- 22. BÖLÜM: "Aile Yemeği" -

912 100 83
                                    

"Normal de bilmiyordum. Yeni öğrendim kısacası bir hizmetçinin böyle yemek getirmesi çok korkunç..." 

Babamın konuya olan ilgisi aniden açılmıştı.

"Ne demek istiyorsun, Penelope açık konuş lütfen?"

Yemeğimi bitirdikten emin olduktan sonra yavaşça ağzımı silip biraz su içtim. Herkes benim konuşmamı beklerken hizmetçi soğuk terler akıtmıştı. Her ne kadar yaşlı olsa da garip bir şekilde bu işe kalkışmıştı. Hadi kendimize bir köpek daha alalım.  Bana bu ev içerisinde güvenebileceğim insanlar lazım yani...

"Önemli bir detay değil sadece umarım bir daha aynı hatayı tekrarlamaz. Bu evde hor görülmekten gerçekten yorulan tek kişinin ben olması çok üzücü!"

Babam gözlerinin mavisi parlayan bir şekilde hizmetçiye bakarken bende bu boşluğu fırsat bilerek söylemem gerekenleri söylemiştim.

"İzninizle ilk ben kalkacağım."

Arkama bile bakma da masadan kalkıp uzaklaştım. Benim için önemli değildi. Şu an odaklanmam gereken odamda masanın üstünde beni bekleyen mektuplar. Yukarıya çıktığımda gene Mia ile karşılaşmıştım.

"Leydim bir şey ister mi?"

İster miydim?

"Hmm, bana kavunlu şerbet getirebilir misin?"

"Elbette, Leydim!"

Odadan ayrılan Mia'nın ardından yapmam gerekenleri yapmaya başladım. Öncelikle saraydan gelen mektuplardan birini açtım.

[Sevgili Leydi Penelope Eckart,

Sizin yaralanmanızın nedeni hala bir gizem olsa bile bizzat sizinle ilgilenemediğim için üzgünüm. Bu süreç içerisinde 1. Kraliçe ve Veliaht Prens 'ın sizinle alakadar olduğunu duydum. Umarım en kısa sürede iyileşirsiniz.

İnka İmparatorluğunun İmparatoru, Claude Regulus]

Kısa ve öz bir mektup geçmiş olsun demek için gönderdiği bir mesaj. Diğer mektuba gözüm kaldığında ürperdim. Kesinlikle Kallisto yazmıştı. Bunun için iddiaya bile girebilirdim. Ama ondan önce bana mektup yazmış olan Aria ile ilgilenmeye karar verdim. Roscénte ailesin amblemi bir çiçekti. Ne zaman Aria bana mektup yazsa rahatlardım. Zambakları görmek oldukça hoştu.

[Sevgili Leydi Penelope Eckart,

Gene ne halt çeviriyorsun?

Senden haber alamamak oldukça korkunç tahmin etmeye çalışırsam senin bir ceza aldığını ve odadan çıkarmadığını net bir şekilde söyleyebilirim.

Ceza bitti anda bana bir cevap verirsen çok sevinirim. Mielle konusunda yardımın gerek. Bu kız ile uğraşmak tek başıma yapmak istesem bile oldukça sıkıcı yani, bana yazmayı unutma!

Roscénte Markiz Ailesinden,Aria Roscénte]

Aslında oldukça iyi bir arkadaş ama ona net bir cevap vermezsem kavga çıkartıp eve bile gelebilirdi. Elime mürekkepli bir kalem alıp yavaşça yeni bir sayfa açıp yazmaya başladım.

[Sevgili Leydi Aria Roscénte,

Öncelikle çok incesin!

Villains Are Destined To DieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin