51. Drž sa od nej ďalej

926 23 4
                                    

Ďalší je na rade Thomas a ja s kamenným výrazom na tvári čakám na to čo mu vyjde z úst.


,,Nikdy som niečo necítil/a ku svojmu ex popri tom ako som bol/a vo vzťahu s niekym iným."

,,Hmm zaujímavý výber otázky." Zašepká Ryan skôr pre seba.

Tak sa napi Katie. Povie mi môj vnútorný hlas, ale ja to neurobím. Nechcem zraniť Ryana a potešiť Thomasa.

,,Si si istá?"

,,V porovnaní s tým čo cítim ku tebe to bolo nič." Pousmejem sa, pohľadom zablúdim ku Thomasovi a naše pohľady sa stretnú. V tvári ma nespokojný výraz.

,,Nikdy som nemal alebo nemala sex s viac ako 15 ľuďmi v živote." S Ryanom sme sa na seba naraz pozreli a obaja sme sa rozosmiali.

,,Nie som na to pyšný." Napije sa a ja prevrátim očami. Už len tá predstava koľko dievčat malo to čo mám teraz ja vo mne vyvoláva žiarlivosť.

,,Nežiarli. Možno mali mňa, ale nemali moje srdce. A už vôbec nie na celý život."

,,Aww to bolo sladké... Až príliš." Obaja sa zasmejeme. Erik hru ukončí a všetci sa rozídu.

,,Ostaň tu, musím niečo vyriešiť."
Ryan ma pobozká a odíde. Chvíľu len tak stojím a potom sa rozhodnem, že si zájdem pre džús. Teraz už bez vodky keďže som toho vypila už trochu viac.

Po ceste ma zastaví pohľad na Ryana a Thomasa. Nech sa s ním baví o čomkoľvek tak to nebude nič dobré. Po pár sekundách sa Thomas zasmeje a ich rozhovor sa skončí.

,,Čo to malo znamenať?" Spýtam sa ho hneď ako príde za mnou.

,,Hovoril som mu nech sa od teba drží ďalej."

,,Čo on na to?"

,,Klasika... Čo ak sa nebude a že mám nechať rozhodnutie na tebe. Na to som mu povedal, že si sa už dávno rozhodla a ak sa ťa ešte raz dotkne tak mu rozbijem hubu."

,,Akurát ho tým vyprovokuješ."

,,To je mi jedno. Chce to čo je moje."

,,Ale čo? Takže tvoje hej?" Pousmiala som sa.

,,Áno, moje." Pobozká ma a ja mu ruky zapletiem do vlasov.

,,Nikdy som nepovedala, že som tvoja."

,,Ja som to povedal."

,,Mám taký nápad... Vypadnime z tadeto." Zasmejem sa a Ryan súhlasí.

,,Erik my už pôjdeme."

,,Nikdy neodchádzaš medzi prvými. Čo to s ním robíš Katie?" Povie so smiechom a rozlúči sa s Ryanom. Až keď vyjdeme von tak nám dojde, že bola blbosť prísť na aute.

,,Kurva... A čo teraz?" Spýta sa ma Ryan, ale mňa rovnako nič nenapadá.

,,Čo tak obnoviť starú skupinku? Dlho sme nikde neboli a takto v strede noci by to mohla byť sranda." Navrhnem a Ryan sa na mňa zamyslene pozrie.

,,Radšej by som s tebou bol osamote, ale dobre. Napíšem im nech po nás prídu. Aspoň budeme mať zaistený odvoz." Všetci súhlasia a po asi polhodine čakania Patrickove auto zastaví pri tom našom. Lepšie povedané Ryanovom.

Chcem sa postaviť, ale zatočí sa mi hlava. Našťastie ma Ryan chytí a všetci v aute sa na mne zasmejú.

,,Katie neprehnala si to trošku?" Dylan vystúpi z auta a chytí ma za ruku aby mi pomohol nastúpiť do auta.

,,Kamo je v pohode, nemusíš jej pomáhať." Ozve sa môj 'ochránca' a v jeho hlase je počuť žiarlivosť.

,,Neboj chcel som jej len pomôcť, o nič viac mi nešlo." Dylan to zoberie s humorom ale Ryanovy stále není do smiechu.

,,Ale no tak zlato nemusíš sa o mňa báť. Mňa ti nikto neukradne." Ryan sa trochu viac uvoľní a všetci nastúpime do auta.

,,Je z teba cítiť alkohol. Raz ťa niekam pustím samú a dopadne to takto. Prečo si na ňu nedával pozor?" Posledná otázka od Stelly je mierená na Ryana.

,,Ušla mi." Rozhodí rukami.

,,To nie je pravda! Som v pohode, radšej vymyslíte kam pôjdeme."

,,Ty v tomto stave? Domov." Zavtipkuje Jack a ja prevrátim očami.

Christian: ,,Dávno sme nerobili nič nelegálne."

Karin: ,,Ani nemusíme. Nechcem zase zdrhať pred policajtami."

Christian: ,,Nehovor, že si sa nebavila láska."

Karin: ,,Ty môžeš byť rád, že som dávala pozor. Keby ma to nenapadlo tak už sedíš... A ja s tebou." Karin a Christian majú spoločné hobby od kedy sme boli sprejovať vlak lenže je to tak trochu nelegálne a minule ich skoro chytili policajti takže Karin je teraz viac opatrná než my ostatní.

,,Mám nápad, ale nepoviem vám aký dokým tam neprídeme." Ozve sa Patrick a pomaly vychádzame z mesta. Tak to som zvedavá kde zase skončíme.

The loveWhere stories live. Discover now