Ah, tabii kide birincilik için değil. Eğer nedenim bu olsaydı oldukça saçma olurdu. Bu tamamıyla gelecekte eğer kendi hayatımı kurtarmak için birisini öldürecek isem öğrenmem gerektiğini düşündüğüm eğitim. Her kim olursa olsun bunu yapacağım. Kendi canım herkesinkinden daha önemli. Ağaç yapraklarının sallanması ile gözlerim Eclipse' ye kaydı. Her ne kadar şu an da gülümsememesine rağmen gri gözlerinin içinde beyaz bir ışık vardı. Neden?"Hmm, niye bu kadar mutlusun?"
"Usta yay ile baş edemiyor. Bu çok...."
Ağaçların çıkardığı ses ile Eclipse' yi duyamadım. Bu oldukça sinir bozucuydu. Tekrardan sormak zorunda kalmıştım.
"Ne dedin?"
"Usta yay kullanırken dikkatli olmalı. Eğer yanlış bir şekilde yay kullanmaya devam ederseniz bileğiniz incinebilir yada kırılabilir. Kemikleriniz çatlayabilir. Kendinizi zorlamamalısınız. Usta' nın yaralanmasını istemem."
Bu oldukça mantıklıydı. Kallisto' dan ve o iğrenç dedikoducu insanlardan kurtulabilirdim. Eğer hastalanır veya bir yerime bir şey olursa o lanet av yarışmasına gelmem. Bu durumda kendimi bilerek sakatlamayı denemeli miyim?
"Hmm, bu oldukça iyi."
Sözlerim ile şaşıran Eclipse aniden çıldırdı. Gözlerinde ki korkuyu bizzat görmüştüm. Benim için korkmuştu.
"Bu da ne demek Usta?!"
[İlgi %33]
"Sadece senin bu durumda yay hakkında bu kadar bilgili olman iyi demek istedim. Paniklemeye gerek yok. Sakin ol Eclipse."
Az kalsın kendimi açık ederken güzel bir bahane bulmuştum. Ayrıca ilgi yükselmesi de kazanmıştım. Yayı incelemeye geri dönerken Eclipse konuşmuştu.
"Delman."
"Ne?"
"Memleketim Delman' da yay kullanmayı herkes öğrenir. Yay kullanmak orada temel beceri eğitimidir."
Oyunda bile söylenmeyen bu bilgiyi beynime kazmıştım. Aslında onun gibi kılıçta iyi olan birinin bu işe yay ile başlaması oldukça tuhaftı. Üstüne üstlük temel beceri eğitimi olarak milletinde böyle bir şey öğretilmesi garip gelmişti. Böyle bir ülke nasıl olur da savaşı kaybetmişti. Bu gerçekten onun bir kılıç ustası olarak adlandırılması için bir neden daha... Eclipse oldukça yetenekliydi.
"Senin bana verdiğin eğitim ile yarışmada birinciliği alabilirim."
Keyfim oldukça yerindeydi. Ayrıca Eclipse' ye güveniyorum. Bu sözlerde her zamanki gibi yalan ama gerçekten öyle olmasını çok isterdim. Bu bir gerçekti.
"Şu an da olduğu gibi mi?"
Gözlerinde ki ışıkla bana bakan Eclipse oldukça masum gelmişti. Kural bir: Eğer erkek karakterlerden biri ile bir rotada ilerliyorsanız muhakkak safmış ve hiç bir şey bilmezmiş gibi davranmalısınız. Bu konuda Yvona' yı örnek alabilirsiniz. Her ne kadar şu an Yvona' dan nefret etsem de davranışları mantıklı gelmişti. Bu cümlede ki tavsiye Eclipse ile çok uyuşuyor. Ne yapmalıyız?
"Evet, elbette."
[İlgi %38]
Artan ilginden gelen güç ile Eclipse bana doğru bir adım attı ve devamı da gelmeye başladı. Eclipse dakikalar boyunca tereddüt ederken bu sefer tek de yanıma geldi ve beni tekrardan arkadan sardı. Bu sefer hissettiğim sıcaklık tuhaf bir şekilde yabancı gelmemişti. Yayı onunla kaldırıp tekrardan beraber nişan aldık. Ama her şey aniden durdu. O an sanki zaman durmuş gibiydi. Nefes almamın zorlanması ile tuhaf hissetmiştim. Ne olduğunu ise daha sonra anlamıştım. Tuhaf bir şekilde Eclipse' nin beni tutma şekli dahada sıkılaşmıştı. Elleri ise benim ellerimi daha fazla sarmıştı. Adımını yana doğru çeviren Eclipse, yay ile nişan alınan hedef yerini değiştirdi. Artık hedefimiz tahta değildi. Beni arkamdan çevirirken okun ucu rüzgarla beraber hemen arkamızda bizi izleyen o kişiye döndü. Artık hedefimiz başkaydı. Ağacın hemen yanından bizi sessizce gözetleyen o kişi baş hedef olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villains Are Destined To Die
FanficKüçük yaşta çok güçlü bir büyücünün kızı olan Penelope genç yaşta annesi Priscilla'yı kaybetti. 12 yaşına kadar yanlız bir şekilde sokaklarda büyüdü. Bir gün İnka İmparatorluğunun tek Dük ailesinin başı ile karşılaştı. Eckart Ailesinin Dük'ü kendi k...