"Hmm, Mielle?"
Ben acımasızca Mielle'ye sırıtırken o zar zor konuşmuştu.
"De-dedikodulara göre ş-şey Sen çok şımarıksın?"
Aria'ya bakarken o benim içimden ne dediğimi gayet net bir şekilde anlayabiliyordu.
"Nasıl yani bu dedikoduları devam ettiren de sizler değil misiniz, Leydi Mielle?"
Bu kadar sakin konuşmam hem Melissa'yı hemde Mielle'yi korkuturken Aria sırıtıyordu. Melissa arkadaşını korumak adına ortaya atıldı. Ne kadar koruyamayacağını bilse bile!
"Biz dedikodular hakkında sadece duyduklarımızı söylüyoruz. Lütfen bu konu hakkında çarptırma yapmayınız!"
"Çarptırma?"
Ha ha ha, ne kadar da komiksin? Azımdan çıkan minik kahkaha ile resmen etrafımdaki diğer insanlar bile benden ürkmüştü. Mielle ve Melissa ne kadar saf gözükseler de çoğu dedikodunun başlama nedeniydiler ve bunu herkes bildiğinden onları kimse korumayacaktır. Bunu herkes tahmin edebilir.
"Sence bu konuyu bu arada konuşmaya devam etmeli ve senin hakkında bildiğim bütün her şeyi söylemeli miydim? Burada herkesin ortasında?"
Diğer dediklerimin aksine bu sözler biraz daha kısık sesli bir şekilde sadece dördümüzün duyacağı şekilde söylemiştim. Bu tabii ki de bir şakaydı ama Mielle'nin yaptıklarını yazsak kocaman yol yapacağından onunda korkması gayet normaldi. Derin bir sessizliğin ardından bir kahkaha geldi.
"Lütfen bu kadar abartmayın. Ben sadece sizinle nasıl tanışacağımı bilemediğinden heyecanlandım."
Minik kahkahası ile ortalığın havasını toplamaya çalışan Mielle oldukça komikti. Aria aniden ortaya atıldı.
"Bu Penelope'nin tehdidinin senin üstünde işe yaradığı anlamına mı geliyor?"
Aynı benim gibi kısık sesle konuşan Aria oldukça korkutucuydu.
"O zaman bundan sonra benim hakkında olan bu kötü dedikodulara bir son verirsiniz değil mi?"
"T-Tabii ki" [Melissa Erina]
Melissa'nın sinirleri bozulmuştu.
"Bu konuyu eve gidince konuşucağız, Aria" [Mielle cadısı]
(Bilerek "Mielle Cadısı" dedim iwbdiw) Sonuç olarak kazanan taraf Aria ve bendim. Zaten Mielle ve Melissa'nın kazanma ihtimali yoktu bile. Bir daha benim hakkımda kötü konuşmayacaklarına eminim çünkü bir kere tehdit edildiler ikinci hataya gelmezler. Ortamı yumuşatmak adına gülümseyen Mielle'ye Melissa'da eklendi. Aria onların bu haline zoraki bir gülümseme ile bakarken bense keyifli bir şekilde zaferimin tadını çıkarıyordum. Aria ve diğer kızların yanından ayrılırken gözlerim babamı ve Reynold'u aradı. Uzun zamandır ortada yoktular Derrick ise belirli bir noktada sürekli Markiz ile konuşuyordu. Her zamanki Derrick diye düşünürken aniden pencere açıldı.
>SİSTEM< Ana Görev: 1. Kraliçe'nin doğum gününün 'Yıldızı' ol! [1. Aşama] Senin hakkında olan dedikoduları [söylentileri] sustur!
>SİSTEM< Ana Görev tamamlandı!
[Ödül: Toplam Şöhrette +200 ekleniyor]
[Toplam Şöhret 1280]
Tamamlanan bir görev? Kafamı hemen yan tarafa çevirdiğim de benim hakkında başkaları ile konuşan Mielle ve Melissa'yı görmüştüm. Söyledikleri şeyler iyi olduğundan kaynaklı görev bitmiş ve şöhretim artmış olmalıydı. Ama şimdi ilgilenmem gereken daha önemli bir kişi vardı. Markiz'in beninle olan bu gülümseme problemini çözmemiz lazımdı. Ben bunları düşünürken hemen önümde duran Markiz ortadan kaybolmuştu. Derrick ise bir başka Leydi ile dans etmeye başlamıştı. Pekala, gidip Markiz'i arayacağız gibi duruyor? Aniden ismimin seslenilmesi ile kafamı çevirmiştim.
"Leydi Penelope?" [Markiz Berdandi]
"Efendim?"
Arkamda onun bana yavaşça omzumdan dokunduğunu fark ettiğinde irkilmiştim. Aniden iki veya üç adım geri gittim. Oldukça yakındı.
"Markiz Berdandi bir şey mi olmuştu?"
"Gözleriniz sanki birini arıyor gibiydi."
Gülümseyince düşüyordu değil mi? Söylediği bu cümlenin ardından en soğuk şekilde yanıt vermiştim.
"Siz yanlış anlamışsınızdır."
Bunu üstüne bu davranışını garip bulan Marki bana baktı. Normale kıyasla çok daha farklıydı. İlgi yüzdesi yanıp sönmeye başlarken oldukça korkmuştum. Ne de olsa onunla böyle bir şekilde konuştuktan sonra ne olabilirdi ki? Markizden biraz daha uzaklaşıp Derrick'e bakmaya geri döndüm. Hala dans ediyordu. Reynold ve babamda ortaya çıkmış gibiydi. Şimdi fark ettim de Derrick'in ilgisi.
[İlgi %60]
Daha fazla ileri gidemezdim. Eğer gidersem ve ilgi yükselirse benimle onun ilişkisi onun gözünde değişmeye başlar. Kafamı tamamıyla bunu yorarken ani bir şekilde kolum nazikçe tutuldu.
"Leydim'de dans etmek istemez miydi?"
Ne? Arkamı dönmem ile mavi ve mor bir şekilde parıldayan derin gözleri görmem bir oldu. Markiz bana ne ara bu kadar yakınlaşmıştı. Daha önemlisi ise şu meşhur ilgi göstergesiydi. İlgi göstergesi normalde beyaz bir şekilde ışık saçarken şu anda hafiften mavi gibi parlıyordu.
[İlgi %8]
Ona gülümsemeden cevap vermemin etkisi oldukça olumlu bir şekilde bana geri dönmüştü. Ama bu Markiz ile dans edeceğim anlamına gelmemeliydi.
>SİSTEM< Ana Görev: 1. Kraliçe'nin doğum gününün 'Yıldızı' ol! [2. Aşama] Berdandi Markiz'i Vinter Berdandi ile dans et!
[Ödül: Vinter İlgi +%10 ve Toplam Şöhrette +40]
[Kabul et/Reddet]
[Reddet]
Sistem resmen iç sesimi duymuş ve bana meydan okumuştu. Yüzlerce kez 'Reddet' diye basmama rağmen lanet oyun kabul etmiyordu.
>SİSTEM< Ana Görev olduğu için 5 saniye için otomatik olarak kabul edilecektir.
Mükemmel!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villains Are Destined To Die
FanfictieKüçük yaşta çok güçlü bir büyücünün kızı olan Penelope genç yaşta annesi Priscilla'yı kaybetti. 12 yaşına kadar yanlız bir şekilde sokaklarda büyüdü. Bir gün İnka İmparatorluğunun tek Dük ailesinin başı ile karşılaştı. Eckart Ailesinin Dük'ü kendi k...