçe oğlu için güç istiyor. Penelope, bu durumda seni kullanmaya çalışacak. Gözlerini dört aç."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villains Are Destined To Die
Fiksi PenggemarKüçük yaşta çok güçlü bir büyücünün kızı olan Penelope genç yaşta annesi Priscilla'yı kaybetti. 12 yaşına kadar yanlız bir şekilde sokaklarda büyüdü. Bir gün İnka İmparatorluğunun tek Dük ailesinin başı ile karşılaştı. Eckart Ailesinin Dük'ü kendi k...