35. Narodeniny

1.2K 34 2
                                    

Môj vzťah s Ryanom trvá oficiálne 1 mesiac a dnes je zároveň deň mojich sedemnástych narodenín. Neočakávam nič špeciálne a hlavne nie od rodiny. Vždy to je len o tom, že mi zablahoželajú, do ruky strčila darček a tým to končí. Samozrejme dnes to bude tak isto.

Vstanem, zbehnem do kuchyne a na stole nájdem papierik a zabalenú krabicu.

Prepáč zlatko, ale museli sme odísť na pracovnú cestu. Hannah išla ku priateľovi takže máš na starosti dom. Vrátime sa pozajtra. Tu máš darček od nás všetkých. Všetko najlepšie. Uži si narodeniny. Ľúbime ťa.

Mama ❤️

Papierik skrčím a zahodím do koša. Takže tento rok to nebude tak ako som si myslela. Bude to ešte horšie. Darček sa neobťažujem rozbaliť a vybriem sa do školy. Otvorím dvere a tam na mňa čaká Ryan opretý o jeho červené audi.

,,Ahoooj!" Skočím mu okolo krku, on sa sladko zasmeje a nežne ma pobozká na pery.

,,Počul som, že nejaká kráska tu dnes oslavuje narodeniny."

,,Hlavne žiadne darčeky prosím." Prevrátim oči.

,,No to určite. Po škole ťa niekam vezmem." Viem, že nemôžem namietať, lebo pri Ryanovy to nemá zmysel. Je skoro taký tvrdohlavý ako ja... Ale len skoro.

,,Dobre dobre." Ešte raz ho pobozkám a už nasadáme do auta. Ryan má jednu ruku na volante a druhú na mojom stehne tak ako vždy.

,,Najskôr skočíme k tebe domov a oblečieš si niečo formálne." Vyvalím na neho oči.

,,Ryan nie! Ani náhodou!" Ja a formálne oblečenie ku sebe nejdeme. Cítim sa v tom nesvoja.

,,Ale áno." Povzdychmem si, ale už mu na to nič nepoviem.

Pred školou nás čaká naša skupinka - Stela, Dylan, Christian, Nick, Lena a Karin.

Od tej prespávačky v škole sme skoro stále spolu. Chodíme von, do kina a robíme rôzne hlúposti. Všetci si perfektne rozumieme. Dokonca aj Ryan s Dylanom a to boli najväčší nepriatelia.

,,Ahojtee!" Privítame sa, Ryan ma chytí za ruku a mierime do triedy. Sadneme si na svoje miesta a čakáme na učiteľku.

,,Inak všetko najlepšieee! Veľa šťastia, zdravia, lásky a sexu!" Posledné slovo zašepká a ja prevrátim oči.

,,Ďakujem." Smiech sa ozve aj z poza môjho chrbta. Je to Ryan, ktorý nás pobavene sleduje.

,,Hlavne sexu." Dodá a ja ho buchnem do pleca. A nie. Ešte sme spolu nespali aj keď Ryan by za to bol veľmi rád. Nehovorím, že ja nie, ale ešte mi to príde skoro.

...

Škola ubehla rýchlo a nastal čas na Ryanove prekvapenie. Oblečiem si červené obtiahnuté šaty a schádzam po schodoch. Pred dverami ma čaká Ryan, ktorý si ma celú obzrel.

,,Vyzeráš úžasne aj keď by som tie šaty z teba najradšej strhol." Poďakujem a zasmejem sa nad jeho poznámkou. Tak ako vchodové dvere mi otvorí aj tie od auta. Sadnem si na miesto spolujazdca a naštartuje.

,,Kam to vlastne ideme?"

,,Uvidíš."

,,Vieš o tom, že nemám rada prekvapenia." Zasmeje sa a prikývne.

,,Áno, ale máš narodeniny takže mi to určite odpustíš."

,,Jasné." Poviem ironicky a z okna sledujem mesiac, ktorý svieti na nočnej oblohe. Po chvíľke cesty Ryan zaparkuje pred reštauráciou. Opäť mi ako gentleman otvorí dvere a ja vychádzam do veľkej, moderne zariadenej miestnosti. Sadáme si ku stolu a ja si s úžasom prezerám každý kus luxusného podniku.

,,Preboha veď to je všetko drahé." Pozriem na Ryana, ten len mikne plecom a ďalej prezerá jedálniček.

,,Vyber si na čo máš chuť, ja to zaplatím a žiadne námietky. Máš narodeniny a ja chcem aby si si ich užila." Povzdychnem si a vrátim sa ku čítaniu.

,,Užijem si ich ak dnes ostaneš pri mne. Rodičia aj sestra sú preč takže mám dom pre seba a ja sa tam sama bojím." Usmejem sa na neho a on s mojím nápadom bez rozmýšľania súhlasí.


The loveWhere stories live. Discover now