- 8. BÖLÜM: "İmparator" -

1.2K 110 101
                                    

Oyun oynarken beni öldürmek için can atan tek karakterdi. Sırf onun yüzünden hiç bir şey yapamaz bir hale gelmiştim. Aynı şeyi tekrar yaşayamam!! Şimdilik Reynold ve Derrick ile aramı iyi tutacağım ama Reynold'un ilgisinin %60'ı geçmesini engellemem lazım. Kolay modda erkek ana karakterlerin ilgisi %60'ı geçince kadın karaktere bağlanmaya başlıyorlar ve yavaşta olsa aşık olup fazla korumacı oluyorlar. 

Bu yüzden dikkatte etmeliyim. Derrick'in ilgisi %75'i geçmese yeter. %75'ten sonra tamamıyla aşık oluyor ve neredeyse her fırsatta kadın karakteri görmeye çalışıyor. İlgi %100 olduğunda mutlu sona erişiliyor genellikle evleniyorlardı? Buda bir mutlu son. Sonuç olarak çok işin var Penelope!

Yaş Seremonim için ne kadar kaldı? Hesaplamalara göre sekiz ay. Zaman hızla geçiyor ve ben her geçen gün çaresizleşiyorum. Ben bu oyunun içinden nasıl çıkacağımı bilemezken neredeyse bütün herkesle aramı düzelttim. Ama hala yetersizdim. 

Bu oyunda hayatta kalmak istiyorsam sosyalleşmem gerek! Artık azda olsa diğer soylular için Penelope Eckart "Yeri geldiğinde insanlara acıyan kibar bir Leydi ama hala kendini geliştirmesi lazım?" Şeklinde düşünmeye başladı. Bu Penelope Eckart' ın zaferi! Bu, benim zaferim insanları yavaşça kendime hayran bırakırken şöhretim arttı ve bununla birlikte saygı görmeye de başladım.

[Toplam Şöhret: 980]

Çayımı yudumlarken ne kadar huzurlu bir gün geçirdiğimi hatta kafamda bile ne yapmam gerektiği hakkında plan yapabildiğimi fark ettim. Ama asıl sorun şu ki; Eğer benim, Penelope Eckart' ın bir günü bu kadar huzurlu geçiyorsa birileri benden bir şey gizliyor demek oluyor? Emily bile ortalarda yokken bunu düşünmem gayet doğaldı. Sessiz bir şekilde odamın kapısını açıp etrafa baktım. Koridorda bile hiç bir hizmetçi yoktu! 

Ama aşağıda iki kişinin ciddi bir şekilde konuşma sesleri geliyordu. Eğer evde ki hizmetçiler ortada yoksa iki seçenek var demektir.

1)Ayak altında dolaşmamaları gerekiyor ki neler konuşulduğunu duymasınlar.

2)Bütün hizmetçiler tek bir kişiye hizmet etmeye odaklandı çünkü bu kişi çok önemli bir misafir?

Merdivenlerden aşağıya indiğimde ağzım açık kalmıştı. Derrick, Reynold ve babam oturmuş misafirimiz ile konuşuyorlardı. Demek ki hizmetçiler ikinci seçenek yüzünden ortada yoklar! Bu kişiyi tanımamak imkansızdı! Özellikle de bu parlayan sarı saçları. Odaya doğru girip kapının girişinde durdum. Hafifçe başımı eğdim. Ayaklarımdan bir tanesini geriye atarak eğildim. Pembeden kırmızıya doğru açılan kollarımı gösteren hafif elbisemi kaldırdım.

"Hoş geldiniz, Ekselansları."

Kafamı kaldırması için seslenmesini bekledim.

"Lütfen kafanızı kaldırın."

Odanın içinde hafif bir kahkaha dolaşırken herkes gülümsemişti. Ne de olsa İmparator hazretleri buradaydı değil mi? İmparator kolay kolay buraya gelen yada her hangi bir yerde kendini göstermeyi seven biri değildi. Bunu Dük'ün ailesinde geçirdiğim altı yıl boyunca gayet net bir şekilde anladım. Ama o zaman niye buradaydı? Babamın yanına doğru gidip nereye oturmam gerektiği hakkında bir işaret bekledim. Bana gözleri ile Reynold'un yanına gitmemi söylemişti. Adımlarımı zarif ve kibar bir şekilde atarken oda da kocaman bir ses yankılandı.

"Canım niye yanıma oturmuyorsun?"

İmparatorun bana karşı olan bu sempatik hareketlerini anlayamadım. Ben bu evin sahte Leydi'siyim ve bunu en iyi sen biliyorsun? İmparatorun yanına doğru ilerleyip yavaşça oturdum. Bir yandan Derrick bir yandan da Reynold bana bakıyordu. Aynı anda beyaz iki ışık fark ettim. İlgi düzeyleri yükseldi?

>SİSTEM< İmparator ile olan yakın ilişki [samimi davranışlar] nedeniyle [toplam] şöhrete +100

[Toplam Şöhret: 1080]

İmparator ile olan ufak bir sohbet.. hatta buna sohbet bile denemez ama şöhreti nasıl bu kadar etkilemişti? Ben gece gündüz çalışıp hizmetçiler, şövalyeler ve ailemle aramı düzeltirken tek bir cümle ile +100 mü olmuştu?! 'Bu LANET oyun cidden..!' Bu konuyu rafa kaldırıp cici ağabeylerimin ilgi yüzdelerine baktım.

[İlgi 48]

Derrick beni şaşırtmaya devam ediyordu. Ben ne ara onunla bu kadar samimi oldum diye düşünürken her gün beni yanına çağırıp çay içmemizin boşa gitmediğini anladım.

[İlgi 46]

Reynold İmparatorla olan ilişkimden etkilenmiş gibi? +%5 artış göz yaşartıcı. Eğer böyle giderse diğer erkek karakterler ile tanışmadan tanışamadan oyunu bitireceğim. Işın dahada komiği telefondan bu oyunu oynarken beş dakikada bir ölmemdi. İmparator bana bakarken nazikçe gülümsedim.

"Seni gülümserken görmek güzel baban sana bir şey olacak diye çok korkmuştu. Koş koca imparatorlukta ki en iyi doktorları çağırdı. İşin dahada tuhafı neden basıldığını bilmememiz?"

Bana şüphelenen gözler ile bakarken iyi bir hastaneye ihtiyaç duyduğumu anladım. Biraz düşünürsem ne yada ne dersem inanır? Büyü??

"Vücudumda büyü var mı diye bakıldı mı?"

Herkes bana ağzı açık bakarken İmparator' a bunu demem oldukça mantıklıydı.

"Dük, bakmadınız mı?"

Babam İmparatorun bana hak vermesine şaşırmıştı. Uzun bir sohbetin ardından evden ayrılan İmparator bir kaç tane büyücü yollayacağını söyledi.

"Leydi Penelope, umarım sandığımız gibi büyü değildir. Yoksa bu genelleme olarak tehlikedesiniz demektir. Buraya beş tane yada altı tane büyücü yollayacağım iyice araştırsınlar."

Babam kafası ile onaylarken ben mutluydum.

*  *  *

Büyücüler ne kadar etrafa baksa da hiç bir şey bulamadı. Bense onlara gizleme büyüsü yapılmış olabildiğini anlattım. Bana inanacak kadar saflar. Kraliçe'nin doğum günü hazırlıkları başlamıştı. Yarın olan bu doğum günü için süt banyoları, maskeler, elmaslar ve elbiseler...  İlk defa bu hayata geldiğimden beri bu kadar şaşalı bir şekilde giydirilmiştim. Hizmetçiler beni süslerken o kadar mutluydu ki davete giden sanki onlarmış gibi sevinmişlerdi.

Oldukça tuhaf. Baya tuhaf. Baya baya tuhaf. Kendime aynadan bakarken bu gün yatağa böyle gireceğime inanamadım. Yüzümde beyaz bir bez kollarımda bez aman Allah'ım bunların hepsi yarın ki davet için mi?? Emily' e bunları çıkarması için uzun uzun bakmaya başladım. Emily ise sadece bana gülümsemiş ve "Hayır" anlamında kafasını salladı.

Sonuç olarak günün kazananı ,Emily! Beni öyle bir şekilde uyumaya ikna etmişti.

Villains Are Destined To DieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin