Kısa sürede yerine getirilen emirlerimle Vinter hızlıca kendi çadırına alındı. Dediğim gibi ateşlenmişti. Geri kalan bütün av yarışması boyunca durumunun iyileşmemesi mümkünmüş. Ben sanırım biraz daha onun yanında kalacağım. Çadırın oturma alanında beklerken baş hizmetçi ve baş kahya bana yaklaştı.
"Leydim?"
"Her hangi bir isteğiniz var mı?"
Onlara dönmemle azda olsa Vinter kendine geldiği için buraya geldiklerini düşünmüştüm. Eski Marki öldükten sonra bu tür durumlarda çok daha dikkatli olmaya başlamışlardır. Azda olsa kendimi kötü hissetmiştim. Belki de o an benim için ağır olan o kelleyi taşımasaydı daha iyi olabilirdi. Üstüne üstlük durumu kötü olduğu için avlanamayacak bile...
"Yok. Ama Marki iyi mi?"
"Ah, kendine gelmeye başladı. Ama ilk sorduğu siz oldunuz. Leydi Penelope öyle değil mi? Sizin burada olup olmadığınızı sordu."
"Şey onu görebilir miyim? Tabii eğer şu an daha rahat hissetmes-"
"Leydim, bizde sizi çağıracaktık."
Kahyanın sözü ile durmuştum. Beni mi? O hasta hali ile beni mi düşündü? Aslına bakarsan şu an oyunun zor modundayız. Yani buna rağmen beni düşünebiliyorsa.. Oyunun modlarında her karakter kolay mod zamanı gelene kadar en zorlayıcı şekilde hareket eder. Yani Yvona geldikten sonra kolay mod başlayacak ve benim uzun bir süreç boyunca -1. buçuk yıl- verdiğim emek yerine sadece 1 ayını vererek bütün erkeklerin kalbini fethedecek.
Gerçekten ne garip Kallisto rotasında oynarken daha yeni %50' ye ulaşmaya başardım. Derrick ve Reynold ise devamlı olarak bir düşüş ile yükseliş içerisindeydi. Ama son zamanlarda Derrick kendi zihninde olan savaşında net bir karar vererek beni seçti. Eclipse için pek bir şey diyemiyorum. O zaten Yvona' nın yanında olsa bile Penelope karakterine aşıktı.
Kısacası bu durumda tek yapabileceğim. Kendi güvencemin Vinter olduğunu düşünmem.. Gerçekten de.. Ne kadar tuhaf özel anlar geçirdiğim o kadar kişi var. Ama hepsi Yvona' nın gelişi ile ona büyülenecek. Bu durumda beni öldürmek içinse ellerinden geleni yapacaklar. Vinter' ın odasının önünde durmuş derin bir nefes alıyordum.
"Ben geldim!"
İçeriye girer girmez iyi bir enerji de olmak istedim. Bunun nedeni onun şu anda hasta olması umarım çabucak iyileşir. Yatakta dikleşmiş bir şekilde otururken her hasta için giydirilen ince kısa kollulardan birini giyiyordu. Vinter' ın bu aşk oyunun da olma nedenini her zaman güzel yüzü ve kibar davranışlardan kaynaklı olduğunu düşünmüştüm. Bu lanet oyun özel olarak bütün karakterleri kaslı ve yapılı mı seçti? Kızarmaya başladığımı hissedebiliyordum.
Evin baş hizmetçisi bana bakarak kıkırdıyordu. Şimdi bir düşününce: Bu kadın aynı zamanda Vinter' ın küçüklükten kalma dadısı yanı oldukça değerli bir insan. Siyahtan griye kayan saçları ile mavi açık renkli gözleri öne çıkıyordu. Gerçekten de çok güzel bir kadındı. Ama ne kadar yaşlanırsa yaşlansın güzelliği ortadaydı. Pekala, ona gülümsemekten zarar gelmez.
"Marki için bir hırka getiremez miyiz?"
"Maalesef, kendileri ateşli olduğundan ince giyinmesi gerek."
"Anlıyorum."
Yatağın hemen yanında ki koltuğa oturmuş ona bakıyordum. Alnından ne kadar gergin olduğu anlaşılıyordu.
"Keşke kendini kötü hissettiğini daha önce söyleseydin."
"Üzgünüm. Bende farkında değildim. Sen ateşime bakınca..."
Yanımızda olan baş hizmetçinin elinde ki şeylerden biri yere düşmüştü.
"Affedersiniz hemen temizliyorum."
"İyi olacağına emin misin? Sana bir kaç tane ilaç yollatacağım. Aynı zamanda bir doktor daha kendimi suçlu hissediyorum."
Aniden bana bakarak gülümsedi. Elini benim elimin üstünde tutarken uzun zamandır gözüme çarpmayan bir şey fark ettim. İlgi göstergesi? O kadar çok şey yaşamıştık ki artmış olmasını bekliyordum. Ama bu beni bile şaşırttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villains Are Destined To Die
FanficKüçük yaşta çok güçlü bir büyücünün kızı olan Penelope genç yaşta annesi Priscilla'yı kaybetti. 12 yaşına kadar yanlız bir şekilde sokaklarda büyüdü. Bir gün İnka İmparatorluğunun tek Dük ailesinin başı ile karşılaştı. Eckart Ailesinin Dük'ü kendi k...