Belki de ben yanlış anlamıştım. Gerçek Penelope belki de, cidden Yvona'yı öldürmeye çalıştı. Ve başından beri onun varlığından haberdardı. Kendi bardağımı da alıp hızlıca içtim. Oldukça acı bir tadı vardı. Son bir kezde olsa bu oyunda ki ana karakterlere ve diğer yan karakterlere baktım. Bu gün bu oyun bitecek.
[İlgi %100]
>SİSTEM< Vinter Berdandi [Erkek ana karakter ile] Rota sonuna yaklaştınız. Mutlu sona onunla [Vinter] ulaşmak ister misiniz?
[Kabul et/Beklet/Reddet]
[Beklet]
Oyunun bitmesinden bir kaç saniye önce %100 ilgiye sahip olması bir tuhaftı.
[İlgi %99]
Önce gözlerim hemen önümde bana bakan kızıl saçlı ve mavi safire sahip adama gitti. Bu kadar kısa sürede nasıl oldu da bu kadar yakınlaştık. Bana bakışları tuhaftı. Hemen ardından da gözlerim uzaktan olanları izleyen Dion'a gitti.
[İlgi %44]
Bu kısa sürede Eclipse'den daha da güvenilir bir koruma oldu. Bu övünülmesi gereken bir şey. Gözlerim uzun zaman boyunca bir rotada olup belki de mutlu sona ulaşabiliriz diye düşündüğüm Kallisto'ya gitti.
[İlgi %60]
Yvona geri geldiğinden beri tuhaf bir şekilde bana soğuk davranıyor. Belki de evin gerçek Leydisi geri geldiğinden bana ihtiyacı kalmadı. Ne de olsa Kallisto saplantılı bir şekilde İmparator olmak istiyordu. Her şey bir yana, ilgisi %60.
>SİSTEM< Zor mod sınır süresi doldu.
>SİSTEM< Tercih edilebilirlik hesaplanıyor.
>SİSTEM< Lütfen Bekleyin.
>SİSTEM< Uygunluğun ve İlgilerin sayımı bitti.
>SİSTEM< Tebrikler! OYUNUN ZOR MODUNU KAZANDINIZ!
>SİSTEM< Seçim yapmak istediğiniz zaman oyuncu ile temasta bulunup size çıkan seçeneklerden [Kabul et] seçmeniz yeterli.
[Ödül: %100 ilgiler kilitlendi, Her Karakter için +%10]
>SİSTEM< Oyunun son tablosunu görmek ister misiniz?
[Evet/Hayır]
[Evet]
Kimin ne yaptığını ve ne olacağını merak ediyorum. Ne de olsa bu zor modun bitişi.
[Eclipse %100 } %100 KİLİTLENDİ
Derrick Eckart %100 } %100 KİLİTLENDİ
Vinter Berdandi %100 } %100 KİLİTLENDİ
Arlond Arlanta %100 } %100 KİLİTLENDİ
Reynold Eckart %88 } %80 KİLİTLENDİ
Kallisto Regulus %70 } %30 KİLİTLENDİ
Dion %54 } %30 KİLİTLENDİ]
>SİSTEM< Henüz %100 kilitlenmeyen, erkek ana karakterlerle buluşup ilgi yükseltmeye devam edebilirsiniz!
Keyfim yerinde olmasının nedeni mutlu sonlar için önümde seçeneklerin bulunmasıydı. Ama beni ben olduğum için sevecek birini nasıl bulurum bilmiyorum. Herkes benim Yvona'yı olgunlukla karşılamamı çok hoş bulmuştu. Bana bakıp gülümseyen suratlar arasında bir surat endişeliydi. Vinter neden bana öyle bakıyor?
Ne? Sorun ne? Neden bana öyle bakıyorsun? Bir kaç saniye bile geçmeden aniden her şey beynimde oturdu. Ben hiç düşünmeden hareket ettim. Dahası...
Ben sandım ki, eğer Yvona'nın bardağında zehir yoksa hiç bir sorun yok demektir. Gözlerim her şeyi bulanık görmeye başladığında önüme doğru düşerek masaya tutundum. Belki de başından beri değişen hikaye ile Yvona'nın hedefi, benden direkt kurtulmak oldu?
"Penelope sorun ne?"
Hemen yanımda durup bana bakan Derrick endişeli gibi gözüküyordu.
"İyiyim."
Boğazım acı ile dolduğu andı. *Kluk-* Kuru bir öksürük olsa bile neden bu kadar canım yanıyor?
Yer ve her şey sallanıyor gibiydi. Kalbim sıcakladı ve bununla birlikte hızlandı. Herkesin arasında bana bakıp ayaklanan Arlond sanki bir şey keşfetmiş gibiydi. Hemen onun ardından ayaklanan Marki Vinter'da endişeliydi. İşte o an Veliaht Prens Arlond etrafa bağırmaya başladı.
"BİRİSİ HEMEN DOKTOR ÇAĞIRSIN!!"
Uşaklar hızlı hareketlerle uzaklaşarak doktor çağırmaya gitmiş olmalıydı. Kalbim yanıyordu. Her şeyin sonunda gözlerim bileziğime gittiğinde elimde ki bardağa son kez baktım. "Yani rengi sarı oldu." Bunu düşünmeden edemezdim. Değil mi? Aniden ağzım istemsizce açılıp kapatıldı. Elimle ağzımdan çıkan sıcak sıvıyı tutuğum andı.
"PENELOPE!"
İnsanların çığlıkları etrafta gezindi. Bütün salon birbirine girdi. Bense sadece elime baktım. Gözlerim yanılıyor muydu? Hayır, bu kan. Gerçekten de benim ağzımdan çıktı. Ellerim dayanamaz hale geldiğinde kendimi yere bırakacaktım ki görüşüm sistem tarafından engellendi.
>SİSTEM< Ayna Parçası nerede?
>SİSTEM< Uzun zamandır ortada görünmeyen gizemli cadı *RİRİE* kendini gösterdi. Yapacağın mağara baskını ile gerçek amacını öğren!
[Ödül: Arlond Arlanta İlgi +%10, Bilinmeyen Bir Eşya, Kallisto Regulus İlgi +%4, Vinter Berdandi]
>SİSTEM< Görev başarıyla bitti!
[Ödül: Çok özel bir bölümü bitirdin! Neden başka bir ödül almıyorsun? Zor modu çoşkuyla oynayıp hiç vazgeçmediğin için GİZLİ SON ödülü verilecek!]
Ririe'nin amacını hala anlayamıyorum. Beni öldürmek ya da yaralamak mıydı? Bütün her şeyini beni ortadan kaldırmak için mı kullandı yani. Bu çok saçma. Dahası 'Gizli Son' mu? Bardaktan yanımda duran Dük ve Düşes'in şoka girdiğini ve Derrick'in titrediğini göre biliyorum. Reynold ise birisi ile konuşup bağırıyor. Ama neden konuştuğu kişiyi bardakta ki yansımadan göremiyorum?
Kafamı çevirip baktığımda ise kanlı canlı bir şekilde Reynold'un bağırıp şövalyeler tarafından götürüldüğü kişiyi gördüm. Ama neden? Neden yansıması yok? Sakın söyleme. Ah, bu oyun gerçekten de hiç beklemediğim yerlerden çok garip şeyleri karşıma çıkarıyor.
Bir ihtimal Yvona, sen Ririe olabilir misin? Neden başından beri Penelope'den kurtulmaya çalıştığın ve devamlı olarak oyun sonlarının hepsinde Kallisto ile evlendiğin ortaya çıktı. Ağzımdan kan damlarken büyük ihtimalle saçlarım akan kanın görünmesine engel oluyordu.
Her şey bir kenara bir bedenin beni sıkıca sardığını ve yüzümü elleri ile sıcaklığına bırakmamı isteyerek beni rahatlatmaya çalıştığını hissediyordum. Bu kim? Gözlerimi kapatmadan önce gördüğüm tek şey bu lanet olası sistemdi!
Son kez atabiliyorken canımın yandığını ve ne kadar çaresiz olduğumu göstermek için çığlık attım.
"AAHH-
Aslında şimdi düşünüyorum da içim kan ağlıyor. Başından beri olacağını bildiğim şeyin olması hem canımı yaktı. Hemde bana hatırlattı. Gerçekten de günün sonunda kötü olan ölür müydü? Eğer öyle ise oyunun kazananı olacağım ve sen Yvona gerçek ana kadın kötü karakter olarak öleceksin.
>| Benden bu kadar böyle 1 hafta dinleneceğim. Art arda 5 bölüm attım. Ondan önceki günde 2 tane atmıştım. Son bir haftada 7 bölüm attım, tatlışlar.
Ayrıca kitap 30K olmuş. Buna özel bir tane Ekstra Bölüm yayınladım!
Heyecanla yeni bölümü beklemeye devam edin!|<
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villains Are Destined To Die
FanficKüçük yaşta çok güçlü bir büyücünün kızı olan Penelope genç yaşta annesi Priscilla'yı kaybetti. 12 yaşına kadar yanlız bir şekilde sokaklarda büyüdü. Bir gün İnka İmparatorluğunun tek Dük ailesinin başı ile karşılaştı. Eckart Ailesinin Dük'ü kendi k...