- 57. BÖLÜM: "Devredilen Dük Ve Düşes Makamı" -

775 88 9
                                    

Şimdi ki Zaman: Penelope' nin Anlatımıyla:

Ah, şimdi halletmem gereken şeyler.. Öncelikle Derrick için bir koruma hatta 2 koruma atayacağım. Aynı şeyi kendim içinde yapıp yanıma Eclipse' yi alacağım. Onun gibi biri daima benim yanımda olmalı ve uzun zamandır ilgilenmemiştim onunla. Bu durumdan kaynaklı bana biraz kızmış olabilir hatta belki de ilgisi düşmüştür. Ama neden düştüğünü anlayabilirim. En azından saçma bir nedenden kaynaklı düşmedi.

Odama geri dönüp Serintia' ya vereceğim emirleri teker teker aklıma koydum. Şövalye ataması yapmak için bir mektup yazmalı ve bunu komutana vermeliyim. Bu düşüncem ile azda olsa durdum. Bu mektubu benim için baş hizmetçi olan Serintia' da yazabilirdi. Odama geldiğimde Emily ve Mia kapıları açtı. Benim ardımdan da hemen kapandı. Artık Düşes olduğumdan bana farklı geniş bir oda verilmişti. Bu odanın çalışmak için kullanılan tarafı ve misafir ağırlamak için kullanılan tarafı çok daha genişti.  Masaya bir sandalye çekerek oturdum.

"Emily, çay yap."

"Mia bana belgeleri getir."

"Serintia komutanlığa bir mektup yolla ve en güvenilir 2 kişiyi Dük için ata."

"Elbette Leydim."

Hızlıca işlerine koşmaya başlamışlardı. Kısa zamanlı bir süre içerisinde çayım geldi ve hemen ardından da Mia bana gelen davetler ile mektupları bana uzattı. Bazıları Düşes olmamı kutluyor bazıları ise aile dostları olduğundan babamın durumunu soruyordu. Bütün mektuplar arasında ise Vinter' ın ailesinin simgesi ve mührü gözüme çarpmıştı.

"Emily?"

"Efendim, Leydim."

"Serintia' yı bul ve işi bittiyse buraya getir."

"Elbette."

Emily' de bir kaç saniye içerisinde odadan ayrılmıştı. Pekala, öncelikle sözümü tutup Vinter için iyi bir doktor ayarlayacağım. Ardından da Düşes Eckart olarak İmparator' a babamı görmek için bir izin mektubu yazacağım. Anladığım kadarıyla şu anda Leydi Estelle ile birlikte zindan da? Ah, aramızda en çok başımıza iş açmaz dediğim kişi en büyük işi açmıştı. Beklediğim gibi çayımı yudumlarken Serintia ve Emily geldi.

"Leydim, beni istemişsiniz?"

"Marki Berdandi ailesine bir doktor yolla. Bildiğin iyi bir doktor var mı?"

"Elbette ve kısa sürede yollayacağım. Başka bir isteğiniz var mı?"

"Aynı Dük için yaptığın gibi kendime de 2 tane koruma istiyorum. Biri Eclipse. Kim olduğunu biliyorsun değil mi?"

"Elbette. Düşes' in önceki koruması."

"Güzel. Diğer koruma her hangi biri olabilir. Ama bir tanesi Eclipse olmak zorunda anladın mı?"

"Evet, siz nasıl isterseniz. İyi günler dilerim, Düşes Eckart."

Serintia ayrılırken Mia ve Emily benim yazdığım mektupları sırayla ulaştırmak için uşakla konuşuyordu. Bir kaç saat içinde Fennel yanıma geldi.

"Düşes isteğiniz üzerine doktor gönderildi. Marki size teşekkürlerini iletmemi istedi."

"Güzel ayrılabilirsin."

Kapıdan çıkmasını beklerken tekrardan bana yöneltilen sorusu ile durdum.

"Düşes akşam yemeğine katılmayacak mı?"

Pekala, bu artık benim görevi yani nasıl oyunda bana verilen görevleri yapıyorsam bunu da aynı şekilde yapacağım. Ama önce öğrenmek istediğim bazı şeyler var.

"Dük katılacak mı?"

"Eğer Düşes katılacaksa kendisinin de katılacağını söyledi. Siz gelecek misiniz?"

"Elbette."

Yüzünde ki gülümseme ile odadan ayrılmak üzereydi.

"İyi akşamlar dilerim, Düşes Eckart."

Kapı kapandı. Bense bütün mektupları cevaplamanın ardından İmparator' a gönderilmesi için uzun bir mektup yazıyordum. Hemen ardından da Vinter' ın mektubuna bakacağım. Eğer yapabilirsem hızlıca ona da bir yanıt yazmaya çalışacağım. Yaklaşık yarım saat daha izin için 2 sayfalık mektup yazdıktan sonra hazırdı. Kapı dışında Serintia bekliyordu. Benim için nasıl Serintia bekliyorsa aynı şey Derrick için de vardı. Onun başında da sabahtan akşama kadar uşak Fennel bekliyordu. Pekala, bu mektubu Serintia' ya vermem gerek o da uşaklardan birinin aracılığı ile İmparatorluğun ana sarayına bu mektubu ulaştırıp İmparatora iletmeli...

Bu gün bir cevap alamam ama Derrick ile birlikte babamı görmek için bir mektup göndermeliydim. Henüz yemek vaktine yarım saat daha var yani Vinter' ın bana yazmış olduğu mektubu okuyabilirim. Ama belki de cevap yazamam.

"Serintia!"

Bir yandan elimde ki mektubun mührünü açarken diğer yandan mektubu gönderme işini halletmeliyim. Kapı hızlıca açılıp kapandı. Serintia önümde eğilerek konuşmaya başladı. Bu gün onu çok çalıştırdım. Ama yarına kadar halletmem gereken iş sayısı cidden çok fazlaydı.

"Buyurun, Düşes."

"Bu mektubu al ve İmparatora ulaşmasını sağla."

"Emredersiniz"

Benim yanımdan ayrılması ile zarfın içinden çıkardığım kağıda bakmaya başladım.

[Sevgili Leydi Penelope Eckart,

Yaşadığın şeylerin haberleri yavaş yavaş kulağıma gelmeye başladı. Öncelikle bilmelisin ki ben senin yanındayım. Eğer her hangi bir durumda bir şeye ihtiyaç duyarsan lütfen çekinme. Ben de artık neredeyse toparlandım.

Dük hakkında elimden geldiğine size yardım edeceğim. Leydi Estelle gerçek suçlu değil elbette bunu biliyorsunuzdur. Sizinle en kısa sürede tekrardan görüşmek istiyorum. Büyük ihtimalle bu mektup eline geldiğinde Dük' ün aldığı kararlar neticesinde Düşes unvanı almış olacaksın. Bu korkmanı gerektirecek bir şey değil. Senin korkmayacağına eminim zaten..

Oldukça güçlü bir karakter yapısına sahipsin. Dahası etrafında olan biten her şeyi anında fark edebilecek kadar zekisin. Eğer yardıma ihtiyacın olursa çekinme. Tekrardan belirtmem gerekti. Çünkü ne kadar zor durumda kalırsan kal yardım istemeyen bir karaktere sahipsin.

Berdandi Marki Ailesinin Başı, Vinter Berdandi]

Her zaman ki gibi bana destek olduğunu görmek güzel. Ama sanki çok daha büyük bir sorun ile karşı karşıya kalmış gibiyim. Oyun uzun zamandır bana her hangi bir görev vermedi. Ne zaman böyle olsa karşıma çok daha büyük bir sorun çıkıyor ve bunu bilmek benim kanımı donduruyor.

Villains Are Destined To DieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin