Je tu ten deň na ktorý sme sa tak tešili. Prespávačka v škole. Rodičom som povedala, že idem spať ku Stele. Pobalila som si pár vecí do tašky a vyrazila som do školy. Dohodli sme sa, že sa po poslednej hodine stretneme na hornej chodbe a potom sa schováme tak aby nás nikto nenašiel a vylezieme keď všetci opustia budovu.
Dnes je piatok takže tu budeme do soboty. Upratovačky by tu mali byť aj v sobotu takže sa máme ako dostať von, ale musíme to spraviť nenápadne.
Škola ubehla rýchlo a my sme sa stretli na dohodnutom mieste. Jack aj Patrick sú z inej školy, ale dostali sa sem.
,,Takže plán je jasný. Rozdelíme sa na skupinky a nájdeme si miesta kde budeme do 20:10. 10 minút predtým odchádzajú upratovačky. Katie stretneme sa v tvojej triede." Dylan dohovoril náš plán. Rozdelili sme sa na skupinky a išli na dohodnuté miesta.
Prvá skupinka som ja, Stela a Jack. Druhá je Karin, Lena a Christian. Posledná tretia skupina je Patrick, Nick a Dylan.
Išli sme sa schovať na naše miesto - učebňa chémie.
,,Taaakže baby čo ideme robiť?" Usmial sa na nás Jack.
,,Určite nie to na čo myslíš." Všetci sme sa zasmiali.
,,Dobre no ako myslíte." Postavil sa a išiel ku tabuli na ktorú začala kresliť rôzne postavy.
,,Si naozaj dobrý." Obdivovali sme jeho kresbu bielou kriedou.
,,Ďakujem... Inak zavolal som ešte jedného kamaráta, ktorý sa k nám pridá. Tiež chodí s tebou na školu tak snáď to nevadí. Mal by prísť asi o hodinu."
,,Aspoň nás bude viac." Vyložila som si nohy na stôl a rozvíjala konverzáciu so Stelou a Jackom. Jack je milý. Celkom som si ho obľúbila.
,,Baby už by tu mal byť ten kamarát. Idem ho vyzrieť pred učebňu a hneď sme tu." Odišiel a potichu zatvoril dvere.
,,Dúfam, že bude sexy." Stela si neodpustila svoju poznámku a ja som nad ňou prevrátila oči.
,,Tak jasné źe tu nechceš nejakého šprta. Aj keď aj Jack je dosť hot."
,,Ty si strašná." So smiechom som ju buchla do pleca.
,,Tak tu ho máme." Otvorili sa dvere a dnu vošiel... Ryan. Hneď mu zmizol úsmev keď ma uvidel a ja som nebola výnimka.
,,Kurva tak to je trapas." Pošepkala mi Stela a ja som sa tvárila, že nič nehovorí.
,,Baby toto je Ryan. Ryan, Stela a Katie."
,,Viem. Už sa poznáme. Sú to moje spolužiačky." Ryan sa zasmial a my s ním. Takúto napätú atmosféru som tu nečakala.
,,Bože sorry to som nevedel." Jack Ryana potľapkal po pleci a išiel si sadnúť na svoje pôvodné miesto do zadnej lavice. Stela sa na mňa usmiala a odišla za ním. Fakt ďakujem.
,,Ryan poď sem." Oprel sa o lavicu a čakal čo poviem.
,,Je tu aj Dylan a ja si to tu chcem užiť tak prosím nerob žiadne problémy. Poviem to aj jemu."
,,No to som dopadol. Neboj dokým neskočí on do mňa tak som v poriadku." Len som ticho prikývla.
,,Počuj môžme sa aspoň túto noc baviť normálne? Nech nepokazíme ostatným náladu." Navrhol a ja som s ním musela súhlasiť.
,,Fajn." Postavila som sa a išla za Stelou a Jackom. Ryan ma následoval.
...
,,Už je 20:05. Upratovačky odišli takže môžme ísť na dohodnuté miesto." Povedal Jack a všetci sme ho následovali. V triede sme boli prvý tak sme počkali na ostatných. Po chvíli prišla aj Dylanova skupinka. Dylan sa celý napol keď si všimol Ryana.
,,Čo tu robí?" Pohľadom smeroval na mňa. Určite si myslí, že som ho zavolala ja.
,,Jack ho zavolal." Povedala som s kľudom a išla bližšie ku nemu. ,,Dylan môžem ťa poprosiť aby si túto noc zabudol na všetko čo sa stalo a proste si to s nami užil? Bez hádok a konfliktov?" Jemne som sa usmiala a Dylan súhlasil aj keď s tým očividne nebol úplne stotožnený.
,,Zahráme sa na schovku." Všetci v miestnosti sme mu venovali pozornosť a on vysvetlil pravidlá. Budeme si z vrecka losovať člena do dvojice.
Podal nám vrecko s lístočkami. Je nás 10 takže sme vybrali 5 ľudí a tí si ťahali lístok. Ako prvá som išla ja. Vytiahla som lístok a čakala na ostatných. Keď všetci mali svoju dvojicu, prečítali sme nahlas osobu ktorá bola napísaná na paperiku.
Pozrela som na ručné napísané meno a myslela som, že ma porazí.
,,Ryan." Povedala som ticho a pozrela na neho. Očividne z toho ani on nebol nadšený.
YOU ARE READING
The love
Teen FictionKatie je mladé arogantné dievča, ktoré kvôli bolestivej minulosti netúži po láske a nechce sa zamilovať. S rodinou sa presťahuje do mesta v ktorom sa jej život úplne zmení. Do cesty sa jej postavia nový ľudia a ona si zrazu nie je istá tým čo cíti. ...