Mielle ile bakışmam devam ederken benim yerime sinirleri gerilmiş olan Aria cevap vermişti.
"Leydi Penelope, benim arkadaşım yani burada olması gayet normal."
Mielle imalı bir şekilde Aria' ya bakarken aralarında ki konuşmayı duymak bir nevide olsa beni oyunda olduğumu unutturmuştu.
"Bir Dük' ün kızı ile arkadaşsın?"
"Evet. Bunda bir sıkıntı mı var?"
Komikti. Bu kadar tasasız olmaları bana komik geliyordu. Ne de olsa ben hayatım için savaş veriyordum. Aralarında ki kavga devam ederken sonunda kazan Aria olmuştu.
"Ben şimdi ayrılıyorum. Kendinize dikkat edin Leydi Eckart."
"Teşekkürler, iyi günler."
Kapının kapanması ile Aria bana bakmıştı. Oda da büyük bir boşluk hissetmiştim.
"Söylentiler doğru mu?"
Bardağımı koltuğun kenarında ki minik masaya bırakmıştım. Kafamı Aria' ya dönmem ile ne kadar ciddi olduğunu yeni fark etmiştim.
"Hangi söylenti?"
İç çekmiş ve benim soruma karşı gözlerini devirmişti. Ellerini havaya kaldırıp vücut dili ile birlikte konuşmaya başlamıştı.
"Bu soruyu sorduğuna inanamıyorum. Geçen haftadan beri nereye gitsem herkes aynı olayı konuşur oldu. Buna rağmen sen hiç bir şey bilmiyorsun? Sen ve Veliaht Prens Kallisto bu aralar dedikoducuların gözdesisiniz. Sen yaralandıktan sonra Veliaht Prens, İmparatorlukta ki en iyi doktorları bizzat çağırdı. Bu da yetmezmiş gibi sen yararlandığın süreç boyunca onun odasında kaldın. Ahh, bir de şey var. Onun seni, yaralandığından kaynaklı taşıyarak saraya getirdiğini söylüyorlar. Doğru mu?"
Lânet olsun ki dediği her şey doğruydu.
"Aramızda her hangi bir şey yok."
"Yani dedikleri her şey doğruydu. Ne mükemmel! Sana güzel bir haber vermemi ister misin? Bu gün kendileri buraya uğrayacak. Babamın ticaret işini denetledikten sonra bizimle biraz sohbet etmek istemiş."
Ne? Bu kadar tesadüfte artık istesem de inandırıcı değildi.
"Benim bu gün erkenden ayrılmam gerekiyor."
"Aaa, neden? Yoksa Veliaht Prens yüzünden mi?"
Cevabını bildiğin bir şeyi sormaktan zevk alıyorsun değil mi?
"Sence?"
"Tamam, tamam sakin ol. Şansımı zorlamayacağım. En azından Kain' i görseydin. Seni çok seviyor. Biliyorsun?"
Bilmez miyim? Kendisi bana aşık olduğundan bu durumdan baya zevk alıyorsun. Neyse Veliaht Prens yerine onunla görüşüp hayatta kalmayı tercih ederim. Aria ile birlikte kapıdan çıkarken koridorun iki solunda ki odaya gelmiştik. Aria, kapıyı hafiften tıklatırken cevap erkenden geldi.
"Girin." [Kain Roscénte]
Aria kapıyı hafiften açarak abisine seslendi.
"Biz geldik."
Nihayet kapı sonuna kadar açılınca bende içeriye girmiş ve çalışma masasının önünde ki iki koltuktan birine oturmuştum. Kain *çalışma masasının* koltuğundan kalkıp bizim yanımıza gelmişti.
"Burayla ilgilenin."
"Elbette Genç Efendi."
Bir kaç dakika içinde çaylarımız hazırlanırken Kain sohbete hızlı bir giriş yapmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villains Are Destined To Die
FanfictionKüçük yaşta çok güçlü bir büyücünün kızı olan Penelope genç yaşta annesi Priscilla'yı kaybetti. 12 yaşına kadar yanlız bir şekilde sokaklarda büyüdü. Bir gün İnka İmparatorluğunun tek Dük ailesinin başı ile karşılaştı. Eckart Ailesinin Dük'ü kendi k...