Medya Edgard Eckart, yetişkin hali.
Penelope'nin Anlatımıyla:
Gene, en son öğrenen ben oldum. "Babam yaptı!"
"Ne? Ne zaman ben yapmışım?"
Ben sakince koltukta otururken gene bir sorun çıktı.
"Anneee!! Babam bana şaka yapıyorr!!" O iki kafadar...
"Oğlumu rahat bırak." Edie, her zaman ki gibi babası ile uğraşıp sonra benim yanıma kaçıyordu. Şu an sadece 12 yaşında, bir sürü şey yaşandı. Öncelikle sanırım her şey 13 yıl önce oldu. Babam aniden, "DÜK OLMAK İSTEMİYORUM!!"
Sanırım böyleydi. Daha sonrada annem de onu desteklemişti. "O artık yaşlandı. Her şeyi size bırakıyoruz." Böylece ikisi de ayrı bir malikaneye taşındı. Tabii ki de oturdukları yer bize yakındı. Ama önce Leydi Estelle sonrada eski Dük vefat etti. Son günlerinde mutlu olduklarını elbette ki biliyorum. Bu yüzden bir sorun yok.
Hem torunlarını da gördüler. Hem Edie hem de Helene oldukça güzel ve anlayışlı çocuklar. Büyük babaları ve büyük annelerini kaybetmek onları da üzse de hayat devam ediyor. Helene, aynı annesi gibi sarı saçlara sahip. Umarım Aria'nın güzelliğini alır. Eğer iş Reynold'a kalırsa kötü olur. Huyunun da Aria'ya benzemesini istiyorum.
Reynold gibi gıcık değil. Ama gelecekte de olmasın. Yakın zamanda eski Dük ve Düşes'i kaybetsek bile Derrick kendini hemen toparladı. Zaten çok önceden koltuğu devralmıştı. Şimdi de oğlum babası gibi olmak için çok çalışıyor. Edie bana pek benzemiyor olsa bile saçları oldukça dalgalı. Sanırım bu yönünü benden aldı.
Yarın onun doğum günü bu yüzden ona ne almam gerek pek emin değilim. Aslında endişeli olduğum bile söylenebilir. 13 yaşına girmesi elbette ki hoş. Ama zamanın hızlı geçmesi sinirimi bozuyor.
Odama çıkıp dinlenmeye karar verdiğim de ikisinin hala koridorda nasıl koştuğunu görebiliyordum. Aralarından biri yere çakılsa kimse onlara yardım etmeyecek. Acaba bunu biliyorlar mı? Derin bir iç çekip odam da yatağıma uzandım. Edie için hediye olarak bir büyü kitabı almak istiyorum. Sonuçta her ne kadar kılıç için aura taşısa da, benden aldığı büyü manası asla gizlenemez. Eğer gelecekte kılıç kullanmak gibi büyü yapmayı ya bilirse mükemmel olur.
Fark etmeden uykuya daldığımı Derrick sabaha karşı yanıma yattığın da fark ettim. "Bu saatte nereden geliyorsun?"
"Edie'yi yatırdıktan sonra 3 saat daha çalıştım. Çok yorgunum." Hızlıca yorganın içine girip bana sarıldı. Gerçekten de üstünde bir ağırlık var gibiydi. Kollarını bile kıpırdatamadığına göre yazı yazmış olmalı.
Kısa süre de sabah oldu ve hazırlıklar başladı. Dün zaten her şey getirilmişti. Sadece tatlıların halledilmesi gerekiyordu. "Düşes, istediğiniz gibi her şey hazır."
Sanırım tatlılarda aradan çıktı. "Mükemmel! Edie, nerede??"
"Genç Efendi, şu anda giydiriliyor." Emily, yaşlandı. Kahverengi saçlarını hep dik durması için at kuyruğu yapardı eskiden. Ama artık arkada sıkıca toplayıp topuz yapıyor. Dahası arada sırada parlayan beyaz saçları da belli oluyor. Serintia eskiden baş hizmetçiydi. Şu anda evin baş hizmetçisi Emily.
Serintia'yı, annem ve babamla gitmesi için yolladım. Şimdi o eski evi hala korumakla meşgul olmalı. Bahçeye çıkıp etrafa bakarken gözüme Aria çarptı. Helene ile el ele neler olduğuna bakıyorlardı. Reynold nerede? Ah, şimdi gördüm. Sanırım o da biraz yaşlandı. Gözlerinden yorgunluğu okunuyor. Hizmetçiler ile ne konuşuyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villains Are Destined To Die
FanficKüçük yaşta çok güçlü bir büyücünün kızı olan Penelope genç yaşta annesi Priscilla'yı kaybetti. 12 yaşına kadar yanlız bir şekilde sokaklarda büyüdü. Bir gün İnka İmparatorluğunun tek Dük ailesinin başı ile karşılaştı. Eckart Ailesinin Dük'ü kendi k...