Bu alışkın olduğum bir his değildi.
"Majesteleri?"
Bu gerçek mi? Arlond Arlanta, Arlanta İmparatorluğunun tek veliahdı.
"Bir dakika! Asıl siz burada ne yapıyorsunuz!?!?!"
"Belirli durumlardan kaynaklı işim buradaydı."
"Yani bir tesadüf müydü?"
"Elbette."
O zaman neden soğuk terler akıtıyorsun? Bu çok şüpheli! Fazla bir şey demeden yanından geçtim. Yapmam gereken bir iş var.
"Nereye gidiyorsun?"
"Halletmem gereken bir iş var, Majesteleri."
Bana masumca bakarken ben oldukça nettim.
"Hayır."
"Neden ki?! Sadece bir tane koruma ile güvende olamazsın!"
"Yani bana korumalık mı edeceksiniz? Üzgünüm ama bir Prens tarafından korunmak istemiyordum. Lütfen kendi yolunuza devam edin."
Bana üzgün bir şekilde bakarken daha da düşünceli hale geldim. Madem tesadüf eseri buraya geldi. Neden gitmiyor?!?! Delina'nın fal baktığı yere geri geldiğim de Emily beni karşıladı. Bu sefer fal bakmak için olan bir odadan çok sadece oturmak için düzenlenmiş bir odaya gittik. Koltuklara oturmadan önce son bir kez daha Arlond'a baktım. Aniden gözümü yakan parlak gülümseme beni korkuttu.
"Bir şey mi oldu, Prenses?"
"Hayır."
İkimiz yan yana otururken Dion ayakta bekliyordu. Daha çok neden burada olduğumuzu anlamaya çalışıyor gibiydi. Eğer Eclipse olsaydı... Yeter, artık onu düşünmeyeceğim. Ama bir noktada her şeyin farkındayım. Boşuna zaman harcadım.
"Buraya önceden hizmetçini yollamanı beklememiştim."
"Evet, biraz üzgünüm. Ama hazırlamak zaman alacağı için erkenden söylemem gerekiyordu. Hazır mı?"
"Elbette."
Elinde parlayan kolyenin kırmızı bir taşı vardı. Bana verdiğinde ise rengi mavi oldu.
"İstediğin gibi kişinin manasına göre renk değiştiriyor. Bu durumda manayı algılamaya çalışan her hangi biri senin büyücü olduğunu anlamayacak."
Yandan Arlond'a baktığım da hiçte şaşkın gözükmüyordu. Sakın söyleme zaten bir büyücü olduğumu biliyor mu?
"Siz ikinizi beraber göreceğimi beklemezdim!"
"Onu tanıyor musunuz?"
Aynı anda gözlerim ikisine de gidip gelirken Arlond konuştu.
"Evet, kendisi benim ustam olur."
"Usta?"
"Ben Arlond'un öğretmeniyim."
"Senin gibi bir büyücü değilim. Ama oldukça iyi bir kılıç ustasıyımdır."
Bir kaç dakika önce nasıl bütün adamları kestiği aklıma geldiğinde aklıma benim kellemin nasıl kesileceği geldi. Gerçekten ona bu kadar yakın olmak güvenli mi? Bir kez daha bana baktığında güneşten daha parlak bir gülümseme elde ettim. Artan şüphem gerçekten de ortadan kalktı.
[İlgi %45]
Cidden...
"Aslında seninle daha önce iletişime geçmem gerekiyordu. Ama hata ettim. Seni ilk gördüğümde konuşmam gerekiyordu. Üzgünüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villains Are Destined To Die
FanficKüçük yaşta çok güçlü bir büyücünün kızı olan Penelope genç yaşta annesi Priscilla'yı kaybetti. 12 yaşına kadar yanlız bir şekilde sokaklarda büyüdü. Bir gün İnka İmparatorluğunun tek Dük ailesinin başı ile karşılaştı. Eckart Ailesinin Dük'ü kendi k...