O PÁR MESIACOV NESKÔR
Zajtra nám končia letné prázdniny a pozajtra nastupujeme do druhého ročníku. Thomasa som celé leto nevidela a som za to rada.
,,Tieto dva dni si musíme užiť. Sú to posledné dni slobody." Zasmejem sa spolu so Stelou a zdvihnem sa z postele.
,,Máš pravdu. Čo tak stanovačka? Ty, ja, Patrick a ostatní."
,,Dobre, ale potrebujem minimálne 2 deky inak sa ráno nepostavím." Prevrátim nad ňou oči a napíšem do skupiny na messengeri.
Všetci okrem Nicka a Jacka môžu prísť. Pomôžem Stele s balením a potom sa presunieme ku mne domov aby pomohla ona mne.
,,O 10 minút sú tu tak si pohni!" Zakričí na mňa Stela a ja rýchlo nahádžem do tašky posledné veci. Vlasy si dám do vysokého copu a môžme vyraziť.
,,Sú tu! Konečne sa uvidíme s našimi krásavcami!" Ryan musel ísť niekam s rodinou takže sme sa 2 týždne nevideli. Čakala som, že aj moja rodina niekam pôjde keďže Harry má peňazí na rozdávanie, ale nakoniec sme boli len doma a týžden pri babke.
,,To bolo 5 minút, ale dobre." Zamknem vchodové dvere a pred autom už čaká opretý Ryan. Rozbehnem sa a skočím mu okolo krku. Pobozká ma a ešte chvíľu ma drží v objatí.
,,Chýbala si mi."
,,Ty mne viac." Usmejem sa a nasadneme ku ostatným do auta. So všetkými sa pozdravím a Patrick naštartuje. Zapne hudbu a auto sa pohne.
,,Cesta bude trvať asi 2 hodiny." Oznámi Patrick a ja sa pozriem na Ryana.
,,Čo chceme robiť 2 hodiny?"
,,Mal by som nápad, ale to by sme museli byť osamote." Zasmeje sa a ja ho buchnem do pleca.
,,Toto mi tie 2 týždne chýbalo."
,,Ja viem."
,,Môžte si tieto reči nechať na potom prosím?" Ozve sa Dylan zo sedadla za nami a všetci v aute sa rozosmejú.
,,Len žiarliš pretože ťa Nina nechala." Ryan si neodpustí poznámku o Dylanovej letnej láske a Dylan mu za to buchne po hlave.
,,Au?"
,,To máš za to, že si debil. Je mi jedno, že ma nechala. Aj tak som s ňou bol len kvôli sexu." Mikne plecom.
,,Nina je taká úžasná! Myslím, že by to mohla byť tá pravá! Naozaj ju milujem!" Ryan začne imitovať Dylana a na konci pridá smutný pohľad a psie oči.
,,Chudák, nechajte ho." Lena sa zasmeje a ja s ňou.
,,Aspoň niekto normálny sedí v tomto aute."
,,Dávaj si pozor aby sa do teba nebuchol!" Ryan si nedá pokoj.
,,Láska už ho nechaj. To ty si tu ten tvrďas, ktorý sa buchol do prvého dievčaťa, ktoré ho nechcelo." Dylan vybuchne smiechom a ja tiež smiech neudržím keď vidím Ryanov prekvapený výraz.
,,Toto si vybavíme ešte neskôr." Pošepká mi a ja nad ním prevrátim oči.
...
Po 2 hodinách sme konečne tu. Vystúpime a začneme vyberať veci z auta. Máme 3 stany takže si ich musíme rozdeliť.
,,Ja a Katie pri sebe nikoho nechceme takže si rozdeľte tie ďalšie dva." Je mi jasné kam tým mieri a ostatným určite tiež.
,,Ja, Karin a Lena si berieme jeden stan a posledný ostáva Dylanovi, Christianovi a Patrickovi." Stela s dievčatami sa hneď pustia do stavania.
...
Po asi pol hodine sme konečne úspešne postavili všetky stany. Už sa začína stmievať tak chalani išli do lesa po drevo a Lena, Karin a Stela sú vo svojom stane z ktorého sa stále ozýva smiech.
,,Takže oni tam majú dámsku jazdu a ja tu musím trčať s tebou." Ľahnem si a unudene pozerám do stropu.
,,Ak ti to vadí môžeš ísť za nami." Ryan sa usmeje a začne ma bozkávať na krku.
,,Myslím, že to vydržím."
,,Takže som sa zamiloval do prvej baby, ktorá ma nechcela hej?" Pripomenie mi situáciu z auta a ja sa zasmejem.
,,Presne tak." Ryan ma pobozká a rukou pohladí moje citlivé miesto. Nevyhnem sa vzdychu, keď pohyb zopakuje. Vrhnem sa na neho, ale on ma zastaví.
,,Všetci nás budú počuť."
,,Tak budeme potichu." Ryan sa pousmeje a vyzlečie mi tričko. Pobozká ma na krku a pomaly sa presúva bozkami nižšie. Na bruchu sa zastaví.
,,Nemám chuť na sex." Povie a ja na neho nechápavo pozriem.
,,Ty? To sa ešte nestalo." Zasmejem sa a posadím sa na neho obkročmo.
,,Nabudúce si rozmyslíš z koho si budeš robiť srandu." Pobozká ma a mne konečne dojde o čo tu ide.
,,To nemyslíš vážne. Zlato neboli sme spolu 2 týždne, naozaj musíš túto hru hrať práve teraz?"
,,To je ten dôvod prečo ju hrám teraz."
,,Ja viem, že to chceš." Pritlačím na jeho rozkrok. Ryan si zahryzne do pery a vzdychne.
,,Áno, ale ešte viac ti chcem ukázať čo príde, keď sa budeš otáčať proti mne." Zezrem na neho a on sa zasmeje.
,,Máme drevo!" Zakričí Dylan, ale ja sa ho rozhodnem ignorovať. Ryan bohužiaľ nie.
,,Ľúbim ťa." Povie so smiechom a vyjde zo stanu. Toto som nečakala, keď povedal, že si to neskôr vybavíme.
YOU ARE READING
The love
Teen FictionKatie je mladé arogantné dievča, ktoré kvôli bolestivej minulosti netúži po láske a nechce sa zamilovať. S rodinou sa presťahuje do mesta v ktorom sa jej život úplne zmení. Do cesty sa jej postavia nový ľudia a ona si zrazu nie je istá tým čo cíti. ...