9. Výsluch

1.5K 37 2
                                    

O TÝŽDEŇ NESKÔR...

Celý týždeň sa mu vyhýbam a naozaj sa cítim lepšie. Každý deň som bola niekde s kamarátmi a užívala si život. Konečne. Toto mi chýbalo. Dnes je zase nedeľa a so Stelou sme sa rozhodli, že zájdeme do centra na nákupy. Proste oddychová nedeľa.

Zobrala som peniaze-keďže dostávam vreckové od Harryho mám ich fakt dosť-a môžem ísť. Oh skoro by som zabudla.

Poobzerala som sa po chodbe a vošla do sestrinej izby. Potichu som za sebou zatvorila.

,,Katie?" Vyskočila som tri metre vysoko.

,,Pane bože ja som sa zľakla..." Predýchavala som šok a popri tom zrýchlene vymýšľala výhovorku.

,,Jaa... Nemáš žuvačky Hannah?" Usmiala som sa, ale Hannah nie je taká blbá ako by som momentálne chcela.

,,Si si istá, že si chcela žuvačky?" Nie.

,,Stopercentne." Natiahla sa do šuplíka a do ruky mi podala... Dve cigarety?

,,Prečo mi to dávaš?" Vyvalila so na ňu oči.

,,Robím to prvý a poslednýkrát. Je mi jasné, že si chcela cigy a nie nejaké žuvačky." Zobrala som 2 ponúkané cigarety a skočila jej okolo krku.

,,Ďakujem! Si najlepšia sestra na svete!" Každý sa teší z niečoho iného no... Opustila som jej izbu a pred jej dverami som sa ešte ticho radovala. Vybehla som z domu a tam už čakala Stela ktorej som hneď musela oznámiť výnimočný čin mojej sestry. Pozerala na mňa s otvorenými ústami. Asi tak som sa tvárila aj ja.

Nechápem prečo to spravila, ale radšej sa nič nepýtam. Hlavne, že mi ich dala. Jednu som podala Stele a zapálili sme si.

,,Inak ešte sme sa nerozprávali o Ryanovi a tom blonďákovi z tej párty." Drgla do mňa lakťom a ja som stuhla.

,,O Ryanovi sa baviť nechcem a ten blonďák sa volá Dylan." Inak ešte som vám nepovedala ako som sa rozhodla s Dylanom. Zistila som, že je to druhák z našej školy. Chcem sa s ním stretnúť. Možno z nás ešte budú kamaráti.

,,A čo ten Dylan? Kámo videla som ako si sa na neho vrhla a to ste sa sotva poznali." Zhlboka som sa nadýchla. Nechápem prečo to všetci tak riešia. V stredu som na chodbe počula dve dievčatá ako sa rozprávali že chodím s Dylanom. A tá druhá, že si myslí, že chodím s Ryanom. Takže teraz zo mňa má polovica školy kurvu...

,,Nič. Neviem prečo som to spravila, ale chcem sa s ním stretnúť a porozprávať sa o tom." Len ešte ho musím vystalkovať na Facebooku.

,,Ahaa takže nevieš. No dobre." Zasmiala sa. Ona to nenechá len tak. Som si tým istá.

Ďalej som v tejto téme nepokračovala.
V hlave mi len behali myšlienky ako nájdem Dylana, čo mu napíšem a o čom sa s ním vlastne chcem rozprávať.

Možno si vravíte, že chodíme do tej istej školy tak stačí keď zájdem za ním lenže ono to nie je také ľahké. Nemôžem si nakráčať do jeho triedy, prísť za ním a povedať čau ja som Katie, vrhla som sa na teba na tej párty. To bola sranda však?

No jasné... Ale moment. Čo ak si ma z tej párty ani nepamätá? To by bol celkom trapas.

The loveWhere stories live. Discover now