PIATOK
Dnes je ten osudný deň. Do dnes som spala pri Stele aby sme mali čo najviac času na prípravu. Začali sme okolo druhej aby sme o 19 boli hotové. Áno potrebujeme 5 hodín aby sme zo seba vykúzlili niečo na čo sa dá pozerať.
Stela ma DONÚTILA si obliecť priesvitné tričko s čiernou podprsenkou a čiernu koženú obtiahnutú sukňu. Obula som si vysoké čižmy ktoré siahali až nad kolená. Stále nechápem ako to na mňa dostala, ale celkom sa mi to páči.
Keďže mám výrazne oblečenie tak som zvolila len jemný makeup.
Stela si obliekla biely obtiahnutý crop s dlhým rukávom, obtiahnutú sukňu a ako doplnok zvolila choker.S make-upom to nepreháňala. Dala si len špirálu, linku a červený rúž, ktorý celý outfit krásne doplnil.
Vlasy sme si obidve vyžehlili a nechali voľne rozpustené. Myslím, že vyzeráme celkom dobre.Ubehlo len pár hodín čo znamená, že ešte máme čas. Rozhodli sme sa, že si pozrieme film a potom vyrazíme na adresu, ktorá nám prišla od Ryana SMS-kou.
O PÁR HODÍN...
Dorazili sme na miesto. Obidve sme ostali pozerať na obrovský dom. Alebo skôr vilu? Naozaj to vyzerá ako vila. Ryanovi rodičia asi zarábajú dosť peňazí. Určite ešte viac ako môj nevlastný otec Harry.
Prešli sme cez veľkú bránu a dlhým chodníkom až ku vstupným dverám. Zaklopali sme a dvere sa po chvíli otvorili.
,,Dámy." Privítal nás neznámy chalan. Usmiali sme sa a vošli ďalej. Párty sa pomaly, ale isto rozbiehala. Poobzerala som sa okolo seba. Všade sa už bavili ľudia. Najviac sa ich zišlo na gaučoch, kde som zahliadla aj Ryana. Okolo neho sedelo pár dievčat s ktorými sa rozprával.
Trochu ma to zaskočilo, ale neriešila som to. Po chvíli si nás všimol aj on. Mávol rukou na znak, že máme ísť za ním.,,Ahojte kočky." Pozdravil nás Ryan a s ním aj par ďalších ľudí. Všimla som si ako si ma obzeral a pohľad sa mu zastavil na mojej podprsenke, ktorá bola vidno cez priesvitné tričko. Ak sa to dá nazvať tričkom.
So Stelou sme sa posadili ku dvom chlapcom, ktorí nám uvoľnili miesto. Všetci sa začali baviť a ja som len pozorovala Ryana a tie baby vedľa neho. Jedna blondínka rukou zašla na jeho stehno. Pocítila som v sebe zvláštny pocit. Začalo mi vadiť ako sa k nemu správajú. Prečo ho obchytkáva? Jej ruka sa začala posúvať vyšie a ja som pociťovala väčší a väčší hnev. Počkať? Príde mi to alebo žiarlim?
Zo zamyslenia ma vytrhol vysoký atraktívny blonďák.
,,Tu máš." Podal mi pohárik v ktorom bola naliatá vodka. Naliala som ju rýchlo do seba a ešte si vypýtala. Nepijem často, ale nebránim sa tomu.
Celkom rýchlo som sa dostala do nálady.,,Ako sa voláš Zlato?" Spýtal sa ma.
,,Som Katie. A ty?" Naliala som do seba druhý pohárik a zapila ho džúsom.
,,Som Dylan. Do ktorej triedy chodíš?"
,,Do prvej." Pousmiala som sa.
,,Takže si tu nová." Obzrel si ma z hora dole a oblízol si spodnú peru. Bez rozmýšľania som ho pobozkala. Neviem prečo som to spravila, ale Dylan spolupracoval. Rukou mi zašiel ku zadku.
Dylan
,,Tak dobre. Zahráme si fľašu." Prerušil nás Ryan. Odtiahla som sa od Dylana, ktorý potichu zanadával. Pozrela som na Ryana, ktorý sa na nás dvoch nepozeral veľmi príjemne. Myslím, že ho netešilo to čo videl. Víťazne som sa usmiala. Okolo nás sa začali zbierať ľudia, ktorý si chceli zahrať spomínanú hru.
Nejaká hnedovláska rýchlo vysvetlila pravidla a hra sa môže začať. Hráme vyzliekaciu takže, keď nesplníš úlohu tak si musíš vyzliecť jeden kus oblečenia.
Fľaša sa roztočila a padla na Cristie z našej triedy. Za úlohu mala vypiť 5 poldecákov vodky za čo najkratšiu dobu. Úlohu splnila. Celkom sa divím, že sa z toho nepozvracala. Ďalej fľaša padla na mne neznáme dievča. Za úlohu mala zatancovať. Odvážne sa postavila a išla na to. Chalani ju zaujato pozorovali. Ryan si ju nevšímal a to ma tešilo.
Ďalej fľaša padla na mňa. Zaplavil ma stres z úlohy, ktorú dostanem.
,,Sprav Dylanovi cucflek." Navrhla hnedovláska a všetci súhlasili. Všimla som si Ryanov pohľad to ma donútilo úlohu splniť. Rýchlo som do seba ešte naliala vodku, otočila som sa na Dylana, ktorý sa na mňa diabolsky usmieval. Moje pery sa dotkli jeho krku a z úst mu vyšiel jemný vzdych. Po chvíli som sa odtiahla a prezrela si svoje dielo.
Sadla som si do svojej pôvodnej polohy a pozorovala Ryanov výraz. Bolo na ňom vidno hnev a to ma zvláštnym spôsobom tešilo.
YOU ARE READING
The love
Teen FictionKatie je mladé arogantné dievča, ktoré kvôli bolestivej minulosti netúži po láske a nechce sa zamilovať. S rodinou sa presťahuje do mesta v ktorom sa jej život úplne zmení. Do cesty sa jej postavia nový ľudia a ona si zrazu nie je istá tým čo cíti. ...