- 2. YAN HIKAYE BÖLÜMÜ: "Derrick Eckart: Part 2" -

659 58 41
                                    

Sessizce yutkunurken azda olsa tedirgindim. Vinter olan biteni öğrense bile bana saygı duyacağını belirten bir mektup göndermiş ve hiç bir şey olmamış gibi hayatına devam etmişti. Aynı şeyi Kallisto'da yapmıştı. Ama o direkt hayatımdan çıkacağını söyledi. Vinter sadece "Görüşmemiz halinde hiç bir şey olmamış gibi davranalım." yazdı. 

Bu oyunun gücü mü? Belki de ana kadın karakter artık Yvona olmadığı için kadın ana karakter bendim? Oyunda bana istediğim oyuncu ile bana bir yol verdi. Bütün erkek karakterler benim mutluluğum için bir yol açtı ve hiç bir şey olmamış gibi davrandı?

Neyse, her şekilde şu anda mutluyum. Derrick ile evleneceğim gün tam bir kaostu. Önce gelinlik seçimleri sonrada diğer her şey çok hızlı oldu. Babam ve Peter eşi benzeri görülmemiş bir panik yaşadı. Dük Eckart, belli olacak üzere Derrick'in tahmin ettiği gibi bir tepki verdi. Aslında azda olsa bende farkındaydım. Hem oyunda hem de ben Penelope'nin vücudunda her şeyi yaşarken sanki kendi kızından çok, gelinine ya da bir akrabasına bakar gibi bana bakmıştı. Gene de o, şimdi ve önceki hayatımda sahip olabileceğim en iyi baba. Arşidük Agriche'den sonra, elbette ki.

Tabii bunların üzerinden bir ay geçti. Ama hala yaşanan olayların hızı beni geriyor. İster istemez her an her şey bozulabilir gibi hissediyorum. Artık kendi odam kullanılmıyor. Ben, Penelope Agriche olduktan kısa bir süre sonra tekrardan Penelope Eckart olduğum içinde pek bir değişmemiş gibi gözükse de, hizmetliler bana Genç Düşes demeye devam etse de, aslında her şeyin özünde bir sürü şey değişti.

"Yenge~"

"Elticiğimm~~"

Evet, gerçekten de çok şey değişti. Aria, Reynold'un yanında dura dura sinir bozucu birine dönüştü. Bahçe de sakin sakin oturmama ve çay içmeme bile müdahale ediyorlar. "Biz olmadan mı çay içiyorsun??"

"Evet." Aria bana ışıldayan yeşil gözleri ile bakarken Reynold arkadan omuzlarını silkiyordu.

"Ben sizi rahat bırakayım hanımlar. Abimin yanına gidip halletmem gereken işler var." Reynold kısa sürede kendini kurtarmak adına sıvışırken arkasından Aria ona dil çıkarıyordu. Pekala iyi bir çift oldukları bir gerçek bu yüzden onları rahatsız etmemek için elimden geleni yapıyorum. Bir de şu Aria'nın rahatsız edici bir şekilde bana seslenişi var.

"Elticiğim, bak ne diyorum. Bence artık evin iki erkek çocuğu da evlendiğine göre bir çay partisi ya da her hangi bir şey yapılabilir?" Aria düşünceli bir şekilde somurtup masanın önünde ki sandalyeyi çekerek oturdu. Serintia'nın, Emily'e kolaylık olsun diye yolladığı yeni hizmetçi Elie çay servis etti.

En son bu kadar yakın olduğum hizmetçi -Emily dışında- sanırım Mia'ydı. Ama o da bu korkunç oyunun içinde yaşanan olaylara kurban gitmişti. "Neden papatya çayı içiyorsun?"

"Gerildim." 

"Neden ki?" Dediğim gibi her an her şey mahvolabilir. Bu yüzden kendimi ya melisa ya papatya çayı içerken buluyorum. 

"Özel bir nedeni yok."

"Eee? Fikrime ne diyorsun??"

"Mielle'yi rezil etmek için yer arıyorum. Demek yerine, çay partisi düzenlemene mi? Elbette ki, çay partisi yap gitsin." Anlamayacağımı mı sandın? Şimdi düşününce düğünlerin de Mielle'nin suratı tam bir şaheserdi. Çatları tamamıyla çatılmış yüzü ise kıpkırmızıydı. Eğer bu dünya da kamera olsaydı, kesinlikle resmini çekmek isterdim. Kendi dünyamı özlesem bile burada mutluyum.

Derrick'in Anlatımıyla:

Aslında bu konuyu konuşmak bile doğru değildi. Ellerim alnımda çalışma masasında babamın, Reynold'un ve üvey annemin bahanelerini dinliyordum. Cam kenarında bakıldığı anda Penelope ve yengemin sohbet ettiği anlaşılıyordu.

Reynold, Aria'yı Penelope'ye kilitleyip buraya gelmiş. Rezene ve Fennel kenarda olanları dinlerken evin baş hizmetçisi Serintia'da yeni gelmişti. Üç kilit yetkilinin aynı oda da bulunmasının tek bir nedeni var. Babam, emekliye çıkma planı yapıyor!

Fennel ev uşakları ile ilgilenirken, Serintia evde çalışan genel hizmetçilerle uğraşıyordu. Rezene genellikle evde durup Penelope ile ilgileniyordu. Bunun tek nedeni benim istememden kaynaklı. Rezene'nin asıl işi, Eckart Şövalyelerinin ihtiyaçları ile uğraşmak. Ama bunun yerine kılış kullanmayı bilen biri olarak Penelope'nin yanında durup onu koruması çok daha mantıklı. Penelope, büyük ihtimalle Rezene'nin asıl işini bilmiyor. Söylemek isterdim, ama bu sefer bana kızar.

"Artık ikinizde evlisiniz."

"Boşanırız." Reynold kafasına göre tehditler savurup duruyordu. Babamın Dük makamını bana devretmek için yer araması yeni bir şey değildi. Ama Reynold evlendikten sonra iki günde bir aynı konu hakkında yaygara çıkarmaya başladı.

"Tamam yapalım gitsin."

"Ne?"

"ABİ ŞAKA MI YAPIYORSUN?!!"

"Ama bir şartım var. Bu evde kalmaya devam edersin. Her hangi bir yere gitmek yok."

"Pekala." Üvey annem ve babam birbirlerine bakıp gülerlerken her ne kadar tuhaf hissetsem de artık alıştım. Babamın annem dışında birini bulmasını bekliyordum. Ama yaşandığı zaman garip hissetmiştim. Eğer o kadın Penelope ile anlaşamasaydı, büyük ihtimalle bende Reynold'da evde kıyameti koparırdık.

"Evrakları sonra hallederiz." Akşam yemeğinden önce Penelope'yi görüp rahatlamak istiyorum. Yanaklarını sıkmak ve onu öpmek bütün günün ardından yorgunluğumun hepsini alıyor. Ayaklanarak hızlıca odadan çıktım. Reynold kıyameti koparıp çığlık çığlığa bağırmaya devam ediyordu. Yengem bu herife nasıl dayanıyor?

Bahçeye çıkmak için malikanenin kapısını açtığım anda Aria ile karşılaştım. "Merhaba?"

"Penelope hala bahçede mi?"

"Evet, beni kovdu." Bunu tahmin etmiştim.

"Reynold çalışma odasında."

Kısa süreli konuşmanın ardından hızlıca Penelope'yi bulmak adına dışarı koştum. Cam kenarından gördüğüm yerde oturup çayını içmeye devam ediyordu. Her an ortadan kaybolup beni terk eder diye o kadar endişeleniyorum ki. En sonunda kafayı yedim.

"Penelope?" Masaya yaklaştım. "Ah, sen miydin?"

"Evet. Hadi akşam yemeği yiyelim."

"Diğerleri nerede?"

"Onlar bugün biraz meşguller. Dışarıda baş başa yemek yemeye ne dersin?" Seni evden uzaklaştırmam gerek. Şu an olaylar çok karışık.

"Pekala, hadi gidelim." Elimi tutup beraberinde beni sürüklemeye başladı. Hızlıca yürüdüğü için açık bıraktığı koyu pembe saçları yavaşça yüzümü okşadı. Bu durumdan rahatsız değilim. Sonuçta onu her şeyiyle seviyorum.

Normal de asla yapmam dediğim her şeyi onunla yapıyorum. Kapıda ki güvenlikler bizim için fayton çağırırken Penelope bana gülümsemeye başladı. Aniden durduk yere gülümseyince bende ona gülümsemeden edemiyorum sanırım...

Benim gibi ruhsuz bir adamı kabuğundan çıkarıp hayata tekrardan geri döndürdüğün için minnettarım. Teşekkür ederim. Beni sevdiğin ve her gün bana gülümsediğin için... Ömrüm boyunca yapmamam gereken ne varsa, seninle yapacağım gibi geliyor.

Sen benim kurallarımı yıkan, düzenimi bozan, mutsuzken güldüren, hastalandığımda bir öpücüğün ile iyileştirebilen ve ömrüm boyunca kalbimi vereceğim tek kişisin. 

Bu yüzden benim ışığım olup beni aydınlatmaya devam et, lütfen.

Villains Are Destined To DieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin