6 - The Game Begins: Part 1

1.3K 118 61
                                    

Medya Death is the Only Ending for the Villainess (Villainess are Destined to Die) 'Novel', Vinter Verdandi kapağıdır.

"Son günlerde herkesin konuştuğu bir oyun var!! Biliyor musun?! Hadi beraber oyuna başlayalım!!"

|

|

|

Kraliçe konusunda ağzımı mı yoklayacak?

Bu zamana kadar beni içten bir şekilde yemeğe çağırmadı. Her zaman özel bir neden vardı. Fennel'e cevap verdim. "Hadi gidelim." İsteyerek gitmiyorum. Bu yüzden kimse benden gülümsememi beklemesin.

Aşağı kata indiğimizde her şey aynıydı. Ama bu bir değişiklik olduğu gerçekti. Eskiden suratıma küstahça bakan o hizmetçiler "Sen Gerçek Leydi misin ki?!", 

beni en ufak bir şekilde kaide dahi almayan uşaklar "Size yardımcı olması için başka birini bulun." ve en önemlisi ise evde ki ailem. Hepsinin bana olan o küstah bakışı artık yoktu. Ben kazandım.

Ben başardım. Değiştim. Etrafımda ki herkesi yenmeyi başardım. Ama belki de, aslında her şey şimdi başlıyordu?

Akşam yemeği için masaya oturduğum da nezaketen de olsa özür diledim. "Geciktiğim için üzgünüm."

"Sorun yok Penelope." Babam bana nazikçe gülümserken Reynold, bir anda lafa daldı. "Penelope benim yanıma otursana!" Reynold eli ile koltuğa vurup durunca olduğum yerden kalkıp onun yanına oturdum. Sanırım artık tam anlamı ile aile olacağız.

Herkes gülümseyip yemeğe başlarken bir anda başım zonklamaya başladı. Ne oluyor? Daha bir kaç saniye önce iyiydim. Bir anda gözlerimin önüne parlak bir ışık geldi. 

Gözlerimi bir kez daha açıp kapattığımda hemen önümde, beyaz bir ekran gördüm.

-SİSTEM: Ana Görev! [4. Aşama]*: Reynold Eckhart'ın yanına oturarak ilgisini yükselt!-

-SİSTEM: Ana Görev Tamamlandı! Ödül: Reynold Eckhart +%15 İlgi.-

-SİSTEM: Yeni Ana Görev! [Son Aşama] Derrick Eckhart ile sohbet ederek Dük'ün dikkatini çek!-

-SİSTEM: Ana Görev Ödülü!: Derrick Eckhart +%2 İlgi.-

-SİSTEM: Ana Görevin zorunluluğu nedeniyle 5 saniye içinde otomatik başlatılacaktır.-

Hızlı bir şekilde yanıp sönerek gözlerimin önünden geçen yazılar ile resmen çıldırmak üzereydim. Bir anda tedirginlik ile titremeye başladım. "Penelope sorun ne?"

Benden başka kimse görmüyor muydu?

-SİSTEM: 5-

Ne? Dur! Ne olduğunu bilmiyorum! Ama lütfen dur!

-SİSTEM: 4-

-SİSTEM: 3-

Durmuyor! Nefesim kesilecekmiş gibi. Neden nefes alamıyorum?!

-SİSTEM: 2-

"HEY!! PENELOPE!!" Bir anda ayaklanarak Reynold yanıma geldi. Diğer taraftan Derrick'in sesini duyuyordum. 

"DOKTOR ÇAĞIRIN!!!"

Derrick...

Reynold...

"S-sakin ol! Derin nefes a-al!!" Reynold ellerimi sıkıca tutuyordu.

-SİSTEM: 1-

Sistem yazısında ki 1 sayısının gelmesi ile bende bitmiştim. Zamanım bitmişti. Sadece etrafımda olan tuhaf sesler geliyordu. Gözlerim kararmıştı.

Villains Are Destined To DieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin