10. Stretnutie

1.6K 38 3
                                    

Večer som už bola unavená, ale dnes po škole mu napíšem. Alebo pôjdem za ním? Radšej veci riešim po telefóne, lebo je to ľahšie, ale na druhú stranu mi príde divné mu písať. Čo ak si ma naozaj nebude pamätať? Síce neviem koľko toho vtedy vypil, ale takto sa strápniť nemusím.

Stela si myslí, že povedať si to z očí do očí bude najlepšie.

Lenže táto situácia je celá divná... Ja som divná. Niekedy by mi to bolo všetko ukradnuté. Dokonca aj to, že som sa s niekým vyspala, ale teraz je to iné. Ani neviem prečo.

...

Vošli sme do triedy a tam mi do oka hneď padol Ryan, ale nebol sám. Bavil sa s nejakým dievčaťom, ktorej meno neviem. Trávim v tejto triede tak málo času, že ani neviem kto sa ako volá.

Sadla som si na svoje obvyklé miesto pred Ryanom.

,,Od kedy sa Ryan baví s Tracy?" Hlavou ukázala na tých dvoch.

,,Od kedy sa Ryan baví s Tracy?" Hlavou ukázala na tých dvoch

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tracy

,,Neviem a je mi to jedno." Mikla som plecom a ďalej si ich nevšímala.

...

Celú hodinu sedela Tracy s Ryanom. Sem-tam som po nich pozrela, ale nejako ma to nezaujímalo... Alebo som sa tak aspoň tvárila.

Po ďalšej hodine je veľká prestávka a to znamená, že sa idem stretnúť s Dylanom. Veľmi sa mi do toho nechce. Už teraz vymýšľam čo mu chcem povedať. Stela mi pomôže. Aspoň dúfam.

...

Ďalšia hodina ubehla strašne rýchlo a to sa mi vôbec nepáči. Stela ma ťahala von z triedy na druhé poschodie. Zastali sme pri schodoch a pozerali na dvere druhej B. Statočne som sa vybrala bližšie. Nebola som ani v polovici chodby a dvere sa otvorili. Uvidela som tam blonďáka a moje matné spomienky mi hovorili, že to je Dylan.

V sekunde som si to rozmyslela a otočila sa, lenže už bolo neskoro.

,,Hej! Katie!?" Moje meno sa rozliehalo celou chodbou.

,,Kurva." Zašepkala som si pre seba a nervózne sa otočila. Blonďák na mňa mávol rukou a ja som sa odhodlane vydala za ním. Aspoň viem, že si ma pamätá, ale teraz neviem či je to dobré alebo zlé...

Čím bližšie som, tým krajší je. Tie jeho vlasy, úsmev a krásne orieškov-hnedé oči.

,,Ahoj." Usmiala som sa na neho. Bolo mi trápne, keď som si spomenula na veci čo sa diali na tej párty.

,,Ahoj." Usmial sa.

,,Ty si ma pamätáš?" Asi som zvolila blbú otázku.

,,Zas tak zle som na tom nebol. Určite nie horšie ako ty." Obaja sme sa začali smiať.

,,A ty? Pamätáš si na mňa a to čo sa stalo?" Trošku znervóznel.

,,No...Máličko mi to musel pripomenúť kamarát, ale... Hej."
Chvíľu som rozmýšľala, že mu zaklamem a poviem, že si nič nepamätám, ale asi to nie je úplne najlepšie rozhodnutie.

,,Takže... Čo si o tom myslíš?" Pristúpil o krok bližšie ku mne.

,,No ja neviem. Keď som opitá tak mi to nemyslí a robím blbosti. Tým nechcem povedať, že si nejaký blbý alebo čo... To je jedno. Kašli na to. Povedz čo si myslíš ty."

,,Páčiš sa mi. Si zábavná, milá a hrozne sexy..." Dych sa mi zastavil a môj mozog začal premýšľať nad posledným slovom, ktoré Dylan vyslovil.

,,Od tej párty rozmýšľam len nad tebou. A mal by som jeden návrh ak by ti to nevadilo." Ďalší navrh. Akoby ich nebolo už dosť...

,,Môžeš to skúsiť." Usmiala som sa.

,,Najskôr, ale potrebujem zistiť jednu vec." Nechápem o čom hovorí.

,,Akú?" Začal sa ku mne nakláňať a mne bola odpoveď na moju otázku jasná. Pomaly sa pritisol na moje pery. Spolupracovala som. Bozk mi pripomenul tú párty. Už si spomínam ako som sa tam na Dylana vrhla.

Odtiahol sa a na perách mal veľký úsmev.

,,Musel som sa uistiť či to bol len alkohol." Zahryzol si do spodnej pery. Je taký príťažlivý, že mám chuť ho pobozkať znova.

,,Takže... Ehm... Aký je tvoj návrh?" Bojím sa, že mi navrhne chodenie s ním. Je naozaj pekný a všetko, ale vzťah naozaj nehľadám.

,,No... Keďže nechcem s nikým chodiť..." V hlave som si víťazne zatlieskala.

,,A ty asi tiež nie podľa toho čo o tebe viem. Tak ma napadlo či by sme neboli aspoň kamaráti s výhodami. Viem, že je to blbé to takto na teba hneď vytrhnúť, keď sme sa videli dvakrát v živote, ale nechcem byť len kamarát." Dohovoril a zvedavo čakal na moju reakciu.

The loveWhere stories live. Discover now