- 24. BÖLÜM: "Yer Değiştiren Dinamitler" -

890 95 47
                                    

Tüylerim Reynold yüzünden diken diken olurken babam söze atıldı.

"Evin baş hizmetçisi belirli durumlardan kaynaklı işinden alınacak."

Hmm, yani işe yaradı.

"Neden onun yerine evdeki en çok burada kalmış 2. Kişiyi getirmiyoruz?"

Herkes bana bakarken bu dedikleri onlara da oldukça mantıklı gelmişti.

"Evet. Öyle yapacağız."

*  *  *

Evet. Bu günden itibaren artık evin baş hizmetçisi Serintia olduğuna göre resmi işlemleri başlayıp Emily ve Rezene geri gelebilir.Aslında olay şu ki oldukça detaylı bir plan yaptım.

Penelope'nin Anlatımıyla Geçmişte Yaşananlar:

Serintia' nın babamın ardından odama gelmesi ile herkes sessizleşmişti. Önümde neredeyse yer ile birleşmiş bir şekilde eğilen kişiye bir daha baktım.

"Leydim. Lütfen benim gibi biri böyle bir cezayı hak etmemeli!!" [Serintia]

Ceza?

"Buraya nasıl bir korku ile geldin bilmiyorum ama bundan sonra eğer başına bir şey gelmesini istemiyorsan akıllı olacaksın."

Gözleri ile birlikte titrerken sesimin bunları söylemesiyle rahatladığını hissetmiştim. Ama daha çok erkendi.

"Ben ne dersem onu yapacaksın. Öncelikle senden istediğim şey bir bahane bulman ve seni affettiğimi söylemen. Mia, bu konuda Serintia için şahitlik yap."

"Elbette, Leydim."

Gözlerimin tekrardan -aşağıya doğru- Serintia' ya dönmesi ile cevap verdim.

"Sense baş hizmetçiyi olduğu yerden devir."

Serintia her dediğim şey ile şaşırırken mantıklı bir açıklama yapma gereği duydum.

"Evin yönetiminin elimde olmasını istiyorum. Sen baş hizmetçiyi nasıl devireceğini kendin bulmak zorundasın bu senin tek cezan.. Geri kalan şeyleri ben halledeceğim. Yani siz ikiniz sadece birbirinizi kollayın."

Nihayet titremesi duran kadın kafasını kaldırarak dikleşti.

"Emredersiniz, Leydim."

>SİSTEM< Yasaklı Kelimeyi açtınız!

>SİSTEM< Bundan Sonra Leydi Penelope Eckart için, Sözlerinin [İsteklerinin] Ardından  "Emredersiniz" kelimesi kullanılabilecek!

Bu gerçekten Penelope için büyük bir adım artık belirli hizmetçiler onun için "Emredersiniz" diyecek. Serintia bana baktığın da ne yapacağını anlatmaya karar verdim.

"Öncelikle ayağa kalk. Baş hizmetçi hakkında bir söylenti çıkar yeter ki insanlar ondan şikayetçi olsun. Artık ona güvenemeyecek hala gelsin. Onun yerine seni koyduğum da istediğim kişileri benim yanıma atayacaksın. Evden kim girmiş kim çıkmış önemli bir şey olursa bana haber vereceksin."

Kafasını aşağı yukarı sallarken ayağa kalkmış ve Mia' ya bakmıştı.

"Yarın saat sabah 10 gibi Mia yanıma gelirse plana başlayabiliriz, Leydim."

"Elbette, Mia Serintia' yı duydun."

Mia'nın da onayının ardından plan başladı.

Şimdiki Zaman Penelope'nin Anlatımıyla:

Kısacası her şey plana göre gitti. Önce baş hizmetçi kovuldu. Ardından da Serintia onun yerine geçti şimdi ise ona söylediğim şeyi yapıp Emily ve Rezene' yi geri getirecek. Her şey iyi gidiyor. Tek bir şey dışında bu sabah erken saatlerde elime ulaşan bu mektup! Birisi nasıl bu kadar ısrarcı olabilir!?

[Leydi Penelope Eckart' a,

Gerçekten bana net bir cevap vermediniz?
Her geçen gün sözünüzü unuttuğunuzu düşündüm. Her yıl katılmadığınız bir av yarışmasına katılmak oldukça güzel olacak. Çünkü sizi bizzat ben davet ettim.

Babam ile özel olarak konuşup sizinle katılma izni isteyecektim ama sonrasında vazgeçtim. Av yarışmasında görüşmek üzere..

Not: Av yarışmasın da benden kaçmaya çalışma!

Veliaht Prens Kallisto Regulus]

Bu sefer ki mektup biraz daha iki insan arasında geçen bir sohbet gibi gözükse de en sonda benim için bıraktığı "Not" bölümleri oldukça iç karartıcı. Daha önce av yarışmasına katıldım aslında ama hiç de güzel bir anı değildi. O zamanlar 15 yaşlarımdaydım. Beyler avlanırken her seferinde Leydiler köşede bir yerde çay içerler ve birbirlerinin arkasından konuşup yüzlerine gülerlerdi.

Villains Are Destined To DieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin