Prídeme ku Ryanovi do izby a môj krk zahrnú jeho bozky. Pomaly ma otočí a presunie svoje pery na moje. Zvalí ma na posteľ a pokračuje vo svojej práci.
Chcem ho. Chcem sa mu venovať tak ako on mne, rozmýšľať len nad ním a touto chvíľou, ale nedokážem to.
,,Katie si úplne mimo." Prestane s bozkami a pozrie na mňa.
,,Čo?"
,,Že ma vôbec nevnímaš."
,,Prepáč ja... Nedokážem na neho prestať myslieť." Ryan si povzdychne a posadí sa na posteľ chrbtom ku mne. Hlavu si schová do dlaní.
,,Si v pohode?" Neodpovedá. Postavím sa a prídem pred neho. Zložím mu ruky z tváre a nahradím ich mojími.
,,Prepáč... Nechápem čo to so mnou je."
,,Miluješ ho..." Nebola to otázka. Naozaj si myslí, že ku Thomasovi ešte niečo cítim. Pozerá sa mi do očí a ja neviem čo odpovedať.
,,Dobre vedieť." Ironicky sa zasmeje a zhodí moje ruky z jeho tváre.
,,Nie, nemilujem."
,,Nerob zo mňa debila. Vidím ako sa na neho pozeráš. Vidím ako sa ku nemu správaš. Keby to tak nie je tak sa neaprávaš takto. Nemyslela by si na neho počas toho ako ťa JA bozkávam!" Kričal po mne a mňa to viac nahnevalo ako zranilo, ale nezmohla som sa ani na slovo. Ani na jedno debilné slovo.
,,Miluješ ho?" Tentokrát to už bola otázka, ktorú sa spýtal kľudným hlasom.
,,Teba milujem viac." Do očí sa mi nahrnú slzy a rýchlo ich utriem.
,,Odíď prosím."
,,Ryan..."
,,Choj preč. Potrebujem rozmýšľať." Povie pomaly a mne je jasné, že ak neodídem tak vybuchne úplne. Otvorím dvere a neistým krokom opúšťam jeho dom.
Nemala som ho tam nechať samého.
Z POHĽADU RYANA
Cítim ako mojim telom prúdi hnev. Chytím sklenený pohár na víno, hodím ho o zem a priehľadné črepiny sa rozliehajú po celej izbe.
,,Kurva!" Buchnem celou silou do steny a moje hánky zaplaví krv. Musím sa ukľudniť. Hovorím sám sebe.
Vyberem z vrecka cigaretu a s roztrasenými rukami ju zapálim. Aspoň niečo ma dokáže ukľudniť.
Mrzí ma, že som ju musel poslať preč, ale nemôžem riskovať, že jej ublížim. Jej nie.
Z POHĽADU KATIE
So slzami v očiach kráčam dlhým chodníkom a ani neviem kam. Neviem kam, ale viem, že domov určite nie. Zamierim do parku a sadnem si na opustenú lavičku.
Vytiahnem cigaretu a zapálim ju.Celé som to posrala... Mohla som sa aspoň tváriť, že vnímam, ale namiesto toho som možno pokazila celý vzťah a Ryan sa na mňa vykašle alebo ešte horšie... Bude ma nenávidieť, pretože som prvé dievča s ktorým bol po dlhej dobe vo vzťahu.
Rovnako ako on je môj prvý priateľ od Thomasa...
A myslím, že aj posledný, len neviem v akom zmysle...
YOU ARE READING
The love
Teen FictionKatie je mladé arogantné dievča, ktoré kvôli bolestivej minulosti netúži po láske a nechce sa zamilovať. S rodinou sa presťahuje do mesta v ktorom sa jej život úplne zmení. Do cesty sa jej postavia nový ľudia a ona si zrazu nie je istá tým čo cíti. ...