Dışarıda ki hava hala kararmamıştı. Bende bunu fırsat bilerek etrafta dolaşmaya karar verdim. Ama sanki zalim oyun bunu hissetmiş gibi benim karşıma çıktı.
>SİSTEM< Arlond Arlanta [Erkek ana karakter] ile yeni bir rotaya başlıyorsunuz.
>SİSTEM< 'Sen Kimsin?' Bölümü başarıyla açıldı.
[Ödül: Arlond İlgi +%7]
Eğer bir gün bu oyundan çıkıp kendi dünyama gidersem... Kesinlikle oyuna olan kullanıcı puanım 0 olacak. Hiç bir şey bunu değiştiremez. Sakince iç çekerken aklımda başka düşünceler vardı. Başka bir İmparatorluktan olan Veliaht Prens'in burada ne işi var? Etrafa bakarken henüz karşılaşmadığımız için mutluydum. Hızlıca yoluma devam edip ana caddeye yaklaşmıştım. Uzaktan bakınca sadece aramda kısa bir mesafe kalan faytona baktım.
Ama bu da bir sondu. Yanıma gelen ve elimi tutan kişi aniden beni kendine çevirene kadar...
[İlgi %30]
Ah, evet. Zaten belliydi. Ama ilk defa benim için olan bu kişi oldukça tuhaftı. Bana bakan soğuk mavi gözler ışıldadı.
"Penelope Eckart?"
"E-Evet?!"
Biz şu an ne hakkında konuşuyoruz? Eliyle hala benim kolumu tutarken bana şaşkın bir ifade ile bakıyordu. Ne yapmaya çalıştığını anlayamıyordum. Bende aynı onun yaptığı gibi karşımda ki kişiyi süzmeye başlamıştım. Üzerinde kendini belli eden mor tonlarında bir ceket vardı. Bu durumun daha ne kadar devam edeceğini bilmiyordum. Bu yüzden artık noktayı koymaya karar verdim.
"Merak ediyorum da, beni ne zaman bırakacaksınız? Sizi tanımıyorum bile!"
Ben onu biliyor olabilirim. Ama o beni tanımıyor. Eğer her hangi bir durumda kendimi açık edersem kötü olur. Ayrıca onunla şu an ki durumum gerçekten tuhaf...
"Haklısın."
Bunu demesiyle ellerini üstümden çekti. Birbirimize karşılıklı bir şekilde bakarken arkadan başka birinin sesi duyuldu.
"Usta!"
Gel, ne olur gel! Bir tek sen eksiktin zaten... Bana ve hemen yanımda duran Arlond'a bakarken griye dönük gözler siyah bir şekilde parlamaya başladı.
"Usta bu da kim?"
Hemen elinin altından bana göz kırpan kılıcı görmemle durdum. Pekala bir şeyler yapmam gerek! Eclipse, her saniye ilerlemesinde yavaşça kılıcı kavramaya başlarken bense Arlond'un önüne geçiyordum. Olayların tuhaflaştığını fark eden Arlond hızlıca benim sırtıma dokundu.
"Bir sorun mu var, Leydi Penelope?"
"Sizin yani, sizinle karşılaşmak bir onurdur. Fakat şöyle ki, en kısa sürede eve dönemem gerek. Hava karardı! Kararmak üzere geç gitmemeliyim. İyi akşamlar!"
Bana soran gözlerle bakarken sadece gülümsedim. Hala karartılı bir ifade ile Arlond'a bakan Eclipse'yi durdurdum. Hızlıca koluna girerek onun yolunu değiştirdim.
"U-Usta."
"Hadi eve dönelim, geç oldu öyle değil mi?"
"Evet."
[İlgi %81]
Sonunda beklediğim şey buydu.
>SİSTEM< Eclipse [Erkek ana karakter ile] rotasında %80'lik yüksek bir [İlgi] oranı geride bıraktınız.
Beraber ilerlemeye devam ederken nihayet faytonun yanına gelmiştik. Uzakta hala görünen Arlond gülümsüyordu. Bana el sallarken irkilmiştim.
>SİSTEM< Eclipse [Erkek ana karakter] için ilginin ne olduğu saplanıyor.
Bana gülümseyen surat aniden başka bir tarafa dönmüştü. Uzaktan ilerlediği kişiye bakarken kafamı başka bir tarafa çevirmeye karar verdim.
>SİSTEM< Yükleniyor. [LÜTFEN BEKLEYİN]
>SİSTEM< Tebrikler! Eclipse [Erkek ana karakterin] Aşkını kazandınız!
>SİSTEM< Ödül olarak Yüzdelik Kilitleme Yapılacaktır!
>SİSTEM< Eclipse'nin %80'lik İlgisi An İtibari ile Kilitlendi.
Bütün yaşadığım şeyden sonra Eclipse'nin kilitlenmesi sanki bir ödül gibi olsa da bir kaç gün sonra Yaş Seremonimle birlikte dünyam başıma yıkılacaktı.
>SİSTEM< Saptanan Aşk! Mania [Sahiplenici Aşk]
Beklediğim bir şey olsa dahi başıma açacağı işler beni bile ürkütmeye yetiyordu. Ben arabaya binerken hemen arkamda bağıra bağıra konuşan ikili Arlond ve Kallisto'dan başkası değildi. Bu ikisinin samimiyeti kanımı dondurmaya yetiyordu. Umursamadan ilerlersem kaçardım.
Faytona binmem ile Eclipse'de yanıma oturdu. Bende dışarıyı izlemeye devam ettim. Fayton ilerlediği sırada arabanın dışından gelen sesler netti.
"Onu tanıyor musun?"
"Hayır. Bu gün sadece karşılaştık."
"Onun yanındayken pek de samimiyet kurmamaya çalışırsan sevinirim."
Kallisto'nun sesi sanki her an Arlond'u öldürmek üzereymiş gibiydi. Arlond ise sadece dalgaya vurmak ile meşguldü.
[İlgi %32]
Kallisto ile olan inatlaşması onun ilgisini çekmemi sağlamış olabilir. Ama bu gerçekten de rahatsız edici...
>SİSTEM< Arlond Arlanta [Erkek ana karakter] ile yeni bir rotaya başlıyorsunuz.
>SİSTEM< 'Sen Kimsin?' Bölümü başarıyla açıldı.
[Ödül: Arlond İlgi +%7]
>SİSTEM< Görevi tamamladınız.
Kafamı faytonun arkasına doğru çevirdiğimde ise en beklemediğim şey oldu. Bu zamana kadara bana mı bakıyordu?
[İlgi %39]
Bana göz kırpması ile kıp kırmızı oldum. Kallisto onun yaptığı hareketi anında fark etti. Arkasına baktığında ise gördüğü şey onu pek memnun etmemiş olmalıydı ki, dişlerini gıcırtarak aynı anda gözlerinden neredeyse ateş çıkıyordu. Eğer şu an o ortamda olsaydım, büyük ihtimalle cenazem kalkıyor olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villains Are Destined To Die
FanficKüçük yaşta çok güçlü bir büyücünün kızı olan Penelope genç yaşta annesi Priscilla'yı kaybetti. 12 yaşına kadar yanlız bir şekilde sokaklarda büyüdü. Bir gün İnka İmparatorluğunun tek Dük ailesinin başı ile karşılaştı. Eckart Ailesinin Dük'ü kendi k...