59. Môžeš na slovíčko?

642 21 9
                                    

,,Takže ťa sledoval z triedy do učebne v ktorej sme skoro..."

,,Ano... A potom tvrdil, že ti ide len o sex." Zasmejem sa, pretože viem, že to nie je pravda.

,,Keby ťa chcem len na sex tak spolu nie sme už niekoľko mesiacov."

,,Ja viem."

,,Ale on mi začína už dosť vadiť. Najskôr sa len tak ukáže po tom všetkom čo ti spôsobil, potom ťa pobozká a teraz sa ide pliesť medzi nás dvoch. Do teraz som sa snažil byť kľudný, ale už mi dochádzajú nervy Katie."

,,Ja to chápem, ver mi. Snažila som sa mu to vysvetliť už miliónkrát, ale on to proste nechápe."

,,Tak mu to vysvetlím ja." Rozhodí rukami a ja mu v tom viac nebránim. Thomas už musí pochopiť, že je koniec. Po mojom to nešlo tak to skúsime podľa Ryana.

Poslednú hodinu sme nejako pretrpeli, teraz už len naraziť na Thomasa. Poslednú hodinu ma vo vedľajšej učebni takže to nebude také ťažké.

,,Pokúsim sa ho nezabiť." Zasmejem sa a Ryan vojde do učebne 14 v ktorej je Thomas.

Z pohľadu Ryana

,,Môžeš na slovíčko?" Opriem sa o jeho lavicu a všimnem si prekvapený pohľad, ktorým sa na mňa pozrie, keď si uvedomí kto som.

,,My dvaja sa nemáme o čom rozprávať." Chce odísť, ale zastavím ho.

,,Ale máme tak neutekaj a aspoň raz sa chovaj ako muž." Prevráti očami a otočí sa na mňa.

,,Myslel som, že pochopíš, že o teba Katie nemá záujem, ale tebe to stále nejako nedochádza tak som ti to prišiel povedať ja. Drž sa od nej a od nášho vzťahu ďalej, pretože to nedopadne dobre. Kľudne to ber ako vyhrážanie, pretože mi už poriadne lezieš na nervy a môžeš byť rád, že som do teraz držal hubu. Ty si mal šancu pred rokmi a dojebal si si to tak sa to nesnaž zachrániť."

,,Naozaj si myslíš, že o mňa nemá záujem? Pretože by som si nebol taký istý..."

,,Ale ja áno." Od dverí sa ozve Katie a ja sa pousmejem.

,,Niekoľkokrát som ti povedala, že ten bozk bola chyba tak to už pochop. Milovala som ťa, ty si to pokazil a ja som sa posunula ďalej tak by si mohol spraviť to isté, pretože medzi nami to skončilo a už sa s tebou o tom odmietam baviť."

,,Katie-"

,,Nechcem to počuť." Odíde a pohľadom naznačí aby som išiel za ňou.

,,Počul si to odo mňa aj od nej." Pozriem sa mu do očí a opustím miestnosť.

Katie ma čaká pred triedou a ja ju s úsmevom na tvári pobozkám.

,,Milujem ťa."

,,Ja teba viac." Usmeje sa tiež a ruka v ruke mierime do auta.

,,Myslíš, že to pochopil?"

,,Dúfam v to. Ak nie tak mu to nabudúce vysvetlím inak." Zasmejem sa aj keď to myslím úplne vážne a Katie si to tiež určite uvedomuje.

Šťastný nový rok :)


The loveWhere stories live. Discover now