- 71. BÖLÜM: "İhanetin Bedeli Ölümdür" -

767 87 48
                                    

Aynı o kadın gibi gülmeyi o kadar çok isterdim ki... Yvona erken geldin. Ben seni Vinter ile tam benim Yaş Seremonim yapıldığı esnada beklerken sen Eclipse ile 1 gün önce geldin. Amacın ne? Sadece sessizce sakin kalmaya çalışmam gerekiyordu. Ama neden kalbimde ki bu histe ne? Sanki aşırı derecede yırtıcı bir hayvan bana yaklaşmış gibi hissediyorum.

Nefesim sonunda sakinleştiğinde sadece sessizce odama çekildim. Artık öz kızını bulduğuna göre gitmem gerekiyordu. Daha fazla olayların içine çekilmemem için uzaklaşmalıyım. Yoksa ben öleceğim. Odamda oturdum elbette ki hiç kimsenin benim yanıma gelip teselli etmesini beklemiyordum. Sakin kafa ile ne yapmam gerek düşünmeliyim. Şu an tedirgin olmamamın nedeni hala Derrick ile mutlu sona ulaşma şansına sahip olmam. Eğer elimde o olmasaydı, tam anlamıyla tedirgin olurdum. Şimdi hatırladım da sanırım birinden kurtulmam gerek. Elimde olan kan kırmızı renginde mücevheri olan yüzük bana göz kırpıyordu. Ne yapsak ki?

* * *

Zindana Emily ve Serintia sayesinde rahatlıkla inmeyi başardım. Derrick ve babam, Eclipse'nin kuşkusuz bir şekilde Yvona'yı getirmesine şaşırmış bunun üstüne Eclipse'yi zindana tıkmış olmalıydı. Aslında Eclipse'nin hak ettiği tam olarak bu. Karanlık demirliklere adım adım yaklaşırken aniden birisi kan kırmızısı elbisemin ucunu tutarak bana yalvarmaya başladı. Şu an bununla uğraşmalı mıydım? Üstü başı tam anlamıyla toz toprak içerisinde olan adam bana yalvarıyordu.

"Lütfen!! LÜTFEN YALVARIYORUM!! BENİ BIRAKIN!!"

Sadece başı boş bir suç yüzünden hapis olmuş bir suçlu... Buraya Eclipse için geldim. Ben bu konu hakkında net bir düşünceye sahipken karanlıkta parlayan bir şey gözüme çarptı. Bu da ne? Sakın bana söyleme.

"LÜTFEN YALVARIRIM!! BENİ KURTARIN SİZİN İÇİN NE OLURSA YAPACAĞIM!!"

Gözlerim kuşku ile kafasının üstüne bakarken oyunun ne planladığını bilmiyordum. Eclipse artık olmadığı için bana yeni bir şövalye mi veriyordu? İlgisi o kadar parlaktı ki...

[İlgi %30]

Zindan da olan normal bir adam nasıl olur da ilgi yüzdesine sahip olurdu.

>SİSTEM< Yeni bir rota açılıyor! Dion ile bir rotaya başlamaya ne dersiniz?

O esnada elbisemin kumaşı çekilmeye devam ediyordu.

"LÜTFEN NE OLUR! BEN. SİZE EN İYİ ŞEKİLDE HİZMET EDECEĞİM BU YÜZDEN!! BENİ ÇIKARIN! SİZE YALVARIYORUM, LEYDİM!!"

[Kabul et/ Reddet]

[Kabul et]

Aniden yere doğru çömeldim. Onun yüzüne biraz daha yakından baktım. Yüzü kirli olduğundan net bir şekilde ten rengini göremedim. Ama şimdi biraz daha yakından bakınca fark ettim ki, turuncuya dönük sarı saçları ve masmavi gözleri var.

"Seni buradan çıkaracağım. Ama bana değerini kanıtlayabilir misin?"

İkimizinde birbirimize olan bakışları kısa sürede durdu.

"Ben ne olursa olsun Leydim'e ihanet etmeyeceğim!!"

Dion, bana yeni gelen biri olarak değerini kanıtlamak zorundasın.

"Yarın seni bulacağım. O zaman gelince bana neden burada olduğunu ve hangi aileden geldiğini iyice anlatacaksın. Anladın mı?"

"Evet, Leydim!!"

Villains Are Destined To DieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin