Üzerime ne o kadar zarif ne de o kadar pahalı şeyler giymeliyim. Zaten giydiğim şeyin üstüne siyah bir ceket daha geçireceğim. Ayrıca maske de takacağım. Bu yüzden aslında pek de önemli değildi.
* * *
Hafiften giydiğim mavi elbisenin üstü mor dantelliydi. Ayakkabı olarak Emily' i ikna etmem üzerine düşük topuklu ayakkabı giymiştim. Onun rengi de dantelle aynı renkte olacak üzere mordu. Maske olarak mor ve mavi arası, burnumun üstünden alnımın hepsini kaplayacak şekilde bir tane tercih etmiştim. Oyun her zaman ki gibi bana yardım etmişti. Garip bir şekilde artık oyun ile zıtlaşan yerine kabullenmeye başladım.
>SİSTEM< Eski Büyü Kullanımı! [Işınlanma büyüsü]
>SİSTEM< "Dimentra yuikam'n!" Diye bağır. Gitmek İstediğin Yeri [Büyücünün alanı] Hayal Et!
Oyun hikayesinde ki karakterlerin özellikleri artık azda olsa belliydi.
Penelope ve Vinter birer büyücüydü. Bunun aksine Kallisto İmparator olacak ve Yvona ile evlenecekti. Derrick babasının yerine geçerek Eckart Dük' ü olacaktı. Bunlar belli şeyler öyle değil mi?"Dimentra yuikam'n!"
Aniden odamın içinde bağırdığım sözlerle Emily azda olsa şaşırmıştı. Gözlerimizi açmamızla birlikte kendimizi Vinter' ın bilgi locasının önünde bulmuştuk.
"L-Leydim siz...!"
Henüz her hangi bir şekilde büyü yapabildiğimi yada büyücü olduğumu bilmeyen Emily, kendi çapında şoke olmuştu.
"Eve geri döndüğümüz de sana açıklayacağım."
Her şeyi kontrol ettikten sonra tavşan tokmaklı kapıyı yavaşça iki kere ileri geri yaparak kapıyı çaldım. Kapı ilk zamanki gibi kendi kendine açılmıştı. Emily ile beraber içeriye geçerken eskisine kıyasla dizaynın değiştiğini fark ettim. Önceden karşımda uzun bir koridor vardı. En sonunda da bir oda ama şimdi direk olarak karşıma bir oda çıkıyor. Sanki bir şeyi saklamak istermiş gibiydi. Odaya ilk geldiğimde kimsenin olmamasıyla azda olsa irkildiğimi hissetmiştim.
"Emily, lütfen beni dışarıda bekle."
"Elbette, Leydim."
"Eğer biri gelirse beni haberdar et."
Kafasını sallayan Emily beni dışarıda beklemek amaçlı çıkmıştı. Masanın hemen önünde ki koltuklara otururken sarsılmakla şoke olmuştum. Az önce Emily odadan çıkana kadar hiç bir şey olmadığına eminim. Koltuktan hızlıca kalkıp yan taraftaki camlara koştum. Belki de deprem oluyordu. Duvarların ve eşyaların bu denli saklanmasının başka bir açıklaması olamazdı. Ama daha da önemlisi bu oyun dünyasında bile deprem olabilir miydi? Olsa bile ben ölmezdim. Çünkü kötü kadın ana karakterim. Öyle değil mi?
Camdan etrafı incelemeye devam ederken dışarıda her şey normal gidiyordu. Kimse ne sallanıyor ne de her hangi bir şekilde panik oluyordu. Sadece ve sadece benim için de bulduğum odanın saklandığını fark etmem oldukça uzun sürmüştü. Odada ki eşyaların yere düşmediğini fark ettiğinde gerilmiştim. Sadece duvarlar mi sallanıyordu? Kafamı çalışma masasının sol tarafına çevirmem ile olan biteni yeni fark etmiştim. Duvarda garip bir kapı gibi bir şey vardı. Zar zor görünen kapının tutmacından tutup çağırdığım anda etrafta mavi bir ışık dalgası oluştu. Odanın içinde ki minik deprem artık tok olurken sistem neler olduğu konusunda bana oldukça yararlı bir bilgi vermiş oldu.
>SİSTEM< Büyücünün Gizli Yerini Keşfettin!
>SİSTEM< Kapıdan İçeri Gir ve Neler Olduğunu Keşfet! [Büyücünün sırrını çöz!]
[Ödül: Vinter +%10 İlgi, Gizemli bir ödül]
Gizemli ödül? Her şeyden çok Vinter' ın ilgisi göz kamaştırıcıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villains Are Destined To Die
FanficKüçük yaşta çok güçlü bir büyücünün kızı olan Penelope genç yaşta annesi Priscilla'yı kaybetti. 12 yaşına kadar yanlız bir şekilde sokaklarda büyüdü. Bir gün İnka İmparatorluğunun tek Dük ailesinin başı ile karşılaştı. Eckart Ailesinin Dük'ü kendi k...