Müzik aniden tekrar başladı.
[Bebeğin aileleri 15 parçalanmış aynayı saklayan kişilerdendi. Buna rağmen kendi soylarından gelen bu büyücülere güvenmediler.]
Müzik tekrardan keman sesi ile incelip hızlandı.
[Ririe, parçayı saklayan kişilerle anlaşıp onlardan aynayı alıyordu. Bunu fark eden büyücüler kendi ailelerinde yeni doğmuş seçilen 2 bebeğe aynayı verdiler.]
Hmm, yani kendi arasında ki kişilerin hain olduğunu fark eden büyücüler onların elinden ayna parçasını alıp çok daha güvendikleri kişilere o parçayı verdiler. Çocuklarına...
[Maalesef ki bazı parçalar çoktan Ririe'nin eline geçti. Bütün her şey yapıldı ve ölmesi gereken Eski Soylu Büyücüler öldü. Aynayı saklayan 2 Eski Soylu Büyücü ise hayatta kaldı.]
Ses durdu. Oyunun ana ekranında birden birisi göründü. Arkasında ise bir sürü büyücü vardı. Hepsinin üstünde pelerin olduğundan suratları gözükmüyordu.
[Ririe aynanın peşini bırakmadı ama ne kadar aramasına rağmen elinde olmayan 12 ayna parçasını yıllar boyunca bulamadı. Bunun üzerine gözlerini İnka İmparatorluğunun gücü olarak bilinen "Ejderha Dişleri" 'ne dikti.]
Ahh, şu meşhur kehanet. Eskiden İmparatorluğun nasıl kurulduğu hakkında bir kitap okumuştum. Söylentilere göre ilk İmparator koskocaman ve asla yıkılamayacak büyüklükte bir ejderhayı öldürmüş. Bunu yaparken ona yardım eden iki büyücü varmış. Nihayet ejderha öldüğünde dişlerinden biri saklanmış ve uzun bir incelemenin ardından ejderha dişinde sonsuz bir yaşam enerjisi olduğu ortaya çıkmış. O gün yanında olan büyücülerden biri erkek ve diğeri kadın. Bu iki kişi eski soylu büyücülerin atası olarak biliniyor.
Peki ejderhanın geri kalan dişlerine ne oldu? Bu büyük bir gizem. Ama gene bunun hakkında da bir sürü söylenti dolaşıyor hatta bir sürü kitap bile yazılmış. Bana bütün her şeyi kıyasladığım da bu olay hakkında en çok mantıklı gelen geri kalan dişlerin o iki büyücü tarafından alınmış ve saklanmış olduğuydu. Başka bir açıklaması olamazdı? Oyun nihayetinde bana anlatması gereken olayları anlatmış olmalı. Buna rağmen hala uyanmadım. Etrafım tekrardan beyazlaşırken hiç bir şey anlamadım. Hmm...
>SİSTEM< Eski Zamanların Gizemi (Ara Bölüm) Bitti!
>SİSTEM< Oyuna Geri Dönmeden Önce (Erkek Karakterlerin) Ana Karakterlerin İlgisini (Aşk Seviyesini) Görmek (Bilmek) İster misin?
[Kabul et/Reddet]
Bu soruya olan cevabım hiç bir zaman değişmeyecek.
[Kabul et]
>SİSTEM< Derrick [İlgi %56]
>SİSTEM< Reynold [İlgi %47]
>SİSTEM< Vinter [İlgi %24]
>SİSTEM< Eclipse [İlgi %0]
>SİSTEM< Kallisto [İlgi % 15]
İlgi seviyeleri beklediğim gibi değildi. Kallisto' nun ilgisinin düşmesini ve hatta belkide beni öldürmesini beklerken aniden yükselmişti. Belki de kulağa ne kadar çılgınca gelse de sadece bir gecede bu kadar büyük bir yükselme gerçekten çok umut vericiydi. Normal modda bile bir günde +%25 yapamazsınız. Eclipse' den bir şey beklemiyordum. Onu daha önce hiç görmememin yanı sıra en çok umutlandığım kişiydi. Tek sıkıntı 18. Yaş Seremonisine çok yakın bir tarih de çıkıyor olması. Vinter'de en ufak bir oynama yoktu. Onunla görüşmediğim takdirde ne ilgisi yükselecek ne de artacaktı.
Beni asıl korkutan o iki çılgın ağabeyin bana aniden dönen bu nefreti. Derrick'te -%4'lük bir oynama olsa da Reynold' un ilgisinin Derrick'e yakın olduğunu hatırlıyorum. -%60 İlgiden bahsediyor- Nasıl bu kadar düşebilir? Ahh, evet. Reynold' un oldukça kıskanç bir rotası vardı. Benim Veliaht Prens ile geldiğimi öğrendikten sonra ilgisinin düştüğünü söylemek kulağa oldukça mantıklı geliyordu.
Sadece 5 ayım kaldı. Bu oyunu bitirmek için son 5 ay! Ben, eğer böyle giderse mecburen ölüp oyunda ki o sonlardan biri ile yok olup gideceğim. İllaki Yvona'ya kötü davranmak zorunda değilim. Belki o zaman kurtulurum? Olduğum odada ki her şey karardı. Görünene göre hayata geri geliyordum. Hiç bir şey istediğim gibi gitmiyordu. Gözlerimi açar açmaz kendimi oldukça sade bir odada buldum. Bu oda tek başına benim Düklük'te ki odamın beş katı daha genişti. Buna rağmen içinde sadece bir tane yatak, ufak bir dolap ve sandalye olması çok gülünçtü.
Kafamı kaldırmaya çalışırken boynumda ki acı ile inledim. Tahmin ettiğim gibi tedavi görmüş olmalıyım. Ama neden bu kadar boynumu sardılar anlamadım. Gerçekten o kadar derin bir yara mıydı? Kollarımı kaldırıp ellerime bakarken incelediğini fark ettim.
Kaç gündür bu haldeydim? Kan kaybı ve aç kalma bir araya gelince oldukça kilo vermiş olmalıyım. Odayı incelerken korkunç bir detay fark ettim. Odada ki tek masanın üstünde bir mühür vardı. Masanın hemen yanında minik çekmeceleri olan bir şifoniyer vardı. Onun hemen üstünde de ne kadar görmek istemesem de bir silah takısı duruyordu. Her oyun oynadığımda defalarca dikkat ettiğim bu şey...!
Veliaht Prens Kallisto' nun silahına taktığı ve annesinden yadigar kalan bir şeydi. Neden? Neden Kallisto' nun odasındaydım?! Bir an önce kalkıp ortadan yok olmak toz ve gaz bulutuna dönüşmek istedim. Sonuç olarak bağırıp uyandığımı haber veremezdim. Burası İmparatorluk Sarayıydı. Ama zaten istesem bile kendimde bunu yapabilecek gücü bulamamıştım. Zihinsel olarak ne kadar enerjik olsam bile fiziksel olarak bitmiş durumdaydım. En son çarem odaya birisinin gelmesini beklemekti. Ama gelmesini beklediğim kişi en kötü ihtimalle Kallisto olur diye düşünürken çok daha kötü kalpli biri odaya giriş yaptı.
Bu kadın gerçekten bir felaketti. 1. Kraliçe Yleina Regulus. Oyunda Penelope Eckart' tan hemen sonra gelen baş kötü... Odaya ilk girdiğinde benimle ilgilenmek yerine Kallisto' nun eşyalarına gözlerini dikmiş sonradan da beni fark edermiş gibi kafasını çevirip gülümsemişti. Arkasında kalan iki yardımcı hizmetçi ise bana bakıp üzülüyorlardı. Bu acıma değildi ya da amaçları dalga geçmekte değildi. Onlara göre Kallisto o kadar aşağılık biriydi ki benim bu odada kalmam onlara oldukça tuhaf gelmiş olsa gerek.
"Leydi Penelope, isterseniz sizi başka bir odaya alalım. İmparatorlukta gerçekten bundan daha iyi bir şekilde hizmet görüceğiniz odalar bulunmakta" [1. Kraliçe Yleina Regulus]
Eğer onu reddedersem büyük ihtimalle sağlık durumum ile en ufak şekilde ilgilenmeyecek hatta belkide beni kendi zihninde bir tehdit olarak düşünmeye başlayacak. Hele ki Eckart Dük'ünün kızı Leydi Penelope, Prens Kallisto' ya aşık söylentisi çıkarsa onun için iyice bir tehdit olurum. Böyle bir şeye şu an hiç ihtiyacım yok. Yani...
"Elbette, kendimi biraz rahatsız hissediyorum. Sizin teklifinizi kabul etsem çok mu bencillik yapmış olurum?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villains Are Destined To Die
Hayran KurguKüçük yaşta çok güçlü bir büyücünün kızı olan Penelope genç yaşta annesi Priscilla'yı kaybetti. 12 yaşına kadar yanlız bir şekilde sokaklarda büyüdü. Bir gün İnka İmparatorluğunun tek Dük ailesinin başı ile karşılaştı. Eckart Ailesinin Dük'ü kendi k...